Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, July 26, 2013

Nik Aziz Meninggal


Berita Nik Aziz meninggal amat menggemparkan, khabarnya Nik Aziz Nik Mat telah meninggalkan:

1. Kereta Velfire
2. Rumah Agam
3. Kerjaya politik PAS kepada Islam Sunni
4. Duit gaji wakil rakyat
5. Tanah Kelantan hijrah ke Banjarmasin
6. Dunia fatamorgana ke alam ilmu ahli salafi

Eloklah...memang dah maso ehhh...sumbangan Nik Aziz lebih besar dalam bidang ilmuan dan bukannya sandiwara POLITIK.

11 comments:

  1. Apa maksud bagi kenyataan nombor 3 dan 5?

    ReplyDelete
  2. Eh...betul ke org tua yg suka doa buruk org lain tu dah meninggal?...alhamdulillahh...teman pun dah lama rimas kalau org tua tu beri pendapat dlm politik...macam org dah nyanyuk...hehehee...

    ReplyDelete
  3. lawak bodo ko nih...kalu ko dtg swak, aku tumbuk ko...

    ReplyDelete
  4. Kalau kita doa orang tu cepat mampus..Insyallah panjang umur hehehehe

    ReplyDelete
  5. Admin ni mmg bodoh sjak lhir atau buat2 bodoh?.

    ReplyDelete
  6. Yelh..admin ni bodoh kot

    ReplyDelete
  7. Ada ni kafir la..jgn la mrah..dia bwt knyataan cm ni sbb mmg dia pn x brapa ari nk mampus.mampus pn bkn tnam.bakar ja.abu tauk dlm jmbn..(ingat2 la hidup hanya sekali..nti myesal bla mati x guna dh..)

    ReplyDelete
  8. Ish2. . Bknnye na ucapkan takziah ke ataupun doakan beliau ke malahan keji beliau. .. MasyaAllah. .Setiap ap yg beliau wt tu adlah utk kpntingan Islam la. . Bwk2 la beristighfar. .Innalillah hiwain na ila hiroji'un. ..

    ReplyDelete
  9. apabenda siti norazlin ulang komen sampai banyak kali. kalau taksub sangat dgn n ajis sangat sekalipun...janganlah sampai mcm tu...

    ReplyDelete
  10. ...masa kita juga pasti tiba, sama2 lah kita sedekahkan Al Fatihah dan mendoakan segala kebaikan!

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang mukmin mengambil orang kafir menjadi wali dengan meninggalkan orang-orang mukmin. Barang siapa berbuat demikian, niscaya lepaslah ia dari pertolongan (daripada apa-apa hubungan dengan) Allah."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive