Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, May 31, 2011

Komunis Melayu

Pak Sedaro nak kobar dengan sekeras-kerasnya akan keBAHALULan, keTONGONGan, keBIADABan dan keKELDAIan kepada sebilangan kecil makhluk yang dinamakan sebagai Melayu di Puchong Jaya.

1. Pengerusi DAP Puchong Jaya Harun Abdul Wahab, telah taubat dan masuk UMNO?

2. Bersamanya 64 orang rakyat Raja yang telah dilacur mindanya oleh Komunis Puchong Jaya. Apo ko punyo bangang ibni bahalul ibni tolol selamo ini sojak 2009, kau orang ikut DAP=Komunis!

3. Presiden Transperancy International, Tengku Aziz yang kini Senator juga dikeldaikan oleh DAP! Apokah begitu ragamnya, seorang Melayu mendukung isme-isme Komunis Jahanam!

4. Mengikut maklumat terkini, 5,000 Melayu (Rakyat Raja & Orang Asli) merupakan Ahli Berdaftar DAP seluruh Malaysia. Apakah ini senjata pemikiran Kertas JingGAY, DAP! Bumi Melayu tidak boleh lagi mengizinkan lahirnya kelompok seperti Pengerusi Parti Komunis Malaya iaitu Musa Ahmad, rakan juang Komunis Melayu seperti Mat Indra, Rashid Maidin, Shamsiah Fakeh, ramai lagi (rujuk buku Pengkisahan Kumpulan Komunis Melayu Pasukan ke-10).

5. Bumi Melayu ini tidak boleh lagi dibahasi dengan titisan air mata darah seperti Trajedi Masjid Geylang 1964 dan Peristiwa Berdarah 13 Mei 1969 di Kuala Lumpur.

Komunis sudah tidak beranak daripada Partai Komunis Malaya, hari ini Komunis berakar di pintu DAP dan Hindraf.

4 comments:

  1. Hari ini akan lahir 1 lagi anak kominis berbangsa melayu bernama Badrul Hisham ( Bard @ Bardigol ) dari N.Sembilan...

    Copy url ini & baca sendiri...

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=204590809585662&set=a.104043499640394.2665.100001042332200&type=1&theater

    ReplyDelete
  2. komunis melayu takpe,tapi dari jenis jembalang melayu yang menghancurkan melayu lagi dahsyat ..bro.menyamar konon tolong melayu rupa2nya ..penghisap darah melayu... bukalah matahati kamu..taubatlah sebelum terlambat...atau kau ni memang bukan keturunan melayu kot..

    ReplyDelete
  3. memang dah buka mata hati, tapi pilihan lain takde dah. sebab melayu dlm pkr dan pas pun tak buleh harap nak pejuangkan melayu. dulu masa kempen pas cakap, hari ni perintah selangor, esok tutup kilang beer. ni baru rampas arak kat seben eleben, dap dah marah, terus pulang semula. apa cer. nak harap melayu dlm pkr lagi la hancus. depan koling cakap lain, depan cino cakap lain, siap sokong dap menghalalkan judi. abih camno. ketua umum lak tak habis2 isu moral. cakap konspirasi la, itu la ini la. orang2 yg tuduh dia tak disaman pulak. kote sendiri tegang, orang lain lak disalahkan.

    akhirnya terpaksa desak umno berubah. umno tak salah. yg salah kepala no 1 umno tu biol sangat.

    ReplyDelete
  4. Aku dah lama haramkan seluruh anak cucu keturunan aku dari menjadi ahli DAP.
    hanya Melayu yg tak tau sejarah aje yg sanggup menyertai DAP.
    Dasar cina Dap keparat.

    ReplyDelete

Blog Archive