Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, February 10, 2012

Ingatan Sebelum Membeli

Pulau Mutiara yang didominasi oleh pasukan Politiking Neo-Mao Tze Tung melalui DAP boleh dijadikan sebagai contoh ideal kepada rakyat, khasnya pengundi NSDK. Beberapa ingatan sebelum pengundi membeli undi DAP ialah:-

1. DAP boleh jual produk "pampers terpakai penuh najis" sebagai produk baru. Maka dijenamakan semula sebagai "Gerakan Orientasi Baru Rakyat". Ini sedang menular di Pulau Pinang dan dijangka dibiak ke NSDK melalui Aspan Alias & Co.

2. DAP sedang mempopularkan gerakan politiking Umar Abdul Aziz resepi Komunis DAP. Buku Manifesto dummy DAP sedang bertebaran di Pulau Pinang. 2 bulan lagi akan memasuki pasaran NSDK melalui media karikatur dan animasi; yang bertopengkan kesopanan dan kesusilaan citra DAP.

3. DAP sudah berjaya merombosi hati pengundi Melayu yang buta ilmu Negara Bangsa. Mengikut risikan dari Pulau Pinang, DAP NSDK, DAP Selangor dan DAP Melaka akan melancarkan Minggu Fahaman Demokrasi Mutlak Rakyat Malaysia secara serentak di 3 negeri tersebut pada 1 Mac 2012.

4. DAP sudah ditelah sebagai wadah yang berkiblatkan DAS CAPITAL. YAB Dato' Seri Ahmad Said nampaknya menyokong tagline PAS sebagai Parti Ajaran Sesat. PKR sudah berada dalam Periuk Api Freemasonary. Sudah terang lagi bersuluh...

Perhatikanlah, menjelang 1 Mac 2012 akan wujud lebih banyak NGO keturunan Cina dan Kalinga di negara Melayu ini. Penubuhan penuh keraguan kerana diasas pada paksi penuh racist dan sikap prejudis kepada kuasa TUAN MELAYU.

Sama-sama kita saksikan...

No comments:

Post a Comment

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive