Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, December 27, 2009

Anwar setaraf...



Tak sangko lak den yang nilai penasihat ekonomi Selangor setaraf ngan tikus kat Shah Alam. Kok dah dibayar singgit, dapek barang pun nilai singgit gak la!

19 comments:

  1. apa nak heran bang..

    dua2 suka lubung busuk..

    hehe

    ReplyDelete
  2. Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    Dasar sifat melayu berjiwa kohok macam tuan punya blogger dan saudara komentar EZAD .Den rasa syaitan dan azazil dan babi atau khinzir pun tak mempunyai jiwa kohok macam tuan punya blogger dan saudara EZAD.Saudara DSAI memberi harapan untuk ekonomi Negeri Selangor untuk terus Maju dengan menerima gaji RM 1 pun kau berdua sakit hati . Kalau Saudara DSAI terima RM 15,000.00 kau berdua akan mengata macam macam . Perihal binatang tikus harga RM 1 pun kau berdua macam berukkena belacan serupa macam Ahli Parlimen Rembau yang dikena tertib di sebabkan rasuah politik tapi kau berdua boleh diam walau ahli Parlimen kentut kat muka kau rang . Bodoh betul . Orang buat kebajikan kau orang sakit hati . Dan bila kerajaan Selangor buat pembersihan untuk hapus tikus ,korang bising gila . Tengok dulu di Negeri korang yang penuh dengan lalat sehingga kini tak dapat nak atasi . Very stupid punya komen.KOHOK punya orang

    ReplyDelete
  3. hj jamaludin ni dari planet mana ni? Masih belum tahu kemampuan BABI (Brader Anwar Bin Ibrahim) dalam bidang ekonomi??

    ReplyDelete
  4. wahai en haji peminat aljuburi waliwati, rasanya mr paneh ni ada menulis mengkritik kj yg tdk diambil tindakan walaupun didapati bersalah oleh lembaga disiplin dlm blog ni. koi ada baca. jgn ckp melulu kalo baru kali pertama masuk sini.
    n9 byk lalat ka paneh? mana haa? sepanjang kau bawak aku round pusing n9 tak tau la pulak aku ada kwsn byk lalat. aku igt negeri yg bela ayam je yg byk lalat ni.
    bab nuar dgn tikus ni aku setuju kata ezad. hahahaha.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum,

    Sabarlah Tuan Hj Jamaludin, sayang betul nampaknya pada Anwar Ibrahim sehingga tersembur keluar semua syaitan, azazil dan babi. Jatuh sikit title Hj tu...

    Kami semua geli hati, itu sahaja. Eloklah kalau Selangor nak bersihkan Shah Alam dan Elok sangat sangat lah Anwar Ibrahim jadi Penasihat Ekonomi Selangor sebab ekonomi Selangor memang teruk sikit sekarang. Sampai duit Zakat pun dah nak diusik, Nasib baik Tuanku bagi warning, kalau tidak dah Selamat.

    Kami rasa geli hati kerana Anwar Ibrahim dibayar RM1 dan tup tup di Shah Alam ni kalau dapat tangkap seekor tikus dibayar pula RM1. Itu sahaja. Ramailah yang menghabiskan cuti panjang berturut-turut ini tangkap tikus. Kuching kuching di Seksyen 16 boleh relax.

    Pasal lalat ini, mana ada tempat kotor banyaklah lalat. Kalau rumah tuan hj kotor pun bukan sahaja lalat akan hinggap, tikus dan lipas pun tumpang sama.

    ReplyDelete
  6. agaknya haji jamaludin ni pun kaki jubur tak?

    ReplyDelete
  7. hj mano yg suka lubur (dubur+ lubang) tuh?
    iskkkk, nabi tak ngaku ummat oik ji...udah2 laaa tu...

    ReplyDelete
  8. Hj jamaludin...

    Sayo sokong emek apo yg tuan kato tu...UMNO ni skrg dah nyanyuk dah tersepit kiri kanan, depan belakang kena gasak...Tak apolah DSAI terima RM 1 sebulan, tapi UMNO mana hendak RM 1 sebulan kok ditawar gitu...sedangkan enjin pesawat hilang pun hargo eh RM 50 juta pun tak cukup2 puak2 ni balun...bukan satu yg hilang, 3, 4 losap....Pak Lah bersaro dapek rumah RM 12 juta...mano dio nak singgit bai!!!! Khir Toyo punyo rumah RM 24 juta...mano dio nak singgit bai...Tu dulu rumah arwah kat Klang tu (dah mati pun kerano terkejut Selangor tersungkur)rumah dio yo 14 bilik bai!!! pado den DSAI terimo RM 1 membuktikan bhw UMNO makin gilo dan sawan, kerana UMNO makin ditolak segenap sudut...tamabahn plak sekrg ni apo yg tak berlaku dlm UMNO/BN...??? benda hilang..benda runtuh...duit tak ado, MP ponteng dan poloso...
    Tak lamo laie UMNO pun akan runtuh dan hancur di makan oleh TIKUS2 UMNO yg pelahap....

    ReplyDelete
  9. Semalam TIKUS2 upahan UMNO Selangor buek DEMO kek dopan pejabat PAS Shah Alam...Agak eh, TIKUS2 ni hanya dapek upah RM 1 yo eh...sobab tu hanya 20 ekor yo TIKUS ni bueh kacau...
    Den perhatikan lah, Selangor ni banyak yo DEMO sejak semenjak ni...agak eh, TIKUS2 upahan ni kot...goma bona buek demo hanyo kerano dapek RM 1 sbg upah...he..he..he.. patut eh semalam tu, kebetulan MBSA buek operasi bunuh tikus (tikus boto) TIKUS2 UMNO ni disodok sekali...sembur dgn water canon.....lintang pukang lah dio lari...last2 duit upah singgit pun tak dapek...ha.ha..ha...geli ati nengok kat TV gelagat kelako TIKUS2 UMNO nih!!!!!

    ReplyDelete
  10. memang padan RM1 untuk Mat Jub jadi penasihat. dia pun tikus juga, tikus membaiki labu. sama je ngan tikus betul.

    ReplyDelete
  11. aku buat satu andaian knp kau org suka sangat sebut al juburi al juburi al juburi,tentu bapak kau balun mak kau punya al juburi dan maka dgn itu kau org di peranakkan keluar ke dunia melalui lubang juburi.....sbb tu kau kau org suka sangat sebut al juburi,apa kata aku cadangkan kau org tubuhkan satu NGO perSATUAN ANAK2 PERANAKAN AL JUBURI dan kau lantik paneh miang ni jadi kau org punya presiden,parpu kari tim presiden,ezad tu jadi setiasuaha,dan.........hidup persatuan anak2 peranakan AL JUBURI

    ReplyDelete
  12. kami panggil aljuburi sebab itulah gelaran yang mula2 diberikan oleh mat sabu kpd anwar. saja ambil berkat kata2 pemimpin pas. pemimpin pas kan maksum dan kata2 mereka semuanya betul.
    kalau check hansard parlimen, org pertama yang menyebut anwar meliwat di parlimen ialah karpal singh drpd dap. bukan umno yg sebut dulu. skrg karpal singh pulak yg sibuk bela anwar. jadi kami ikut jelah rentak pas dan dap menyebut "ALJUBURI WALIWATI".
    apasal hompuk? sudah paneh miang ka? keh keh keh!

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  13. Tn Hj jamaludin, marah sangat nampahnya kepada blogger & Ezad. Jika orang UMNO dan penyokongnya buruk sangat pada pandangan anda, sepatutnya andalah yang menunjukkan sifat mulia. Tapi nampaknya dari kata yang anda keluarkan bolih di tafsirkan sifat sebenar anda dan orang yang seangkatan dengan anda. Mencemarkan title Hj tu aje. Sobar sikit.

    ReplyDelete
  14. Kalau lah Nuar tu pada UMNO nilai eh samo dgn singgit lah kan, bagi den tak ado masalah sebab eh, pemimpin mcm dio lah yg betul2 "genuine" nak memajukan anak bangsa...Sebenarnya puak2 UMNO ni sakit!!! sakit jiwa...!!! sakit jiwa yg dah parah bona nampak eh, hinggakan tak ado nampak yg elok eh pada dio...jiwa UMNO ni sakit boto nijam...apo tak sakit eh...dalam UMNO penuh dgn sifat2 mazmumah, hasad dengki, iri hati, fitnah, dendam, pemarah dan ganas dan segalo macam yg buruk lah...sebab itu lah Nuar terima dgn singgit pun UMNO nak kutuk jugak yo tu...tak ko gilo namo eh UMNO ni...patut eh, org nak bantu bangunkan negeri dan rakyat disokong dan diberi ruang, ini tak dikeji...itu tando eh, UMNO ni sakit...sakit jiwa...tak lamo laie GILO la UMNO...nijam pun dah tak keruan dah, sawan memanjang, akal pun dah tak boto laei..mcm org hilang akal lah den nengok an...kalau Nuar terima singgit dio sanggup, den hormati dio, tapi Che Det mano nak terimo kan bai...??? Che Det main bilion2 punyo kan....Pak Lah laie lah dasat eh...duo tujuh kosong bilion bai!!! (ini Che Det awak yg cakap)...tengok lah nilai dan pengorbanan UMNO dan PR....sapo yg tulus???? Dan kalau lah Che Det awak tu masih hebat bona lah kan, den cadangkan Najib ambik plak dio (org tua tu) jd PENASIHAT NEGARO plak, cubo tawarkan singgit plak...agak2 ndak atau tak ndak org tua tu....???? den raso kalau lah singgit yg Najib bagi, Ch2 e det masti keluar UMNO kali yg ke 2 punyo lah...kok yo hebat na Che Det awak tu laie, napo Najib tak ambik dio lagi...kesian org tua tu...
    Tak lamo laie plak, ado lah TIKUS2 UMNO buek kacau lagi kek Sah Alam...tengok lah bai!!!!

    ReplyDelete
  15. ado org sudah paneh nampak eh. bravo paneh miang.

    ReplyDelete
  16. sabar lah tuan-tuan kalu anwar nak RM 1 biarlah...tapi kalau nak lubang yang belakang tu,bayarlah lobih sikit...tue jelah jgn gado2..

    ReplyDelete
  17. Assalamu..eh patut ke aku bagi salam kat ruangan ini?

    Semuanya kuat mencarut. Baik belah kerajaan, baik belah pembangkang. Dua-dua kuat mencarut.

    Jari fuck anda semua tak pernah ke korek JUBUR sendiri semasa CEBOK lepas BERAK?

    Kan hari-hari anda dan saya menJUBUR dengan jari.

    Tapi ingat..ketika tahiat akhir solat, jangan bertasyahud dengan jari fuck itu..sila gunakan JARI TELUNJUK KANAN macam yang dibuat oleh ANWAR IBRAHIM, DOKTOR MAHATHIR, NIK AZIZ, PAK LAH, HADI AWANG, DATO NAJIB ketika MEREKA solat di depan KAABAH dulu.

    Cekek ek ek ek ek ek vroomm vroom

    Vrooommmm......

    ReplyDelete
  18. Bravo gedoyok kau cucu azazil sbb suka lagakan orang.

    ReplyDelete
  19. Salam semua satu dunia..

    Di sini saya menyeru kepada semua (berdakwah)..

    Bernikahlah anda semua dengan wanita yang halal dinikahi.

    Kemudian ikutlah cara yang betul.

    Walau macam mana gaya dan posisinya anda semua lakukan...biarlah tepat ke sasarannya iaitu telaga hadapan.. bukannya telaga belakang.

    Kalau ikut "telaga belakang" anda akan dilaknat ALLOH swt.

    Saya tak bertujuan kenakan sesiapa. Sebab tiada 4 saksi secara live yang memberitahu hal-hal sensasi negara kepada saya.

    Saya adalah pendakwah..menyeru kpd sekelian manusia di dunia dari timur ke barat , utara ke selatan.

    Sekian.. ikhlas dari hati saya yang suci murni bersinar gemilang bergemerlapan selama-lamanya.


    Pemuda Keturunan Nabi Adam

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive