Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, July 17, 2013

No More Soli

Pelakon seks Malaysia anak keturunan Thiong Hua ini dari suku kaum Hokkien. Ramai veteran dan pejuang sosial Thoing Hua dari 25 kaum yang menjadi rakyat Negara Berdaulat Malaysia sudah bersuara dan merakamkan bahawa "kedua-dua budak cukup umur ini BOLEH DIHUKUM dengan HUKUMAN PERINGKAT TERTINGGI" sebagai pengajaran paling bermakna dan berkesan kepada rakyat dan warganegara Malaysia seramai 28.9 juta orang, termasuk 4 juta pendatang asing dengan izin dan tanpa izin dalam Malaysia.

Tiada MAAF BAGI MU, TIADA ESOK BAGI MU.

Hukuman mandatori mesti dilunaskan atas amalan Kanun-Kanun Hukuman Negara, sesuai mereka ini disabit dalam usaha terbuka dengan sengaja dan berniat untuk menyatakan bahawa:

1. Perkara 3 boleh dipersenda-senda "merakam kepada implikasi Peristiwa 10-13 Mei 1969".

2. Perkara 11(4) digolongkan dalam usaha memberi taraf persendaan tahap PALING MELAMPAU. Sedangkan para pendeta Tao, Buddha sendiri apalagi paderi/bishop Kristian sekalipun menghormati Ramadhan.

3. Perkara 149 menjadi sandaran utama, supaya manusia banjingan ini diberikan PANELTI TERTINGGI. Cubaan mencetuskan perselisihan agama dengan nyata, berunsur jahat menyamakan makanan bertaraf Najis Muhallazah (Najis Berat) iaitu Babi sebagai hidangan utama penganut Islam di bulan Ramadhan.

Andai, masih ada Ahli Parlimen yang lopong dan bangang dalam Parlimen khasnya Ahli-ahli Parlimen Melayu-Islam dari UMNO, BN, PAS, PkR dan DAP yang tidak ambil pusing. Maka, tragedi lebih buruk tidak mustahil, menjadi HIDANGAN HARI DEPAN Bangsa Malaysia.

Cukuplah pengajaran yang dirakam dengan kisah sejarah terbunuhnya Saidina Hassan ibni Ali bin Abu Talib. Cukuplah pengajaran paling sadis seperti kisah pembunuhan Saidina Hussein ibni Ali bin Abu Talib. Tiada dalam mana-mana sejarah Tamadun Manusia khasnya kisah tragis yang sama dengan nilai setiap titisan darah yang membasahi Bumi Karbala, menjadi pengajaran paling dalam kepada manusia yang mengenali cucunda Baginda Muhammad bin Abdullah, Rasulullah saw. Demi impian meneruskan sebuah pemerintahan yang murni, cucu-cucu Nabi Kekasih Allah ini, membuktikan dan membenarkan bahawa akhirnya peristiwa sebuah episod perjuangan memperkukuh makna besar Allah dan Muhammad, syiar Islam berasaskan Kitab Al-Quran dan Sunnah Rasulullah saw ialah "penzaliman yang terpaksa diratapi oleh sekelian ummah hingga akhir zaman".

No More Soli....Hukumlah mereka ini. Makin dibiar Makin BIADAB, budak-budak bedebah. Panggil mak ayah budak-budak ini. Agenda mereka ini,jika tidak dibendung maka mengHALALkan protokol ke 18, ke 19 dan ke 20 Zionis ke Tanah Melayu.

5 comments:

  1. Kalau cinabeng si Alvin dan Vivian ni dilepas dan dibebaskan dari hukuman....maka aku dan seluruh keluargaku akan mengisytihar keluar UMNO dan BN serta merta.

    ReplyDelete
  2. Apa tu Bak Kut Teh sebenarnya? Daging apa?

    ReplyDelete

  3. Dah nasib melayu nak buat cam na ,dipersendakan dinegeri sendiri,kan hebat begitu.

    ReplyDelete
  4. Itu sebab saya harap Allah Musnahkan ekonomi negara malaysia sampai semua orang Kebuluran dan Marah terhadap terhadap semua institusi yang Berkuasa sampai Malaysia PECAH Roboh.....

    Malaysia tidak jauh jadi Zimbabwe, Syria.....

    Perkara yang Remeh temeh diHEBOHkan....Perkara yang Jauh Lebih serius macam bunuh kat kokup polis, korrupsi, Tak dapat masuk Universiti Pilihan utama walaupun prestasi Markah lebih baik dari bangsa melayu...... INI MALAYSIA Bangsat......maaf yah.....geram ideologi Sesak Malaysia sekarang!!

    ReplyDelete
  5. Bumi Non Malay, saudara-saudari ini seorang warganegara salah Negara. Saudara-saudari berhajat berada di sebuah Negara Republik silakan. Isu-isu hujah saudara Bumi Non Malay, sifatnya isu ranting. Ideologi sesak Malaysia yang saudara-saudari bisingkan inilah MENYELAMATKAN ZURIAT KETURUNAN SAUDARA-SAUDARI. Malaysia Bangsat yang saudara-saudari HINA ini, jugalah yang memberi Beras untuk Bumi Non Malay tanak-makan-nikmati. Angkuh-Bongkah-Durjana sifat Bumi Non Malay ini, tidak seperti "melepas anjing tersepit". Ingat Bumi Non Malay, minoriti tidak bisa mengurus majoriti. Jika pembaca Bani Jawi, jelas fikirannya...sedarlah bahawa gerakan kuasa minoriti mengawal majoriti dan tuntutan minoriti mengarah majoriti SEDANG BERLANGSUNG...

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive