Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, July 15, 2011

Agenda sulit di Ibu Pejabat DAP Negeri Sembilan dibongkar!


Mereka banyak menyentuh isu Bersih dan mereka kata DAP sememangnya senang hati kerana ahli DAP mengikut arahan (untuk) tidak terlibat dengan perhimpunan BERSIH.

Kata (mereka) lagi, biarkan Melayu lanyak Melayu, kita jangan campur kerana itu bukan urusan kita. Biar mereka tuduh Anwar meliwat atau Anwar langgan pelacur Cina, Kita jangan campur (kerana) itu hal mereka. Orang UMNO tidak percaya Anwar, PKR dan PAS. (Orang) PAS dan PKR (pun) tidak percaya(kan) UMNO. Yang untung DAP.

MCA dengan presidennya yang tidak bermoral. Orang Cina semua sudah benci MCA. Jangan takut dengan PAS (sebab) mereka bukan ramai. Tengok di Selangor dan Perak (masa kita memerintah), PAS tak boleh buat apa. Jadi (buat) apa kita takut dengan PAS. PAS hanya mahu menumpang kuasa kita sebab mereka ini semua(nya) gila kuasa. Kita bagilah mereka tumpang dan mereka inilah yang akan mengarut mencipta fatwa-fatwa yang menguntungkan kita.

Kalau kita kena baca beberapa patah ayat Quran, kita baca saja. Apa salahnya (kerana ia) bukan jadi kesan bagi kita. Yang penting kita perlu (pastikan) orang Melayu percaya dengan kita dan (seterusnya) kita tawan mereka.

Edited from here.

8 comments:

  1. wow... hadis sahih yg baru ditemui oleh perawi

    ReplyDelete
  2. pelik hanya pemimpin melayu saja yang suruh melayu boikot akhbar dan media melayu sedangkan pemimpin cina tak pernah pun suruh org cina boikot akhbar dan media cina. yg lagi best pemimpin cina dan akhbar cina saja yang hantam media melayu sedangkang pemimpin melayu tak pula hantam akhbar dan media cina.

    bila melayu berpecah di negara ni maka siapa yang untung?

    ReplyDelete
  3. Gila punya orangJuly 15, 2011 at 3:33 PM

    kalau lawan umno jer melayu akan berpecah.

    kalau memusuhi PAS melayu akan bersatu...

    kalau nak tolong melayu, bagilah duit royalti minyak kelantan kepada kerajaan negeri. Itu baru tolong melayu.

    Isteri PM boleh beli sebentuk cincin yg beharga berpuluh juta hasil dari menabung?

    Rasis = Zionis

    ReplyDelete
  4. Gila punyer orang jangan orang suruh makan tahi kamupun nak makan tahi. Isu royalti itu isu perlembagaan. Kalau dah tak ada hak dalam perlembagaan, makan duit yg bukan kita punyer itu haram namanya.
    Kelantan dah ditawarkan wang ehsan sama seperti Terennganu tp tolak sebab tak suka kan Awang Adek aje bukan isu tak bagi.

    ReplyDelete
  5. xpayah layan lah org giler tue..buang masa jer...cakap lah per2 pun x kan diterimanya...taksub nak dapat tiket masuk syurga dari PAS lah tue hahahaha

    ReplyDelete
  6. ramai hilang kepercaya pd pas, agama pn dah di jual pd Dap tp masih mendabik dada kononnya berjuang utk islam, islam dah bertukar jd kebajikan itu semua kerana Dap, bersatu dgn satu bangsa satu agama ditolak tp berkepit dgn Dap jd halal, masih x sedar Pas diperkudakan oleh Dap, tp mata, hati jd hitam kerana pangkat, kuasa dan wang yg di kejarkan, dibiarkan malah menggalakan al quran, hadis dipermain2kan oleh sikafir, alasan bodoh sikafir beri utk kelabukan org Pas 'minat dgn islam', Pas pn bertepuk tangan, tp x pernah seorg pn dr puak ini telah diislamkan oleh Pas sebaliknya islam dipermainkan oleh sikafir, rumah Allah diselongkar luar dn dalam oleh sikafir yg pelik kena tazkirah pak lebai dn pak janggut, senamjoget pun dirumah Allah, mashaallah belum pernah selama ini perkara2 sebegini berlaku. semuanya berlaku sejak Pas bersekongkol dgn Dap, itu belum lg masjid di jdkan pentas politik, mengagung2kan sikafir dgn gelaran khalifah, mendoakan sikafir dlm kutbah solat jumaat, sudah terlalu byk bukti, nampak dn tahu Dap memperbodoh dn memperkudakan Pas tp malangnya Pas hanya memberikan kepala utk diketuk lg hasilnya maruah islam pun diperkotak katikan oleh sikafir dgn sesuka hati.

    ReplyDelete
  7. Nak buek camno... dah orang PAS tu BODOH.. Gilo Kuaso... Bangang.. MADA tahap cipan.. Nak Islamkan DAP konon.. ada akal ke...

    ReplyDelete
  8. anon 3:33

    kamu memang memalukan tak sudah sudah mengemis

    kamu memang muka tak tau malu, ibarat anak yang malas membantu ibu bapa tapi tak sudah sudah minta duit !!!

    Malu lah sikit!!!!

    dasar tak reti malu

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive