Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, August 21, 2013

KJ Tok Sah lah lebih Sudu dari Kuah.

Assalamualaikum.

Kenapo lak kau yang nak umum kan KJ... Kau jago  yola KBS tu... Menyibuk kojo orang lain kenapo?? Setakat bagi pandangan yo dah la...tak yah la nak mengumumkankan keputusan pulak... Biarlah menteri yang terlibat yo mengumumkan.

Atau kau dah tak menyompek-nyompek nak jadi PM termudo...

5 comments:

  1. Lobih bulu daghi pipit!

    ReplyDelete
  2. Paneh Miang Keladi....sahlah kau blogger UBM paling bodoh....kau sekolah sampai form berapa yek???

    ReplyDelete
  3. Anon 4:24 23 Ogos

    mmg la bulu lobih dari pipit...pipit satu yo...bulu bkn byk laie...berceranggah dah...hahahaha

    ReplyDelete
  4. Kau ni memang bangang bondo kocik pun kau nak masuk dalam blog dio dah tontu montori kau sapo janganlan nak tunjukan bangang kau tu bai tak abih nak melagoan org melayu

    ReplyDelete
  5. hahaha. asal kutuk kj je trus dicop nak melagakan melayu. hahaha. singkat tul akal pencacai kj.

    ReplyDelete

Blog Archive