Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, January 15, 2011

PAS=Syiah

Hari ini Nik Aziz Nik Mat yang dinamakan sebagai Mursyidul Am PAS telah mengazet bahawa PAS itu Islam manakala UMNO tidak Islam. Apakah PAS pun sudah dikhatan dan ditauhid bersaksi kalimah toiyibah, manakala UMNO masih kulup belum ditauhid berpaksi kalimah toiyibah?

Apakah Nik Aziz Nik Mat memberi titik noktah, bahawa BENAR Partai Islam Semalaysia kerana ada perkataan Islam, maka, sifat fizikal, roh, jiwa dan zouknya Islam? Maknanya, Nik Aziz Nik Mat berhasrat memaklumkan kepada dunia bahawa PAS membawa bendera dan perjuangan Syiah di Malaysia!

Hari ini, Gerakan rakyat di Selangor melancarkan kempen solat hajat besar-besaran untuk memastikan Anwar Ibrahim menang dalam perbicaraan di mahkamah manusia! Abdul Hadi Awang sebagai imam? Kenapa tidak Nik Aziz Nik Mat? Kenapa tidak Dr. Harun Din yang lebih mursyid daripada Hadi Awang?

Apakah PAS bersedia berhujah dan berdebat secara akademik dan berfakta, siapa Ahmad Fuad dan bagaimana sebenarnya PAS terwujud? Kenapa Ustaz Ahmad Fuad berseteru secara akademia dengan Nik Aziz Nik Mat, yang baru pulang dari Darul Ulum, India?

Apakah strategi Kerajaan Britain semasa 1951 dan pilihanraya 1955?

Walau apapun, langkah UMNO-BN, yang pasti Selangor UMNO mustahil boleh kuasai. Hari ini di pasar-pasar awam seluruh Selangor, semua Ahli Parlimen dan bakal calon PRU-13 serta penyandang ADUN & ADR dari pasukan PKR+DAP+PAS+PSM menjadikan tapak-tapak awam di awal pagi sebagai medan penyebaran media dan maklumat. Mereka cerdik dalam kebangangan BN sendiri.

UMNO mungkin semakin bahalol dan bangang dalam kordinasi kekuatan rakyat. Masa hujung minggu dan nak dekat perayaan ialah musim paling cantik untuk sebar propaganda politik Negara. PAS ialah pencatur Syiah yang makin disenangi oleh kalangan rakyat jembel, marhaen dan madani. Bagi kelompok borjuis dan elitis, BN ialah menyedap tembolok dan tengkuk sahaja. Bilo senang lenang dan kaya-raya, Go to HELL UMNO-BN!

Pak Sedaro berdoa, agar rakyat Raja semakin sedar bahawa anda sedang dirasuk dan diracun oleh isme Komunis+Syiah+Freemason. Kembalilah ke pangkal akar banir, supaya BUMI YANG DIPIJAK MILIK KITA.

12 comments:

  1. Aku ni penyokong tegar UMNO, apa pun keadaan undi tetap kat UMNO, aku gak bukan kata semua UMNO tu betul tapi apa pilihan terbaik? PAS dan PKR terang2 anjing DAP yg kafirnya kafir harbi. Setuju dgn PAk Sedaro, Pemimpin UMNO YB2 dan YAB2 ni termasuklah anak beranak, pegawai2 khas yg sulit dan tak sulit, kroni2, KSU2, Ketua2 Pengarah sedarlah diri. Munafik dan mungkar yg kamu buat orang tahu jugak, cuma sayangkan kerajaan Melayu Islam kita diamkan je. Tapi sampai bila? Kamu semua guna jawatan utk raih kekayaan melampau. Ambik komisen dari kontraktor sampai mencekik darah, ambik kontraktor dikalangan kroni kamu shj. TOLONG JAN NAFIKAN, aku meluat dan tambah benci dgn kamu. AKu ulang bkn takut nak dedahkan, tapi gerombolan pembangkang yang ada dinegara ini akhlak mereka lebih dahsyat dari anjing dan babi.AKu ambik pendekatan terima shj dulu, lepas ni kita fight, lepas PRU 13, bila BN kembali.INGAT SEMUA di atas lepas PRU 13, kita lawan.

    ReplyDelete
  2. Anselmo nak ajak lawan kulup UMNO mana yg paling bersih. Dia dah naik isyeng, nyalak2 mcm anjing.

    ReplyDelete
  3. Paneh,
    PAS=Syiah sebab Syiah membenci Zionis Amerika dan Israel
    Sebab Syiah membenci Penindas-penindas rakyat miskin seperti Umno.
    Sebab syiah menjalankan amanah Rasulullah

    ReplyDelete
  4. UMNO=SUNNAH WAL RASUAH

    ReplyDelete
  5. PAS=SUNNAH WAL SESAT

    ReplyDelete
  6. DAP=LAKNATULLAH WAL HARBI

    ReplyDelete
  7. PKR=SUNNAH WAL LIBERAL, WAL SEKULAR, WAL SESAT, WAL BUNUH MELAYU, WAL KALING, WAL CINA, WAL CIFUT BABI, WAL DEMOSTRASI, WAL ARAK, WAL KRISTIAN, WAL RASUAH, WAL SALAH GUNA KUASA, WAL ANAK LUAR NIKAH, WAL ZINA, WAL TANGGUH TETAP TANGGUH, WAL LIWATI.

    ReplyDelete
  8. umno pulak anjing mca dgn mic,,,haa,,haa,, baru 1 org mca anta surat kt najib tuya suruh slow azan dh tk bleh nk kontrol,,apo punyo bangang mcm tu.mkno eh mmg sahih la umno jd anjing mca,,, disalak dek anjing terus terkincit2 najib tuya,, hampehhh....

    ReplyDelete
  9. Umno=Maksum

    Bersih, Cekap & Amanah...

    Hu-hu-hu...

    MCA=pencinta Melayu & Islam
    MIC=Ahli syurga

    Sembahlah Umno sebelum kamu disembah

    ReplyDelete
  10. Paneh miang=Nabi Umno

    ReplyDelete
  11. WOI ANSELMO--SELEMO MELELEH LG DUK DIAM2 LA KAU... KAHH,,KAHHH,,,

    ReplyDelete
  12. Ya Allah berilah hidayah kepada saudara2 ku ini.. agar mereka mengenali yang hak dan menjauhi kebatilan. Sesungguhnya mereka jahil hingga terkilau oleh panahan mata syaitan berwajah melayu... Ya Allah menangkan pejuang2 agamaMu dan utuskan tenteraMu sebagaimana Engkau mengutus para malaikat membantu NabiMu dahulu. Ya Allah jahanamkan pakatan ahzab dan kumpulan Abu Jahal moden- UMNO dulu, kini dan selamanya.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive