Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, October 18, 2013

Patutlah KJ boleh menang...


UMNO Bahagian lain ada masalah yang sama tak agaknya?

8 comments:

  1. korek bang korek.
    gali mana mana patut. bukan susak nak cari buruk orang ni. yang baik saja yang payah nak jumpa. usaha lagi, usaha lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam pasrah je bunyinya bro.

      Delete
  2. As Salam Bro

    Patutlah UMNO payah nak berubah... umpama yang cerdik pandai di cantas dan yang tinggal ikut telunjuk... tak gunakan otak... Itu pasal KJ menang walaupun kononnya menjadi IDOLA orang muda... Tapi adakah org muda tu mengundi UMNO?????

    ReplyDelete
  3. rupanya pemuda yang kj kata konon menyokong dasar progresif liberal dia tu buta huruf rupanya. hehe. patutlah.

    ReplyDelete
  4. korek jangan tak korekkkk. kalo dah korek semua lobang, kita buat lobang baru. then...korekkkk

    ReplyDelete
  5. dah lamo orang cakap dalam umno ni yang tinggal semua bodoh bodoh belaka.. mana tidak nya yang pandai2 habih ka pembangkang.. cuba fikir2 kan

    ReplyDelete
  6. Itulah hakikat yang sebenarnya belaku. tak payah la komen banyak-banyak. itu hakikat yang patut diterima. x payah komen lebih-lebih, Sape-sape yang jadi pewakilan UMNO je yang tahu baik kem A dan KEM B Samo ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

    ReplyDelete
  7. Suara Akar umbi hanya diterjemahkan pada UNDI Atok Mukhriz fikir-fikirkanlah. Saperkah yang menang sebenarnya, Perlukah UMNO kaji semula cara pemilihan????? kira jumlah undi, bukan jumlah bahagian???? beranikah Najib??????. Sebagai anak melayu UMNO sahaja tempat ku. Andai rosak Melayu UMNO punco eh pemimpin. Sodih na aku tengok yang Monang VP, K.P dan K.W. Adakah ini pemimping yang mempertahankan UMNO atau mempertahankan kepentingan POLITIK masing-masing demi memenuhi aspirasi hidup yang telah di benci masyarakat. tetapi di sanjung hanyan pengikut-pengikut yang berkepentingan. tiada lagi tempat untuk bersuara. HAnya di BLOG-BLOG untuk bersuara. Kembali kita berserah Kepada Yang Maha ESA. haNYA ALLAH yang dapat memberi perlindungan. Anak Kecil main api, terbakar hati yang sepi............

    ReplyDelete

Blog Archive