Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, August 28, 2013

UMNO oh PAS

UMNO makin lama kelihatan semakin kuat dengan sikap TIDAK BIJAKSANA oleh barisan kepimpinan yang dikepalai oleh Presidennya. Presidennya sudah menodai sumpah setianya sebagai Perdana Menteri, kerana sering lupa atau melupakan "segala rahsia persetujuan" ayahandanya kepada tanahair ini.

Almarhum Tun Razak sudah membahaskan panjang lebar di Parlimen Malaysia, tentang Ordinan Darurat.

UMNO makin lama memiliki kekuatan ahlinya yang PENAKUT-PENGECUT-BACUL, yang tidak mahu berubah walaupun sudah masanya DIUBAH.

UMNO perlukan Presiden Baru. Muhyiddin Yassin bersatu dengan Zahid Hamidi. Najib Razak bersama sepupunya empuknya, Hishamuddin Hussin. Yang meratap tangis kerana mereka ialah bondanya Tun Hajah Rahah, sedih kerana Najib makin lama makin LEMAU-LANGAU-LALOK dek kerana penipuan-penipuan ilmiah oleh para punahSIHAT keliling pinggang.

5 comments:

  1. TU la pasal.. Najib buek perangai laie.. siap bagi tanglung pulak kat cino ahbeng.. aduhh parahh apo nak jadik Malaysia ni agak eh.. Melayu terus terpinggir...

    ReplyDelete
  2. Aku cuma harap perkasa jadi parti politik supaya perjuangan melayu dapat diteruskan wsalau dalam parti yang bukan kerajaan atau parti kecil, rasanya lebih bermaruah dari duduk dalam umno atau pas.

    ReplyDelete
  3. Salam Bro. Kito macam mano pun kono balun si Najib ni..semakin hari semakin hampeh.Elok kita balun hari hari macam mencobak bukit..hari-hari kito tarah lamo lamo dia akan runtoh yo...

    ReplyDelete
  4. Perkasa menjadi parti politik, ini yang ramai Melayu harapkan. UMNO & Pas - useless!

    ReplyDelete
  5. Kalau UMNO dah tak relevant lagi untuk orang melayu. Amat wajar PERKASA jadi political party.

    Kita tengok pertukaran pemimpin waktu PAU ..Oct nanti. Kalau masih ada Najib, Nazri, KJ dan Hishamuddin... memang UMNO tak ada harapan untuk PRU14.

    ReplyDelete

Blog Archive