Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, January 27, 2011

Zionis di komputer anda..

Moses Mendelssohn, seorang ilmuan Yahudi mewacana bahawa agama Yahudi bukanlah suatu agama tetapi suatu undang-undang yang diagamakan.

Orang Yahudi di dunia disegregasi kepada 3 kabilah utama:

1. Reformed Jews: Kelompok ini 80% tinggal di US dan disertai oleh majoriti bangsa Yahudi di dunia. Mereka amat licik dalam pergerakan bawah tanah "gerakan rakyat" "Min Chong Yuen Thong" dan pandai menggunakan tipu daya/muslihat untuk menguasai orang lain.

2. Liberal Jews: Kelompok ini 15% hanya menggunakan nama dan status sebagai Yahudi dan tidak mengimani tuntutan yang dikehendaki oleh agama Yahudi. Mereka amat bijak menguasai persekitaran dan membentuk permainan perlakuan persekitaran tersendiri.

3. Orthodox Jews: Kelompok ini disertai oleh minoriti bangsa Yahudi dan hidup bertebaran di US dan Eropah, hanya 5%. Bilangannya amat kecil, namun mereka punya pengaruh besar di dalam pergerakan bawah tanah dan amat bijak mengatur strategi pergerakan. Golongan ini berpegang kepada moto "bersedia melakukan apa sahaja untuk kepentingan Yahudi."

Protokol Yahudi telah didedahkan oleh seorang wanita Perancis pada 1901. Wanita Perancis itu mencuri naskhah protokol ini dari seorang pemimpin tertinggi Freemasonary di akhir muktamar rahsia "Jewish Masonic Conspiracy" yang diadakan di Perancis pada 1901. Naskhah asalnya tidak digunakan kalimah "Yahudi" kecuali di dua tempat sahaja. Ia menggunakan gantinama "kita" dan "Orang bukan Yahudi". Protokol tulisan hebrew purba dan isyarat Yunani kuno ini telah diterjemah kepada bahasa Arab oleh Ustaz Mohd Khalifah Attunisi di bawah tajuk "Protokolat Hukama' Sohyuni".

Sebagai makluman tambahan, strategi Yahudi/Israel menggambarkan mereka menakluk dunia, sila search di PC anda, C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10, cari gambar bernombor J0285926. Anda akan temukan gambar lambang/bendera zionis Israel lengkap (persis dengan warna aslinya) dengan lilin (saranan ibadah mereka). Padamkan!

1 comment:

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive