Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, August 21, 2013

KJ Tok Sah lah lebih Sudu dari Kuah.

Assalamualaikum.

Kenapo lak kau yang nak umum kan KJ... Kau jago  yola KBS tu... Menyibuk kojo orang lain kenapo?? Setakat bagi pandangan yo dah la...tak yah la nak mengumumkankan keputusan pulak... Biarlah menteri yang terlibat yo mengumumkan.

Atau kau dah tak menyompek-nyompek nak jadi PM termudo...

5 comments:

  1. Lobih bulu daghi pipit!

    ReplyDelete
  2. Paneh Miang Keladi....sahlah kau blogger UBM paling bodoh....kau sekolah sampai form berapa yek???

    ReplyDelete
  3. Anon 4:24 23 Ogos

    mmg la bulu lobih dari pipit...pipit satu yo...bulu bkn byk laie...berceranggah dah...hahahaha

    ReplyDelete
  4. Kau ni memang bangang bondo kocik pun kau nak masuk dalam blog dio dah tontu montori kau sapo janganlan nak tunjukan bangang kau tu bai tak abih nak melagoan org melayu

    ReplyDelete
  5. hahaha. asal kutuk kj je trus dicop nak melagakan melayu. hahaha. singkat tul akal pencacai kj.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive