Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Sunday, July 17, 2011

DEMON CRAZY

Pak Sedaro terangsang dengan kuasa pemangkin ilmu yang diletuskan oleh Pendakwah Antarabangsa Sheikh Ahmed Tijani Ben Omar, Sheikh Dr. Abdul Rahman As-Sudaisi, Sheikh Mohamad Jibril, juga ahli sufi Sheikh Muhammad Fuad Al-Maliki, Prof. Dr. Syed Muhammad Naquib Al-Attas, Habib Syed Hussin Al-Attas di Bogor, dan beberapa insan ilmuan yang lain.

Bahawa semua mereka tidak bersetuju dan bersekutu dengan kaedah PERARAKAN DEMONTRASI atau lebih tepat DEMON CRAZY MOVES yang menjadi dagangan dan jualan di Tunisia, Mesir, Syria, Yemen, Bahrain, termasuk serangan seksual minda Anwar Ibrahim & Ambiga, Australia, Korea, United Kingdom dan beberapa tempat lain.

Gamaknya, gerakan neo-liberalis yang didendang oleh fahaman Freemasonry dan Komunis Moden semakin mendapat tempat di hati hitam rakyat yang digelumang dengan nasfu-nafsi cubaan menghancurkan Tamadun Baru Islam.

Negara-negara blok Arab amat mudah diperkotak-katikkan. Namun bila kelompok Qarun dan Namrud ini menyerang Malaysia, secara tidak langsung ia memberi konotasi bahawa selama mereka makan, tidur, cari duit, mahupun menumpang kasih di Bumi Melayu; mereka sebenarnya telah terpisah dengan dunia Tamadun Manusia yang berasaskan Islam! Atau mungkin Tamadun Manusia yang berasas Demokrasi Dunia Berhukum!

Apa yang diertikan oleh kalangan ilmuan Islam dengan tindakan membabi buta pengikut BERSIH 2.0, telah meletakkan DEMON CRAZY sepertimana yang diimpikan oleh Zionis melalui fahaman Freemasonry yang secocok dengan kejayaan Protokol Zionis 11,12,13, 20, 21, 22, 23 dan 24.

Sewajarnya tindakan kerajaan atau lebih tepat lagi KDN selepas ini ialah mengUNIVERSITIkan kelompok Bersih 2.0 ke Kemunting, ataupun 1400 manusia yang ditangkap, amat wajar di hantar ke Pulau Jerjak, untuk menghidupkan kembali Kerajaan Pulau Jerjak atau pun Malaysian Alacatraz.

Adakah ini strategi mengenal kekuatan dan kelemahan Kerajaan Malaysia oleh Najib? Apakah ini satu langkah menguji tahap pemikiran Hishamuddin yang telah dikelas oleh Pejuang dan Veteran UMNO sebagai IKON BACUL UMNO kerana keris yang dihunus dan di julang, tersarung semula sambil MEMINTA MAAF!

Atau apakah ini sandiwara Bapak Anwar Bin Ibrahim, agar pengikut ortodok yang sering ditipu dengan fatamorgana bahawa Anwar Ibrahim ialah Anugerah Tuhan, Suci daripada Haid dan Nifas, Suci daripada Hadas Besar dan Najis Muhallazah, termasuk Ambiga yang dimeterai sebagai Pelaku Crooked Mind Leader semata-mata untuk menghalalkan Gerakan Syiah PAS?

PAS tidak akan boleh bersatu dengan UMNO selagi Hadi Awang dan Mat Sabu menjadi pilihan dan kuda kayu PAS. Demon Crazy ialah terma yang wajar dikaji secara ilmiah kerana Budaya Ilmu, Budaya Ketepatan, Budaya Prestasi Tinggi dan Budaya Inovasi merupakan resepi Gagasan 1 Bumi Melayu.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive