Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, January 4, 2011

PKR=Freemasonary

Terdampak terang lagi bersuluh bahawa gerakan freemason makin menular di Bumi Melayu melalui instrumen politik. Media penyampai Freemason makin jelas dikepalai oleh Partai Kencing Rakyat yang dipimpin oleh Ketua Umum Anwar Ibrahim, Presiden Wan Azizah Wan Ismail dan Timbalan Presiden Azmin Ali.

Khalid Ibrahim ialah MB boneka Freemason. Dia boleh pusing 360 titah Sultan Selangor kepadanya. Sultan Selangor masih punya Kuasa Eksekutif, belakang Khalid gagap kobar sudah hilang kuasa sejak peristiwa 1993.

Penyamun dan mangkuk ayun dalam Dewan Rakyat dari kalangan PKR sudah menyerupai "gorilla" dan "vampire" serta "dracula". Siang hisap darah, malam mentekedarah.

PKR Selangor sebagai kerajaan memerintah sudah melampaui batas-batas khusus. Apakah benar mereka ini sebuah Kerajaan Melayu PKR yang berpaksi kepada Perkara 3, Perlembagaan Persekutuan? Apakah benar mereka ini mengurus Perkara 153?

Gerakan Freemason mula meresapi tanahair sejak 1881. Namun yang menjadi lebih ketara ialah insiden tahun 1 April 1946, 1951, tahun 1955, 1969, 1974, 1981, 1996, 1997, 2008. Jika dilihat secara ilmiah dan kajian empirikal, parti pemusnah tamadun Bangsa Melayu yang diwujud dan disokong tegar oleh Zionis Freemason iaitu Al-Gore ialah PKR. Sebelum daripada tersebut, PAS, PSM, DAP, KITA. Tiada mana-mana parti politik yang wujud selepas peristiwa 11 Mei 1946 mendapat restu dan sokongan sepenuh hati oleh Majlis Raja-raja Melayu.

Ada juga pihak pemikir PAS yang mendukung faham agar API, AWAS, PKMM, BERSATU diangkat sebagai reformis tanahair. Pak Sedaro fikir, hipotesis secara lebih klinikal perlu ke atas organisasi mereka ini. Jika diumum sebagai pemuka berdikari seperti Burhanuddin Al-Helmi, Ishak Muhammad, Ahmad Fuad, Sheikh Tahir Jalaluddin, Sheikh Ahmad Fahim, maka boleh diterima pakai. Kerana mereka bangkit sebagai pasukan berteraskan insan yang digelar ulama' oleh rakyat ketika itu.

Namun dorongan supaya menyatakan Parti Komunis Malaya sebagai pejuang negara adalah 1000 kali tidak BENAR. Komunis ialah isme yang diasas oleh Freemasonary berpangkalan di Jerman. Mereka membayar Karl Marx untuk menulis kitab Veda Komunis iaitu Das Capital. Parti Kebangsaan Melayu Malaya ialah perjuangan, namun diputar belit oleh Freemason dalam pentadbiran Inggeris sebagai pengkhianat dan petualang. Maka, 75% daripada ahli PKMM sanggup berkiblat kepada kitab Komunis ajaran Koumintang, Sun Yet Sen.

Waima apa pun, Pak Sedaro lihat PKR sudah melacur wadah politik mereka sebagai wahana dan wasilah pengembangan idealisme Freemason. DAP sudah lama diketahui pengembang isme Komunis, manakala PAS sejak 1972 menjadi pasukan SYIAH tegar dalam senario isme politikingnya. Hari ini PAS sendiri menafikan tahap ilmu anak Yusuf Rawa. Dr. Mujahid menulis dalam tesis Phd tentang transformasi yang perlu diambil oleh PAS berasaskan sejarah 50 tahun merdeka dan bagaimana negara ini wajar diurus tadbir. Namun lajnah tua PAS yang tiada ilmu tamadun menafikan kepentingan Dr. Mujahid.

Pak Sedaro nak posan pada Mujahid bahawa kajian saudara boleh dicerna dengan baik dalam UMNO sejak 1946 lagi. Mujahid wajar bentang pada Najib dan Muhyiddin kerana UMNO memerlukan pemikir seperti anda. Allahyarham Yusuf Rawa amat akrab dengan Tun Razak, Tun Hussein dan Dr. Mahathir. Mereka berbalah dalam pe'el politik, tapi demi Agama, Bangsa mereka setia dan taat. Inilah antara sebab utama kenapa Khairy tidak upaya berdebat dengan Mujahid.

5 comments:

  1. Elok sgt jika mujahid diterima masuk Parti warisan Penjajah benih Freemason dan KJ pula masuk parti islam sejati PAS. Jangan pula Pak Sedaro nak memperlekehkan mana2 parti. Selalunya orang yg tak benar,tak jujur akan menyalahkan orang lain. Seperti menuduh Parti PAS muktazilah atau juga menuduh Pak Lah berbohong. Orang sebegini juga akan menuduh atau memfitnah seseorang hanya bila dia dalam keadaan tersepit takut tewas dalam pertandingan atau kebangkitan rakyat, dia akan bertindak spt Dajjal bagi mencapai matlamat. Parti Warisan Penjajah selalunya akan mendapat restu dari freemason agar kemerdekaan sebenar ternafi.Kenapa APCO terpilih. Kenapa PM dpt berjumpa US dan sekatan terhadap IRAN berjalan Dalilnya lagi, isteri PM pergi keBarat dan merasmikan peragaan fesyen Islam dgn kalimah Nabi Muhamad S.A.W.terbalik.Inilah jarum barat bagi mengelirukan umat islam dan rakyat negara islam agar menjadi negara sekular spt Turki. Negara kita Msia pun dan 45 atau 50% sekular walau ada pihak fremason mengakui negara kita islam. Juga penggunaan media Meloya yg keterlaluan memutar isu dgn harapan mass hypnotised spt media diUS yg dipelopori tokoh freemason. Amat dukacita sekali adanya manusia terpukau tanpa dapat berfikir waras serta kualiti pemikiran emosi bercelaru spt terjadi pd insan yg sgt malang tomtemterkucil (unfortunate Kg. Northern Boy).

    ReplyDelete
  2. Comment macam barau seyie. Elok lah blog ni pun macam haram jadah!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Dah tersepit dalam kancah politik diSelangor, Rakyat yang tidor dah sedar siapa pertualang sebenar untuk mengenepikan institusi raja.
    Umno dah kena senjata makan tuan.

    Freemason sudah lama menguasai dunia. Hanya negara-negara yang membankang sekatan ekonomi terhadap Iran sahaja yang terlepas dari cengkaman Freemason

    ReplyDelete
  4. Kalau nak tahu dimana tempat Fremanson Malaysia di Jalan Tun Razak sebaris dengan kedutaan Singapura.Hanya satu satu nya bangunan yang agak lama dan sunyi...

    ReplyDelete
  5. anon kata rosmah ke luar negara rasmi fashion show?????? fitnah jugak la hang niiii... barua... lambang mata satu bendera PKR tu apa jadahnya

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive