Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, October 18, 2013

Patutlah KJ boleh menang...


UMNO Bahagian lain ada masalah yang sama tak agaknya?

8 comments:

  1. korek bang korek.
    gali mana mana patut. bukan susak nak cari buruk orang ni. yang baik saja yang payah nak jumpa. usaha lagi, usaha lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam pasrah je bunyinya bro.

      Delete
  2. As Salam Bro

    Patutlah UMNO payah nak berubah... umpama yang cerdik pandai di cantas dan yang tinggal ikut telunjuk... tak gunakan otak... Itu pasal KJ menang walaupun kononnya menjadi IDOLA orang muda... Tapi adakah org muda tu mengundi UMNO?????

    ReplyDelete
  3. rupanya pemuda yang kj kata konon menyokong dasar progresif liberal dia tu buta huruf rupanya. hehe. patutlah.

    ReplyDelete
  4. korek jangan tak korekkkk. kalo dah korek semua lobang, kita buat lobang baru. then...korekkkk

    ReplyDelete
  5. dah lamo orang cakap dalam umno ni yang tinggal semua bodoh bodoh belaka.. mana tidak nya yang pandai2 habih ka pembangkang.. cuba fikir2 kan

    ReplyDelete
  6. Itulah hakikat yang sebenarnya belaku. tak payah la komen banyak-banyak. itu hakikat yang patut diterima. x payah komen lebih-lebih, Sape-sape yang jadi pewakilan UMNO je yang tahu baik kem A dan KEM B Samo ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

    ReplyDelete
  7. Suara Akar umbi hanya diterjemahkan pada UNDI Atok Mukhriz fikir-fikirkanlah. Saperkah yang menang sebenarnya, Perlukah UMNO kaji semula cara pemilihan????? kira jumlah undi, bukan jumlah bahagian???? beranikah Najib??????. Sebagai anak melayu UMNO sahaja tempat ku. Andai rosak Melayu UMNO punco eh pemimpin. Sodih na aku tengok yang Monang VP, K.P dan K.W. Adakah ini pemimping yang mempertahankan UMNO atau mempertahankan kepentingan POLITIK masing-masing demi memenuhi aspirasi hidup yang telah di benci masyarakat. tetapi di sanjung hanyan pengikut-pengikut yang berkepentingan. tiada lagi tempat untuk bersuara. HAnya di BLOG-BLOG untuk bersuara. Kembali kita berserah Kepada Yang Maha ESA. haNYA ALLAH yang dapat memberi perlindungan. Anak Kecil main api, terbakar hati yang sepi............

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive