Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, March 1, 2013

GAMPANG KAU TIAN CHUA

Oiii polis, baik kau menyerah...kalau tidak kami serang! Oiii anjing kerajaan dengar sini...ini Tian Chua la...babi lahanat Freemason!

Pak Sedaro sarankan Tian Chua dikenakan tahanan dan dikembirikan di bawah Artikel 149. Aktivasikan ISA kembali. Ternyata kononnya 'Konspirasi UMNO' adalah fitnah pembangkang di Lahad Datu yang merupakan Agenda Freemason di bawah pimpinan Si Gampang Tian Chua, budak air mata Parlimen Batu.

Suara Pakatan HAPRAK dok minta PDRM guna peluru getah! Inilah gambaran bagaimana politikus Freemason lahanat dalam kroni Anwar Ibrahim berfikir. Tiada mana-mana pasukan keselamatan dunia pun sejak zaman Perang Besi Kurun Ke-2 apabila di serang musuh dengan peluru membunuh, pasukan yang kena serang bertahan dan membalas dengan peluru kosong.

Mana rakyat Malaysia yang namanya rakyat pengundi, penyokong dan pendukung HAPRAK LAKNAT dan BANGSAT Pakatan. Inilah pemikiran paling kuno, paling bangsat dalam sejarah mempertahan tanahair.

Kembalikan ISA! Kalau tak dah lama kita sumbat rakyat BANGSAT dalam Gerigi Besi. Dah lama penceroboh sudah kita tanam dan benam. Dah lama dah di pesan.

Wahai Veteran 69 Komando, api darah dan air mata ASP Zabri sedang dinyala dan dimarak di Lahad Datu. Wahai pasukan VAT 69, pusara-pusara PEJUANG sedang disiram dengan darah dan petrol Freemason serta Komunis. Pencerobohan tanahair merdeka dan berdaulat bermakna melancarkan peperangan terbuka.

PDRM tangkap, kurung dan cuci budak Cina lahanat ini. Benam dan kebumikan semua penceroboh ini hingga tiada sisa dan berbaki.

*********

BATU 16 April:  Berita kemasukan 100 ahli kumpulan bersenjata di pesisir pantai Lahad Datu Sabah adalah cerita sama yang diulang untuk menimbulkan suasana panik di kalangan rakyat, kata Naib Presiden KEADILAN, Tian Chua.

"Setiap kali pilihan raya, tiba-tiba kumpulan pengganas seperti ini muncul. Dulu Al-Maunah, lepas tu ada pula kumpulan militan Malaysia yang ditangkap bersama reformis. Kemudian kata kita (Pakatan Rakyat) guna keganasan untuk rampas kuasa," katanya dalam ceramah Pakatan Rakyat di Bandar Baru Sentul, semalam.

Ahli Parlimen Batu itu mengulas isu kumpulan bersenjata di Lahad Datu sejak 14 Februari lalu yang didakwa pewaris ‘Sultan Sulu’ dari selatan Filipina dan mahu ‘merampas’ semula Sabah.

"Kita rasa cerita ini pelik, 100 lelaki datang mahu mengambil Sabah? Umno macam-macam boleh reka, yang peliknya, bukan Jeneral tentera yang mengarahkan tentera mengepung lelaki-lelaki itu, tetapi Menteri Pertahanan," kata Tian.

"Kita tidak hairan jika isu itu digunakan untuk menakut-nakutkan rakyat kononnya negara sedang huru-hara," katanya.

Menurutnya lagi, isu ‘serangan’ itu juga diguna untuk mengalih perhatian rakyat daripada isu pemberian kad pengenalan kepada pendatang asing di Sabah yang didalangi mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohammad.

"Suruhanjaya Diraja sedang menyiasat isu ini, yang seperti kita tahu didalangi pemimpin yang paling lama memerintah, Mahathir," kata Tian disambut tepukan 500 penyokong. - KeldaianDaily.

20 comments:

  1. Jokiden sotuju ngan posting Paneh.. daghi tajuk sampai ko isik eaa Jokiden sotuju.

    ReplyDelete
  2. HE!HE!HE!

    JANGAN MIMPILAH SELAGI HISHAMUDDIN JADI MENTERI KDN !

    ReplyDelete
  3. Setuju Setuju Setuju........

    PKR Babi....sebab tu sayang sangat pada Tian Chua yang suka makan Babi...

    ReplyDelete
  4. PKR Mala petaka Melayu, pecah belahkan Melayu, mainkan Islam. nothing Else. Good for nothing!!!!!!!!!!

    Sial PKR...

    ReplyDelete
  5. Alfatihah untuk pejuang bangsa, agama dan negara yang terkorban. Moga negara ini kekal terpelihara.

    Cuma ramai rasa terkilan dengan ulasan Lim Kit Siang, Tian Chua dan Anwar Ibrahim yang sangat mendukacitakan. Mereka memberi gambaran seolah seperti pemancing yang berdiri atas tebing sungai melompat riang ria kerana umpan anak ikan Sulu telah mengena dan meregut insang anak Melayu!!!

    ReplyDelete
  6. Gampang babi punya hisam najibb lombap buat arahan kasi hancur penceroboh awai2 lagi.kesian kat atm pdrm kena tgu arahan org politik yg bodoh jahil buta pasal keselamatan negara..singapore indon gelak je tengok malaysia.lembap tak sayang askar sendiri.setan ko hisam najib.dah tkorban rakyat kita ko bleh dok diam lagi ke?ke nak tgu ramai lg sojar polis kita kena bedil lg?gampang menteri kdn lombap cam haramjadah.pm sila letak jawatan la.tadak tulur takut nganm bini ke dgn bala altantoya haaaAaa??

    ReplyDelete
  7. Itulah nasib penjawat awam.ikut telunjuk kote pemimpin politik yg bodo piang tahap gaban.harap rakyat macam kita tak jd mangsa mcm tu. Nyawa rakyat murah ke hoiii hai ahli politik hai menteri KDN auwwwww

    ReplyDelete
  8. Bn adalah bala negara

    ReplyDelete
  9. xtau baik diam wahai pencacai longkang! kamu semua mmg hidup xde protokol.. tentera polis ada protokol yakni prosedur....kamu igt nyawa org mcm nyawa semut...kamu ada blja kaedah perang Islam? mmg "kerajaan zalim" inilah yg ikut protokol peperangan Islam.. kamu yg terlebih Islam silalah tanya tuan guru kamu yg lbh islamik...

    ReplyDelete
  10. kamu terberak pun salahkan org lain... mental longkang ape ni? askar last choice... polis komando diguna utk menentang penjenayah..jika dianggap meraka askar musuh bermakna kita iktiraf kerajaan sulu... masa ni protokol amat penting...kalo tian chua jd menteri..mmg hancur negara..

    ReplyDelete
  11. kalau cakap ngn puak PR ni, mmg tak lut la..buta tuli..asal sangkut ngan kerajaan ja, tak betul..bercakap main ikut sedap mulut..nak surf internet bab2 politik bangang ni pandai, tp nak cari maklumat pasal prosedur etc ni bangang la pulak..

    ReplyDelete
  12. Prosedur tgkorak kucing lu la...prosedur kununnnnn...awat lewat dpt fakta sokongan ni...apa yg pasti,tanah sabah mudah dibolosi oleh puak musuh...then korang baru nak jd pandai cite bout prosedur.hahaahaaa...pandai cari maklumat dah ye...kikikihhhhh.poooodahhh pondan isam

    ReplyDelete
  13. prosedur + taktikal.. Malaysia ni da kire baik da.. nak wat macam amerika ke? a troop killed, is a bomb deployed.. nak wat camtu ke? we have the best military and security installation in the region.. lagipon tempoh perbincangan da habis da, najib pon da suruh guna apa cara sekalipon, tau la diorg nak wat pe.. it's all about planning.. bkn main tembak mcm korg main paintball, bkn mcm main game call of duty.. kalau x pueh ati, pi angkat snapang sndiri..

    ReplyDelete
  14. ATM PDRM know best la dol...cuma keputusan menteri je bikin kacau strategi prosedur depa tu..itu pon lu sukar nak paham ka??baik lu letak jawatan le dol..bak kata menteri auuuwww isamkemutdin. Wa tabik ATM n PDRM...namun depa kena tunggu arahan strategi politik pak menteri loser hampas nyor...sorry le BN.undi kami bukan utk lu PRU13 nti..

    ReplyDelete
  15. Ambo setuju bonar isam menteri berambus dari sabah.memalukan sepupunya ja

    ReplyDelete
  16. Babi cina laknat ni...bacul. ?pukimak lu...bacul
    Sial lu tian chua...apa bodoh org yg sokong babi hutan ni..ni la babi haram jadah...pegi balik cina la babi

    ReplyDelete
  17. Tian chua tu sepatutnya tok sah duk Kat malaysia.... Nama je rakyat Malaysia tapi perangai tak mcm org luar. Perkara keselamatan negara pun nak dipolitikan...

    ReplyDelete
  18. 3 minggu meeting.. Last2 apa jadi..... Pastu dgr ceita musuh angkat bendera putih....n kena serang... Ingat ni main painball war ke.. This is real thing...

    ReplyDelete
  19. Apa tian ke siapa ke nak cakap apa kau org peduli..apa...cuba tengok balik isu asas. Y now sulu nak masuk sabah...n y senang sangat.....ceroboh..... Apco penasihat najib so apa lagi....pertahankan putrajaya at all cost... Apa maksud tu....1c4 satu nyawa kalau utk 1negara....berapa c4 boleh guna

    ReplyDelete
  20. Tewas tika berjuang...adalah lebih baik daripada tewas betahan..... Tak ada siapa tahu cerita sebenar bagaimana ia berlaku....yg penting skg semua nak jadi hero diatas kematian anggota polis..tapi kalau yg mati tu org biasa....cuba renung2kan

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive