Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, December 9, 2009

Nik Aziz...TOLONG!!!!!!!


Saya terpanggil hari ini untuk meminta jasa baik Tuan Guru Nik Aziz BERDOA... maklumlah doa Tuan Guru ditakuti dan disanjungi..

Tolonglah Doakan..

1) Doakan musibah kepada YB Nga Kor Ming... Ahli Parlimen DAP ni. KERANA YB ni dah terlalu kurang ajar, sampai sanggup mempersoalkan perbelanjaan kerajaan bagi membina 611 buah masjid. Tolonglah Nik Aziz...

2) Doakan Musibah kepada M.Kulasegaran... Berani dia mempersoalkan negara milik kita ni Tuan Guru Nik Aziz.. Tolonglah Nik Aziz...

Al maklumlah doa Tuan Guru mustajab... Kalu boleh Ambo nok dengar Tok Guru doa.....

23 comments:

  1. kes pertamo :
    Tak salah dan tak dikatakan kurang ajar bila org cina nak tahu kenapa bina masjid byk2 dan berapa kerajaan belanjakan wang utk pembinaan masjid...jadi kalau lah kerajaan bijak menjawab dan menanganinya, meraka akan faham dan tidak timbul salah faham...jadi kenapo plak mintak Nik Aziz doakan kehancuran si Cina tu...apo salah dio, dio mengancam org melayu ko? atau dio bunuh melayu ko? atau dio dah menghalau melayu ko? atau dio dah sembelih ramai melayu ko?? kalau ado, silo tunjukkan, mano org nya (melayu yg kono tu)
    Yang patut didoakan ialah org melayu yg tamak haloba dan merampas dan pencuri harta kekayaan hak kelantan utk mendptkan royalti...itu lobih afdal didoakan jahanm sajo..sobab eh org cam ni, dio tak kan faham baso2 indah2 ni...dio akan faham jika kita tibai dio balik cukup2...

    kes ke 2 plak :

    ada YB berbangsa India mempersoalkan hak2 keistimewaan org Melayu di negara sendiri...memang patut pun mereka mempersoalkan kewajaran tersebut, demi utk mendapatkan hak2 mereka seadilnya...ini tak, bangsa mereka terus menerus ditekan dan dibiarkan melarat (tak semua tapi hampir semua)jadi UMNO kato 1 Malaysia, jadi apo jadah eh 1 malaysia jika ada kaum2 tertentu marasakan mereka diabaikan hatta olh parti yg mewakili mereka sendiri demi mengejar kepentingan dan kekayaan peribadi...mereka pun arif dan menghormati perlembagaan, bukan mereka bodoh...yang bodoh ialah UMNO kerana sering kali memutar belitkan kenyataan spt Kes 1 dan Kes 2 ni semato2 nak menaikkan semangat dan sokongan melayu jer...pada hal eh, habuk pun tarak...yang tamak haloba dan berlaku tak adil inilah yg patut nik aziz doakan semoga dio insaf dan berbuat lah baik semula, tapi jiko dia masih buat jahat dan gampang lagi, lebig baik didoakan jahanm yo...tak kiro sapo pun, tapi sapo yg berkuaso nijam???...sapo makan lado, dio raso lah podeh eh...tak kan tak faham2 kot???? hmmmm

    ReplyDelete
  2. Masjid banyak tapi memakmorkannya macammana.

    ReplyDelete
  3. Bro, inilah komen anonymous dari manusia yang sudah terlalu kemaruk dengan kuasa...... bagaimana anonymous ini akan rasakan kalau puak-puak ini benar-benar berkuasa.....

    ReplyDelete
  4. Yang Gambi...

    Bilo pemerintahan negara bertukar tgn nanti, org yang paling kecut telor dan lintang pukang lari tak cukup tanah ialah org yang sudah byk buat salah dan menyalahgunakan kuasa semaso dio berkuaso...org2 ini akan akan berasakan ajal mereka sudah hampir tiba dan mereka akan melutut memohon ampun kpd seluruh rakyat....dan yg penting akan terbongkarlah satu persatu dosa dan kesalahan UMNO/BN semasa 52 tahun memerintah dahulu...dan pada maso itu semua rakyat akan ternganga dan terlopong mulut mereka, dan menggeleng2 kepalo mereka kerana bagai kan tak percayo apo yang telah dibuat oleh UMNO/BN selamo ini...maso tu baru kito tahu sapo dio UMNO/BN yg sebenar2nya...

    org2 inilah dan termasuk engko akan kecut telor...

