Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, January 29, 2011

Hukama' Sohyuni 2

Protokol ketujuh: Orang-orang Yahudi wajib menaburkan fitnah supaya timbul kekacauan, pertelagahan dan permusuhan di kalangan manusia. Bila timbul penentangan terhadap bangsa Yahudi, maka wajiblah orang Yahudi menyambutnya dengan peperangan secara total di seluruh dunia.

Protokol kelapan: Pemerintah Yahudi akan dikelilingi oleh segolongan besar ahli-ahli ekonomi dan orang Yahudi sendiri akan dikelilingi oleh ribuan ahli-ahli korporat, jutawan dan usahawan.

Protokol kesembilan: Yahudi akan mendirikan kerajaan diktator degan menggubal dan melaksanakan undang-undang yang tegas iaitu undang-undang yang akan membunuh tanpa pengampunan. Yahudi akan merosak moral pemuda-pemuda bukan Yahudi dengan menanamkan teori-teori palsu dan ilmu-ilmu yang bathil.



Protokol kesepuluh: Yahudi akan membawa masuk racun Liberalisme ke dalam negara-negara bukan yahudi untuk menggugat kestabilan politik. Pilihanraya diatur supaya boleh beri kemenangan kepada pemimpin-pemimpin yang dapat bertugas sebagai agen-agen Yahudi dalam melaksanakan "grand plan" Yahudi.

Protokol kesebelas: Bangsa Yahudi menyifatkan diri mereka sebagai serigala dan bangsa lain sebagai kambing. Bagi mereka, Yahudi merupakan bangsa yang terpilih dan mereka bertebaran di atas muka bumi ini sebagai satu rahmat. Berada di perantauan atau negara asing yang nampak sebagai kelemahan, sebenarnya mencerminkan kekuatan yang dapat membawa bangsa itu ke pintu kekuatan di seluruh dunia.

Protokol keduabelas: Yahudi akan mengubah pengertian tentang kebebasan atau kemerdekaan dengan mentafsirkan istilah itu sebagai mengamalkan apa-apa yang diperkenalkan atau dibenarkan oleh undang-undang sahaja. Kalau bangsa bukan Yahudi diberi permit menerbitkan 10 akhbar atau majalah, maka bangsa Yahudi mesti menerbitkan 30 akhbar atau majalah. Perkara ini amat penting kerana ia adalah alat untuk mengubah fikrah rakyat.

Bersambung...

5 comments:

  1. Protokol-protokol nampak lebih mirip pada kerajaan Umno/Bn jer..

    ReplyDelete
  2. Gobala Snake (tentu PKR piang nih!!!)

    Lain kali jangan tengok cermin orang yang sedang menatap cermin.

    Tapi TENGOK CERMIN DEPAN lu lah!!!

    Lain kali baca Bismillah sebelum makan dan ucapkan syukur lepas makan. Supaya makanan yang dimakan menjadi daya kepada kekuatan jasmani dan rohani.

    ReplyDelete
  3. Buat apa baca bismillah sebelum makan kalau duit hasil dari rasuah.
    Syukur pada Allah dapat pemimpin-pemimpin rasuah dan bersekongkol pulak dengan APCO..
    Bangang Punyer pakteh adam.
    Tak tengok ke berita dunia, mana2 kerajaan yang memerintah sesuatu negara berpuloh-puloh tahun lamanya pasti bermasalah dan makan rasuah..
    Bersih lah rohani kamu sampai tak kenal mana hak dan batil

    ReplyDelete
  4. paklang hussin a.k.a gobala snake

    dah dinasihat... itulah ropenye!

    ikutlah nasihat tua kutuk n.ajis tu.

    tengok kat selangor ni.. dulu para reformis dan hampas kesana kesini dengan yamaha 80 atau van c20... sekarang tengah sibuk dengan duit rasuah dan salah guna kuasa. Nampak baik sebab kopiah putih lembik dengan janggut dan dahi yang dilebamkan tu..., (hati..ya Allah.. pahit macam @#&*

    kata pakteh adam, tengok cermin sendiri dulu... handsome ke tak nak kata orang tak handsome

    ReplyDelete
  5. Anon 6.53pm

    Kau kutuk lah N.ajis, kalau nik aziz betul dan jujur orangnya, nanti kau mati jadi bangkai lah..

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive