Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, July 27, 2011

Pengerusi Belia ditangkap LIWAT

Gempar dan benar. Pengerusi Persatuan Belia Dinamik Barat ditangkap atas dakwaan meliwat ahlinya. Laporan polis dibuat pada 12 Julai 2011 dan pengerusi berkenaan ditangkap oleh PDRM pada 23 Julai 2011.

Seleranya seperti Anwar Ibrahim juga, depan belakang sama rasa, sama sedap. Pengerusi ini khabarnya merupakan keldai belaian dan belaan EXCO Belia NSDK, YB Samad. Nampaknya, Samad konolah menjauhkan diri daripada kelompok persatuan belia yang ternyata tidak cerdik dalam urusan persatuan mereka, apatah lagi urusan selera kehidupan semasa mereka.

Ketua Puteri UMNO Bahagian Seremban juga dikobarkan selalu import Persatuan Belia Dinamik Barat dalam program-programnya. Begitu jugalah dengan Sekretariat Belia di bawah YNS yang dipercayai masih dipimpin oleh Farman, seorang yang dengkel ilmu kepemimpinan belia.

Natijah pelik ini mungkin kerana terdorong dek ghairah dalam melakukan protes dan demontrasi kerana membantah keputusan pengadilan Anugerah Belia Negara kategori persatuan belia 2011, mengadakan sepanduk di hadapan foyer Klana Resort Seremban semasa YAB MB berada di sana untuk merasmikan Sidang Majlis Perundingan Belia Negeri, menyebar pertuduhan bersifat subjudis kepada Pengarah Belia dan Sukan Negeri Sembilan kerana dikatakan diskriminasi akan Dinamik Barat dan pelbagai lagi.

Gamaknya pertubuhan belia semuda Dinamik Barat yang wujud selepas Akta 668 tahun 2007, tampaknya begitu lemah dalam menta'akul dan memberi makna kepada sebuah organisasi yang sihat akal, sihat seksual, sihat tubuh, sihat fizikal dan sihat roh persatuan ini.

Pak Sedaro fikir ramai lagi "mungkin" manusia bertopengkan Persatuan Belia dan NGOs yang sama selera dengan Anwar Ibrahim. Amatlah malang kepada Samad Ibrahim, Wan Salwati Abdullah, Farman, Wan Fazamy dan sesiapa jua aktivis belia yang berkelana bersama Persatuan Dinamik Barat yang terpalit dengan skandal luar tabii sang Pengerusi. Rupanya Zaharuddin ini berkongsi SELERA Anwar Ibrahim. Cuma bezanya dia bukan Ketua Umum Partai Keling Ramai, Partai Kencing Rakyat dan Parti Korupsi Rangers.


Gambar dari sini.

2 comments:

  1. Mu Sheet doll am pass sembokJuly 29, 2011 at 6:29 PM

    Den sokong pengerusi belia ni. Biarla dio nak liwat ko apo ko. Liwat pun ok kot, sebab kemut lebih kot. Tu sebab Anuar Ibrahim suka.

    Liwat tak de kena mengena dgn kepimpinan bro. Org sekarang dah open bro. liwat biasa je tak de hal punya. Lu tengok anuar Ibrahim selambe je jadi pemimpin. Lagi ramai dia liwat. Tak masuk yang main dengan betina lagi. Rakyat sekarang dah open bro. Dah open. Nak jadi pemimpin terkenal mesi dlm golongan gila seks bro.

    Hidup Dato' Seri Hj Anuar Bin Ibrahim. Kami tetap menyokong walaupun kamu melakukan berbagai maksiat dan pembohonan. Kamu liwat ke Mantat ke tak de hal. Kami akan menantimu di pintu syurga. Sebab kita dah dapat tiket masu syura yang diberikan oleh Mursyidul Hampeh Nik ajis. Hehehe pikir2 la yo.

    ReplyDelete
  2. Malaysia rosak akibat mainan fitnah umno demi utk kekalkan kuasa utk merompak harta2 rakyat dan menipu orang2 melayu terutama penyokong2 umno kerana mereka sedar otak orang2 ini terletak di jubor tahi.kepala otak penuh tahi sbb tu tak reti berfikir secara waras.pemimpin mainkan isu yg bukan 'isu' dan sentimen melayu utk bangkitkan semangat di kalangan penyokong... sedangkan tangan2 pemimpin sibok mengaut harta utk diri, keluarga dan kawan2.penyokong2 hanya mampu menyeringai dengan perut buncit berisi angin dan najis.

    ReplyDelete

Blog Archive