    ReplyDelete
  5. ano no 1 ni yang wajib masuk BTN

    ReplyDelete
  6. Anony no .1 ni memang babi gampang, cibai,

    kau melayu, kau setuju dengan cara cina soal pasal masjid? memang babi gampang la kau ni... heiiii setannnnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  7. salam
    pemimpin pkr dan pas babi menggunakan isu yg menyentuh kontrak sosial antara kaum utk menarik undi bukan melayu, nampaknya misi mereka berjaya memperbodohkan org2 seperti anon 11.18

    ReplyDelete
  8. ang dok merapu apa

    ReplyDelete
  9. weii korg duk kecoh2 cina tue ckp pasal masjid,yg sblm nie surau kene roboh apsal korg x kecoh?masjid kene kunci berbulan2 oleh jais di shah alam smpai penduduk xleh nk wat program keagaamaan ape cer bro?skrg nie kt kl tanah yg nk di buat masjid bleh plak dijualkn kpd kontraktor yg nk wat shopping kompleks camne lak?pastue yg ketengahkn isu tue di parlimen lak yb yg bkn beragama Islam berketurunan cina..

    yg spatutnye kene doa tue org2 melayu umno yg merosakkn agama dia Islam sndiri,buat masjid berbelion2 utk bermegah2 pastue ade la 2 3 kerat pi masjid,pastue kecohla 1 malaysia nie yg korg nie bela agama Islam sgt...cit podah.phtuii..umno rasis!!

    ReplyDelete
  10. BRO...DEN RASO SEMOLEKMOLEK EH ELOK BONNAR IMAM GEROMBOLAN JAHANNAM MENDOAKAN ITU LOBIH AFDAL KAN. DEY MACHA PERAK KASI DOA 1 MALAYSIA DIO ORANG KASI JADI ROJAK SEMUA, SIAP.....

    ReplyDelete
  11. betul2 sakit hati puak2 parti keling ramai dan parti ajaran sesat dgn posting ni. bersungguh2 mereka pertahankan kafir harbi yang terang2 menolak islam tu. tahniah ahmad albab. anda telah berjaya membuka pekung mereka.

    mungkin mereka yg menyokong nga kor meng (nama pun ada iras2 komintang) ni adalah mereka yg tidak faham langsung dengan perkara 3, perkara 10, dan perkara 149 dalam perlembagaan persekutuan. sbb tu dok meroyan tak memasal. cakap org tak mengimarahkan masjid, tp adakah mereka sendiri sepanjang waktu solat berjemaah di surau/masjid?, sebagaimana yg diterapkan oleh btn dalam setiap kursus agar peserta berjemaah setiap waktu solat. di kelantan sekalipun, berapa ramai anak muda yg solat berjemaah setiap waktu di masjid sepanjang 19 tahun nik aziz mentadbir kelantan?

    masjid roboh diceritakan, kuil dan tokong yang bertambah jumlahnya di selangor dan penang di atas tanah rezab melayu selepas pembangkang memerintah tak pula dibisingkan. cuba check dgn majlis daerah.

    masjid dirobohkan, akan digantikan di lokasi lain. tapi kalo dah bina kuil dan tokong, sampai mati pun depa tak kasi roboh.

    agaknya siapa yg kecut telor dgn cina? pas dan pkr ataupun umno? jawapannya...lu pikir la sendiri.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  12. Kpd: Anon 11.18

    Allah kurniakan akal, gunakan sebaik2nya, jangan ikut perasaan dan emosi. Sampai orang mempersoalkan masjid pun masih membela mereka?

    Dalam hal ini cuba tinggalkan parti buat sementara waktu. Ingat dan fikirkan ugama kita orang2 Melayu secara umum yag sedang dicabar....

    Hatihitam

    ReplyDelete
  13. walaubagaimana pun PAS tetap mendapat sokongan PADU dari kaum cina dan india.

    apalah ada lagi harapan untuk UMNO, MCA sudah nazak
    MIC sudah punah
    PPP sudah musnah
    Gerakan sudah mati.

    PRU13 pasti UMNO akan menerima padah.

    ReplyDelete
  14. Waduh..waduh..marah sungguh balaci2 dan kuli batak UMNO dlm posting nih!!! ha..ha..ha...den amat suko hati bilo makin meriah kita berpesta mengutuk UMNO kek sini....

    kito selamo nih, memang tidak dapek melihat mana satu intan dan kaco..sobab eh, UMNO dgn permainan silap mato dan sihir mereka berjayo menjadikan kaco itu sbg intan, yg perlu dipilih olh rakyat khususnya melayu...begitu mudah UMNO jahanam ni membodohkan kita sumo dgn mengapi2kan pelbg sentimen busuk semato2 nak mengekalan kuasa mereka...mereka begitu takut kehilangan kuasa, usahkan kuasa sbg pemimpin, kuasa AJK UMNO Bahagian pun mereka tak sanggup kehilangan!!! cuba bayangkan bgmn mereka (UMNO) meratah kito sumo, tak cayo tengok bilo dio dah monang bosar dlm PRU...sobab apo? sobab kito sumo bangang2 dan bodoh2 belako...

    Tapi kini, suasana dah byk berubah...org semakin faham dan dapek menerima sistem demokrasi tulen dan moden...dan yg penting eh, org makin faham kebrutalan dan kejelikan dan keburukan UMNO/BN....ayuh..tinggalkan UMNO/BN kalu nak selamat...

    dan....kalau nak jd setan, sokonglah UMNO/BN....

    ReplyDelete
  15. Anon 10 Dec jam 1000,Eden setuju amek dengan hujah kau tu. kalau tak cayo kita tengok pemilihan GB4B nanti kesemua AJK dari spesis dan sewaktu dengan nya putera/puteri ronggeng u*no tu pasallah kebanyakan belia jadi hampeh

    ReplyDelete
  16. bilo bangunan tak siap, tangkap mat bangla. hinanya UMNO parti rasuah. Jangan lak nak lari keisu masjid kalau dah masjid pun ekau tak jijak.

    ReplyDelete
  17. Kenyataan Ngor diputar belit oleh arus perdana parti UMNO chauvinist melayu benih penjajah, ptuih.

    -tom tom bak-

    ReplyDelete
  18. Nampaknya ramai lagi orang Melayu yang membela dan mempertahankan orang Cina yang mempersoalkan pembanaan Masjid. Tak tahulah mereka ni betul ke Melayu. Kamu ingat mereka yang kafir ni akan membela dan mempertahankan kita orang Melayu/Islam ni jika mereka berkuasa. Di sekeliling saya pun masih ada orang yang semacam ini, jangan menang sorak , negara tergadai.

    ReplyDelete
  19. Orang melayu ni tak habis habis bermusuhan sesama Melayu. sampaikan seorang ulama pun sanggup nak mendoakan rakyat Malaysia sebangsa dan seagama hancur. Doakanlah Israel dan US tu hancur jika dia betul betul sampai dan di tunaikan. Orang Melayu ramai yang dengki jika peniaga sebelah maju, sanggup buat perbagai kerja buruk untuk menjahanamkan musuh bisnesnya.

    ReplyDelete
  20. Orang melayu merompak hak melayu, apa lagi, doa ajalah.

    ReplyDelete
  21. betul tu Pembela...

    Aku sokong boto pendapat ekau...dah org Melayu sendiri yg menjahanam dan memusuhi bangsanya sendiri...lebih kejam dari Israel dan US yg hanya kejam kpd bangsa selain dr mereka sendiri...

    Marilah kita beramai2 mendoakan UMNO/BN ni dilaknat dan dijahanam kan....horey!!!

    ReplyDelete
  22. kut camni la hompan eh.. takdolah harapan baru untuk malaysia..
    sampai bilo pun tak settle do.. iyolah org dok kodai kupi pun idea & cakap mengalahkan barack obama.. bayangkanlah bapo puluh ribu dok kodai kupi cito pasal politik..
    malaysiaku oh malaysiaku..
    "hilang melayu di dunia atas kejahilan sendiri"

    - parti jahat, kato eh -

    ReplyDelete
  23. "hilang melayu di dunia atas kejahilan sendiri"

    - parti jahat, kato eh -

    Melayu hilang bukan kerana kejahilan doh bai...melayu jahanam sobab pemimpin2 Melayu (UMNO) sendiri yg tamak haloba, rasuah, tidak amanah dan khianat trhdp bangso dio....sobab tu melayu punah ranah kek UMNO bai....ekau usah la nak menafikannya bai!!!

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive