Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, December 14, 2009

biaDAP!

Pak Sedaro melihat DAP makin menjadi-jadi biaDAPnya. Cuba main api seperti 8 Mei 1969. Mula memetik dan memukul Perkara 3, kemudian Perkara 153, diikuti dengan Perkara 152, dilempar taik kena kepada Perkara 32 yang sebenarnya MENCEMAR Perkara 4, Perlembagaan Persekutuan.

Wayang dimulakan oleh Nizar yang di BAHALOLkan oleh Ngeh dan Ngor. Disambut pula oleh Karpal Singh dan Ngor semula. Memacam ragam biaDAP yang cuba didendang ke telinga Rakyat yang simpati kepada angkatan DAP+PKR+PAS.

Minggu lepas, diungkit Perkara 12(2). Hari ini, Bahasa Inggeris pula untuk pindaan dalam Perlembagaan. Benarlah, bahawa Rakyat Raja makin dilaknat Allah, mungkin. Kuncu-kuncu Nasrani, Yahudi dan Majusi ini, makin lunak bernyanyi. Apakah agenda melacuri Perkara 152, dianggap sepi. Terbayangkah kalian episod Keranda 152?

Kepada Pembaca yang ramai melayari medan ini. Pak Sedaro lihat gejolak permainan politik rasis yang dinafiri oleh pasukan angkatan biaDAP, amat mencemaskan. Jika pasukan berwajib tidak BIJAKSANA dalam langkah-langkah pencegahan dan pembendungan, nescaya 13 Mei 69 mungkin akan berulang, tetapi bukan dalam skema TUMPAH DARAH. Tapi SERANGAN ANGIN MERAH (AHMAR) secara besar-besaran kepada Rakyat Raja, Orang Asli, Pribumi Sarawak dan Sabah dan Kaum-kaum Lain yang CINTA akan AMAN & DAMAI.

Parlimen boleh mengenakan writ khas kepada Ahli Parlimen yang menjaja Perkara 3, Perkara 4, Perkara 10, Perkara 11, Perkara 12, Perkara 32, Perkara 152, Perkara 153, Perkara 160 dan Perkara 181 secara memB.A.B.I. buta...

Moga ALLAH pelihara kedamaian dan berikan hidayah kepada pemimpin Mukmin.

5 comments:

  1. Bro, biadap lagi si Nazri Aziz tu...terang-terangan menyokong DAP rasis dalam menundukkan tunjang kekuatan Melayu- Tun M.

    ReplyDelete
  2. DAP mmg kuang hajo... Selagi keris tak tercacak kat dahi... Selagi tu la terus bermulut celupar. PAS pulak pakat angguk-2...

    eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

    ReplyDelete
  3. BIADAP-bilo anak bangso yang putera duduk bersimpoh yang puteri dudup bersilo tak pun mengangkang solebar yang bulih.....

    MENGONDAP=Ekau jawab jang...

    SODAP-Macam-macam ado

    MENGADAP-ke Baitullah paling ponting bro

    ReplyDelete
  4. Salam Uncle,

    Memang kurang ajar, sebab Melayu Pembangkang bagi muka. Orang Melayu macam ni, kalau kita kata bodoh, mereka melenting...tak serik serik dengan DAP walaupun ada sejarah hitam dengan mereka. Nak sangatkan pangkah pada kertas Undi sampai Bangsa, Agama dan Negara pun nak digadai pada Cina DAP.

    ReplyDelete
  5. Tu deh...org2 UMNO dah mengamuk dah...den dah koba an, tajuk2 posting PM ni memang byk yg menggalakkan kito sumo berparang dgn cino, india dan bangsa lain...dio (PM) bukan nak membino bangso hebat, sebalik eh PM dgn Utusan pun samo yo...menakung minyak yg banyak kemudian melemparkan api ke dalam minyak tuh!!!...apo lah bondo eh..yang dibisingkan sgt tu....inilah posting yg buleh menjahanamkan kedamaian antara pelbg masyarakat....PM/Utusan/T3/RTM ...etc memang cukup kuat rasis mereka...den tak tahu lah apo yg ekau sumo dapek???? kok yo bona ekau ni hebat, den cadangkan ekau sumo ni (UMNO)pergi lah berarak beramai2 di KL ko, Soromban ko...atau di mano2 sajo, bawak sepanduk mengutuk DAP ko, Karpal ko, Cino ko, India ko atau sapo2 sajo yg membangkitkan perkaro2 dlm Perlembagaan tuh!!! dan jgn lupo plak bawak sekali keris dan parang panjang, lembing ko, tombak ko...apo sajo lah yg dinamokan senjato kan!!! ekau menjerit2 lah beramai.. " Hidup Melayu".."Jgn Sentuh Melayu"..."Bangsa lain cuba usik Melayu, nahas la.."..."dll..."


    macam mano???? den raso patut bona ekau sumo buek cam tu...den tabik kalau ekau berani buek cam tu...ini tak cakap berdogar2 dlm blog...hapah pun tarak...cakap macam taik kucin....tak guno jang!!!! sapo pun tak pedulik ekau jang....mampush la ekau kek situ...sapo nak peduli jang....


    Sobab ...org tahu mano betul dan mano yg PENIPU jang!!!!

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive