Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, May 31, 2011

Komunis Melayu

Pak Sedaro nak kobar dengan sekeras-kerasnya akan keBAHALULan, keTONGONGan, keBIADABan dan keKELDAIan kepada sebilangan kecil makhluk yang dinamakan sebagai Melayu di Puchong Jaya.

1. Pengerusi DAP Puchong Jaya Harun Abdul Wahab, telah taubat dan masuk UMNO?

2. Bersamanya 64 orang rakyat Raja yang telah dilacur mindanya oleh Komunis Puchong Jaya. Apo ko punyo bangang ibni bahalul ibni tolol selamo ini sojak 2009, kau orang ikut DAP=Komunis!

3. Presiden Transperancy International, Tengku Aziz yang kini Senator juga dikeldaikan oleh DAP! Apokah begitu ragamnya, seorang Melayu mendukung isme-isme Komunis Jahanam!

4. Mengikut maklumat terkini, 5,000 Melayu (Rakyat Raja & Orang Asli) merupakan Ahli Berdaftar DAP seluruh Malaysia. Apakah ini senjata pemikiran Kertas JingGAY, DAP! Bumi Melayu tidak boleh lagi mengizinkan lahirnya kelompok seperti Pengerusi Parti Komunis Malaya iaitu Musa Ahmad, rakan juang Komunis Melayu seperti Mat Indra, Rashid Maidin, Shamsiah Fakeh, ramai lagi (rujuk buku Pengkisahan Kumpulan Komunis Melayu Pasukan ke-10).

5. Bumi Melayu ini tidak boleh lagi dibahasi dengan titisan air mata darah seperti Trajedi Masjid Geylang 1964 dan Peristiwa Berdarah 13 Mei 1969 di Kuala Lumpur.

Komunis sudah tidak beranak daripada Partai Komunis Malaya, hari ini Komunis berakar di pintu DAP dan Hindraf.

4 comments:

  1. Hari ini akan lahir 1 lagi anak kominis berbangsa melayu bernama Badrul Hisham ( Bard @ Bardigol ) dari N.Sembilan...

    Copy url ini & baca sendiri...

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=204590809585662&set=a.104043499640394.2665.100001042332200&type=1&theater

    ReplyDelete
  2. komunis melayu takpe,tapi dari jenis jembalang melayu yang menghancurkan melayu lagi dahsyat ..bro.menyamar konon tolong melayu rupa2nya ..penghisap darah melayu... bukalah matahati kamu..taubatlah sebelum terlambat...atau kau ni memang bukan keturunan melayu kot..

    ReplyDelete
  3. memang dah buka mata hati, tapi pilihan lain takde dah. sebab melayu dlm pkr dan pas pun tak buleh harap nak pejuangkan melayu. dulu masa kempen pas cakap, hari ni perintah selangor, esok tutup kilang beer. ni baru rampas arak kat seben eleben, dap dah marah, terus pulang semula. apa cer. nak harap melayu dlm pkr lagi la hancus. depan koling cakap lain, depan cino cakap lain, siap sokong dap menghalalkan judi. abih camno. ketua umum lak tak habis2 isu moral. cakap konspirasi la, itu la ini la. orang2 yg tuduh dia tak disaman pulak. kote sendiri tegang, orang lain lak disalahkan.

    akhirnya terpaksa desak umno berubah. umno tak salah. yg salah kepala no 1 umno tu biol sangat.

    ReplyDelete
  4. Aku dah lama haramkan seluruh anak cucu keturunan aku dari menjadi ahli DAP.
    hanya Melayu yg tak tau sejarah aje yg sanggup menyertai DAP.
    Dasar cina Dap keparat.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive