Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, February 16, 2012

JUST FOR THE RECORD: Amanat Hadi dalam bentuk audio



Cilok dari sini.

6 comments:

  1. orang kapir tak boleh jadi pemimpin di negeri islam? abis tu yang ber iya-iya sangat sokong defend undi dap tu apahal? blah la hadi. kau dengan nuar jubur sama je. jenis cakap bebelit macam ni pun ada yang nak pecaya.

    ReplyDelete
  2. Cakak dak srupo biking...Bodo !!!

    ReplyDelete
  3. Ini tahun berapa punya? Dah lama,yang ni nak jadi modal ke....

    ReplyDelete
  4. pas - parti ajaran sesatFebruary 17, 2012 at 2:38 PM

    ini pada 7 April 1981. maknanya anon, si hadi ni cakap tak serupa bikin. dulu cakap lain, skrg cakap lain. layakkah manusia seperti ini digelar ularmak?

    hak orang bukan islam dalam negara islam hanya layak jadi rakyat tapi tak layak jadi pemerintah - hadi awang.

    so apa kes boleh sekongkol dgn dap plak skrg? siap angkat bendera dap? siap suruh undi dap?

    hadi kini dibelengu kisah silam. haunted by the past.

    ReplyDelete
  5. Amanat ini telah menjadi pencerahan iman kepada mereka yg berfahaman sekular agama suku politik suku dan menyembah Taghut yg menolak hudud secara terang2, muga2 menjadi panduan generasi akan datang.

    ReplyDelete
  6. amanat ini juga untuk mereka yang suruh langkah mayat mereka dulu sebelum tubuh negara islam dan laksanakan hudud. bersetuju untuk tidak bersetuju laksanakan hudud dan berkawan dengan setan lebih baik dari sesama muslim. hidup dapig!!! akhirnya si penyebut amanat jadi kuda tunggangan babi termasuklah penyokongnya yang digelapkan hati.

    ReplyDelete

Blog Archive