Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, July 5, 2011

Jangan layan makhluk kurang ajar ni, Tuanku...


Ampun Tuanku Yang Dipertuan Agong. Sembah kami harap diampun. Mohon ke bawah duli Tuanku mempertimbangkan permohonan.

Sekalian rakyat majoriti yang TIDAK MENYOKONG Bersih, amat berharap agar ke bawah duli Tuanku tidak memberi perkenan akan permohonan Ambabiga mengadap Tuanku kerana pertubuhan yang diterajui Ambabiga itu adalah PERTUBUHAN HARAM yang tidak pernah didaftarkan serta peneraju kepada sebuah PERHIMPUNAN HARAM. Maka apa layaknya sebuah PERTUBUHAN HARAM BERSIH mahu mencemarkan duli Tuanku?

Sementelah pula, PERTUBUHAN HARAM BERSIH ini kelihatan MENGUGUT ke bawah duli Tuanku, tersiratnya berkata, "Kalau YDPA jumpa kami dan arah batalkan perhimpunan Bersih, maka kami akan batalkan. Tapi kalau YDP tidak mahu jumpa kami, perhimpunan akan diteruskan kerana itu cerita lain." Pandai-pandai pulak puak haram ni nak letak syarat pada Tuanku. Lu siapa Ambabiga?

Kami sekalian rakyat majoriti yang TIDAK MENYOKONG BERSIH, memohon ke bawah duli Tuanku agar tidak melayan sebarang tuntutan daripada mana-mana PERTUBUHAN HARAM SEPERTI BERSIH. Rakyat jelata ramai yang cintakan keamanan dan tidak perlu di ajar oleh sebuah PERTUBUHAN HARAM seperti Bersih yang seolah menganggap rakyat jelata ini tidak tahu apa-apa cara yang lebih berhemah untuk memilih kerajaan yang bakal memerintah negara ini.

Apabila tiba masanya kelak (PRU-13), rakyat terbanyak akan terjemahkan undi yang datang daripada hati mereka sendiri.

Daulat Tuanku! Daulat Tuanku! Daulat Tuanku!

18 comments:

  1. APA BONDO LA PAK SEDARO..

    APO PASAL LAK KO TAK BAGI BERSIH NAK JUMPO AGONG? KAU AGONG KO? KAU SAPO?

    BERSIH NAK JUMPO MOHON MENGADAP AGONG KERANA NAK MAKLUMKAN KPD YDPA TENTANG BERSIH..SEPATUTNYA MRK PUN ADO HAK DAN AGONG PUN TENTU PERKENAN..

    AGONG PUN BERTITAH DGN BAHASA YG PALING LUNAK DAN LEMBUT...TITAH AGONG TAK SOBUT PUN KUMPULAN BERSIH ITU HARAM, PERHIMPUNAN HARAM, PENGACAU..ETC, SEBALIKNYA TETAP DGN PANGGILAN PERHIMPUNAN BERSIH, BUKAN PERHIMPUNAN HARAM!

    AGONG LBH MULIA BERBAHASA DR UMNO...

    MOGA2 DGN PERKENAN AGONG UTK BERTEMU KMPLAN BERSIH AKAN MEMBERI SINAR YG BAIK KPD SEMUA PIHAK..

    ATAU UNO TAKUT, KALU AGONG MENITAHKAN KPD UMNO SUPAYA BERSIH BERUNDING DGN SPR DAN KERAJAAN UMNO/BN?

    ITU LAH YG DEN MUSYKIL DAN AGAK KENAPO UMNO TAK BAGI BERSIH NAK BERTEMU YDPA...SURE PUNYA!

    PENAKUT UMNO NI!! CIBAI LA..

    ReplyDelete
  2. bukan bersih haram tu dah berunding dgn spr ka? bukan spr dah terang segalanya ka pada bersih ka? siap bg cadangan dan tunjuk jalan apa yg bersih boleh buat lagi. bangang penyokong bersih ni. org dah bagi muka naik lemak pulak. dah bagi berunding, tak puas hati nak buat demo plak. saja je nak buat provokasi dan menyusahkan rakyat. padahal banyak lagi kaedah boleh guna. kalau nak ubah apa2 pun pasal spr mesti dpt 2/3 majoriti di parlimen. ni jika kerajaan bentang apa2 semua nak bantah. bukan nak bg sokongan benda elok. perlembagaan berkenaan spr mmg tak boleh ubah sebab kerajaan tak cukup kerusi 2/3 melainkan dpt sokongan ap pembangkang di dewan rakyat. kalau pembangkang betul ikhlas, boleh je cari jalan nak setel semua ni. tapi kalo dah mmg dasar anak haram..mmg haram la bersih dan penyokongnya.

    ReplyDelete
  3. kah kah kah kah .... kau saper ... kah kah ... sat sat ni Ambiga, Samad Said n Zaid Kamaruddin dah masuk istana mengadap Agong ... Agong tu lagi lebih berakal dr kau ni ... BERSIH tetap BERSIH xkan jadi haram. Kah kah kah .. pdam muka kau

    ReplyDelete
  4. Kekeke. Si ambabi tu dah goyang beb. Tau pulak takut. Betapa hebatnya kuasa raja melayu. Tapi bangang jugak paklah berlagak hero jadi org tgh. Paklah yg rosakkan negara ni. Bagi muka pada spesis paria dan babi pijak kepala org melayu. Perintah hanya 5 tahun tapi habis tunggang terbalik dikerjakan negara ni. Kaji sejarah, paklah, kj dan sekutu bangang ni la yg buatkan bkn melayu hilang respek dgn melayu. Elok raja2 melayu bakul sampahkan saja spesis haram jadah ambabi dan penyokong kepala murtad ni.

    ReplyDelete
  5. penyokong kerajaan, patriot semua tu tak letak syrat pun pada agong trus withdrawn berhimpun lps agong bertitah. tapi keling celaka tu cuba nak main politik, konon nk tunjuk pandai permainkan raja2 melayu. sok kok nyosa. tak tau ko sapo yg nasihatkan agong. hehehe. ramai pesilat melayu dah mendidih.

    ReplyDelete
  6. ano atas sekali tu x faham agaknya. agong tu sebenarnya cakap berlapik sesuai dengan status dan kedudukannya. kalu baca tersirat titah agong tu, nampak jelas agong sound pembangkang dan bersih supaya jgn memandai buat onar sebarang di tanah melayu ni.

    lepas jumpa agong boleh pulak ya setuju buat di stadium. hahaha. ni la bahan lawak pembangkang selepas 16 sept yg tak jadi. awal2 kerajaan dan polis bagi peluang buat kat stadium, tapi ditolak. bila agong yang suruh boleh pulak setuju.

    ni game kena baca elok2. tersiratnya org luar baca bahawa raja2 melayu boleh runding pada tuntutan sebuah pertubuhan haram yg kepalanya juga menjuarai ifc dan perjuangan murtad org islam.

    raja2 melayu adalah ketua agama islam di negara ini. so org melayu tak nampak ke game ambabiga kristian ni?

    kerajaan bagi cadangan tak setuju, agong bagi cadangan...eh...eh...boleh setuju.

    hahaha. kesian melayu kena bodoh dek keling.

    ReplyDelete
  7. kalau melayu pas dan pkr tak bagi muka xkn si keling ni seberani itu. sanggup berpecah sesama bangsa dan agama, demi memenuhi impian hindu dan kristian.

    ReplyDelete
  8. bersih sudah distadiumkan? aku nak sedih ka nak gembira ni. hahaha. hangpa memekik ka, melalak ka, nak tongang tungging macam mana pun dalam stadium tu lantak pi la. lagi bagus hanpa buat di stadium shah alam tu no. kalu rosak pun stadium khalid gagap bulih kasi repair. hahaha. lawak tahap gaban. bersorak dalam stadium sesama sendiri. jangan lupa panggil bob lokman skali dtg buat lawak. mungkin boleh kasi meriah sikit. kakaka.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  9. TOM TEM BAK..

    KO MARAH KER ATAU KO FRUST?

    HE.HE..HE...


    DI JALANAN KE ATAU DI STADIUM KER, MATLAMAT TETAP JALAN BAI!!!

    UMNO? HUH, PONDAN!

    ReplyDelete
  10. Beruk kalau dilepas dijalanan akan jadi liar

    tapi

    Beruk yang dilepas distadium jadi bodoh terpinga pinga ... hah hah hah

    jadi mau pilih beruk 1 @ 2

    ReplyDelete
  11. 10:38

    BERUK YG TERKULAT2 TENGOK HIMPUNAN BERSIH TU ADALAH UMNO SENDIRI..SEBAB NAK GAGALKAN BERSIH PUN GAGAL!!!

    SEBALIKNYA AGONG BERI PULAK PERKENAN BUAT KAT STADIUM! AGONG LBH MEMAHAMI HASRAT RAKYAT!!!

    APO CITO KO JANG!

    PD ASALNYA DEMO NAK BUAT DI JALANRAYA, TENGOK LAH BERUK2 UMNO TERLOMPAT-LOMPAT, BAGAI KENA BELACAN,MENGAMUK2, SAMPAI HILANG AKAL BELASAH ORG!!!

    BERUK BETUL UMNO...PAK SEDARO, JAGO BERUK2 KO TU BAIK2..

    ReplyDelete
  12. Pak Sedaro, bersih tu satu kempen mana boleh diharamkan yang haram adalah pakatan rakyat dan juak-juak ngo yang berkempen bersih, maka mereka ni perlu diambil tindakan.

    ReplyDelete
  13. Yang pemblog ni sibuk-sibuk pasal apa? Rayuan apa?

    Sebagai hamba Tuanku yang taat dan setia, Tuanku kan dan bertitah dan harus semua tunduk kepala, menyembah perutusan Beta dan duduk diam-diam.

    Zaman dulu mana ada Rayuan? Terus dipancung kepala pemblog.

    Ambiga tu dimaafkan sebab dia kan bukan Melayu.

    ReplyDelete
  14. al sheikh al juburiJuly 6, 2011 at 1:27 AM

    ano 1045pm

    dari 2-3 minggu lepas lagi kerajaan dan polis lebih dulu bg cdgn supaya bersih buat di stadium. siap buat forum di rtm, awani dan bernama lagi cadang pada panel mewakili bersih sblm ni supaya buat juga di stadium. tapi apa nak buat, dah spesis beruk tak faham bahasa. sekali kena sound dgn agong baru la beruk2 ni terpinga2 nak ikut. spesis beruk la katakan. ambiga n juak dia ni mmg asal teori darwin kot.

    ReplyDelete
  15. Org kerajaan koba Bersih haram tak betul.
    Org pembangkang koba bersih tak haram dan betul.
    Ko masing-masing tak betul ????? Tapi den yakin dua-dua anon ni melayu temasuk penulis.Yang ponting org melayu dah kono lagokan den peguam koling tu.

    Sobab.....

    Kot spr tak boto. Kerajaan negeri yang di menangi pembangkang pun tak betul la.

    Buek apo nak bekumpul.. sok pilihanrayo pangkah bonalah hak masing-masing.

    Peguam koling tu pun sebona eh tak berani kalau pemimpin melayu tak bagi muko.

    Kok bekumpo kek jln rayo ramai plak orang mudo tu. kok buek program qiamulail mano poie org mudo yang ramai tu. kok ado pun pemudo purba ajo. Boto ko mcm tu.

    Oleh itu, SAYA mencadangkan kepada Presiden UMNO, Presiden PAS, Presiden PKR, Presiden KITA, Presiden PBB, Sama ada parti politik, NGO dan semua individu kita buat perhimpunan raksasa beramai-ramai disemua masjid seluruh negara pada 1 hingga 30 ramadhan ( siap qiamulail). Org mudo jgn nak mengelak pulak. tadi semangat bona. Perhimpunan ini dinamakn PERHIMPUNAN BERSIH HATI NURANI.

    Percayalah saudara seagamaku. Org kafir dan yahudi akan takut dan gerun dengan org islam. Apabila org islam melakukan solat subuh berjemaah di awal waktu mcm mereka pergi solat jumaat. Walaupu ado yang tak poie jumaat kan.kan.kan.

    ReplyDelete
  16. Penjunjung lawyer murtad memang macam tu. Ko dulu bergogar nak "jihad lawan ambiga", sekarang ni "jilat ambiga". Ciri2 munafik. Nak buek macamano? Tak percayo? Nah den boghi link dari kitab sahih puak2 lalat ijau:

    http://khalifah03.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=16280%3Aforum-memeluk-islam--apakah-masalah-anda-majlis-peguam&catid=1%3Autama&Itemid=50

    Ni bukan jilat ludah laie dah, ni dah kaut dengan muntah2 sekali. Munafik.

    ReplyDelete
  17. pala buto lu. ameno bacul pondann

    ReplyDelete
  18. improve pagerank black seo backlink service how to build backlinks

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive