Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, July 12, 2011

Nampak macam Anwar...



Masa kutuk kerajaan melalui interview Reuters nampak ok saja...

Tiba-tiba masuk Hospital Pantai terus macam orang nazak. Esoknya boleh pulak pergi melawat orang mati dan lusa boleh pulak bagi ceramah. Hehehe...auta putaq alam. Jangan pulak mintak mc sebagai alasan untuk tangguh lagi kes buntut dah la wahai Bapak Anwar Bin Ibrahim oiii...


Kenapa ramai demonstrator B2.0 lari bila kena water canon atau gas pemedih mata?

Kenapa semangat para demonstrator B2.0 tidak sama dengan semangat para demonstrator di Tunisia, Mesir dan Yaman yang terus mara walaupun dihujani peluru hidup?

Adakah kerana rakyat di Malaysia hidup terlalu aman dan makmur selama 54 tahun ini berbanding rakyat di Tunisia, Mesir serta Yaman yang merana berpuluh tahun?

Mungkinkah kemakmuran yang dikecapi rakyat Malaysia selama ini telah menyebabkan semangat para demonstrator B2.0 mudah saja luntur sebaik saja terkena air?

Jelaslah B2.0 dan pemujanya merupakan pejuang yang lemah untuk menentang kerajaan yang kononnya zalim, sedangkan para penentang selama ini cukup makan, cukup ibadat, cukup maksiat, cukup leewat, cukup menipu, cukup ceramah, cukup kempen, cukup fitnah, cukup bebas bla..bla..bla..!

Yang pasti dalam video dan gambar di atas nampak macam Anwar tapi bukan Anwar. Ha ha ha...

9 comments:

  1. tu bukan anwar laa..tu muka seakan akan anwar..anwar sebelum tu rambut panjang..tu gambar tu rambut pendek..anwar tak boroi..gambar tu boroi..ni mesti org UMNO edit gambar ni..anwar takkan buat mcm tu..mmg sah tu bukan anwar..

    ReplyDelete
  2. ORANG YANG SELALU MENIPU,MEMBELIT,AUTA LEBIH NI...LAGAK DIA MEMANG CAMTU..BERLAKON BAPAK KEMAIN TERER...TAK KIRA MAIN MAIN APA PUN MEMANG CUKUP TERER SETERERNYA...ITULAH ANWAR IBRAHIM NAMANYA..NI LAH BAKAL PEMIMPIN YG DI AGUNGKAN OLEH BERUK2 BERSIH 2.O ..DEN AGAKLAH MEMANG ANWAR PUN......EHHH SAH ANWAR LAH ...BAPAK SEGALA BERUK2 DEMO BERSIH2.0 ...HOH HOH HOH?????

    ReplyDelete
  3. Jgn.jadi Utuseks dan dato Tolol. Gambar diatas adalah sebelum ditemuramah Reuters, mestilah terlantar. ekau tak nampak jaket dia pun terpercik darah dari muka pembantunya yg pecah. Ada otak pikir mcm org beradab. Jangan jd mcm perangai keling dato mamak padukang yg kununnya kena karate semasa pilihanraya. Gambar video dusta tu pun lembu pun tergolak, sudahlah polis siap buat siasatan sampai 3 kali tup2 gagal nak umum pelakun. Dato esk pulak jd pengarah bawak pelakun sepupu sepusat yg belalai pun tak sunat, imej muka pun macam zombi terang2 bukan imej DSAI ada faham.

    ReplyDelete
  4. kalau bawa orang ni jumpa zaid, dapat rolls royce free.. siapa nak??

    ReplyDelete
  5. SKANG DEN NAK TANYO PULAK EKAU PAK SEDARO CICIT KAMAT..

    1. KENAPO PULAK POLIS TEMBAK GAS PEMEDIH MATO (BUATAN AMERIKA/ISRAEL) KPD PERSERTA HIMPUNAN BERSIH YG TIADA BERSENJATA?

    TIDAK KAH ITU SALAH?

    2. KENAPO PULAK POLIS TEMBAK WATER CANON BERKIMIA KPD PERSERTA HIMPUNAN BERSIH YG TIADA BERSENJATA?

    TIDAK KAH ITU GILO NAMO EH?

    3. EKAU DAN UMNO KATO KL HURU HARA DAN KEMUSNAHAN AKIBAT HIMPUNAN BERSIH.

    PERSOALAN DEN, SILO TUJUK AN KEK DEN MANO DIO BANGUNAN YG TEBAKAR, RUNTUH, PUNAH RANAH?

    EKAU JAWAB DULU PERSOALAN DEN CICIT KAMAT SOBOLUM EKAU TUDUH BUKAN2...

    -PARTI JAHAT-

    ReplyDelete
  6. kepada penyokong ANUar nie kau bawalah 'china doll' tak pun mamat yg lebih jambu dari saiful bukhari barulah bersemangat Bro ABI. Tengok gambar betul2 jari Bro ABI dah mintak XXX kat jurukamera tapi jurukamera tak faham.

    ReplyDelete
  7. China doll tu ekau tanyalah dato tolol yg separuh thai, ekau tak nmpk ko dato tolol siap pak chu cheng baling kertas tisu. Polis tahu tentangt ini tapi tahu sajalah ada pengarah umpornoapco diatas.

    ReplyDelete
  8. yang tulis ni bukan cicit kamat pak sedaro la anon. benda simple sapo yg tulih pun kau tak bulih nak bezo. patut la sonang kono auta dengan nuar. peserta demo tu kau koba tak bawak senjato? hahaha. kau check ko pisau, bosi, kayu dalam baju, poket dan beg tu sumo. air kimia dlm botol mineral pun ado. bukan la sumo, tapi ado yg bawak, terutamo kepalo yg jadi kaki provok tu. hahaha. aku dah blaja bab ni sojak 1998 laie. dulu ponah tepedayo ngan nuar jadi askar upahan dio. den tau camno caro kojo dio nak mulokan rusuhan ni.

    video tu tulen dan pelaku dalam bideo tu pun mmg pakar kata itu anwar. bukan malaysia yg cakap. tapi pakar amerika yg sering diagong2kan nuar jubur yg cakap. pakar korea pun cakap bondo yg samo. kau ponah tgk csi tak? atau forensik channel ke? kau tau tak camno forensik imej ni buek kojo? dio ukur tinggi, bentuk muko, jarak mato bla2 dan bandingkan dgn imej anwar dlm bideo dlm keadaan biaso. kau kok tak tau sains jgn tunjuk na bodoh.

    ReplyDelete
  9. Masih gak nak percayokan kek sinuar cilako tu..
    Agak eh.. dio suh isap tolo ehh.. mau gak eh pengikut dio isap... Pasti diorang cakap.. takpo.. bukan tolo nuar do.. ni plastik mcm pisang jo... Bangang... bangang...

    ReplyDelete

Blog Archive