Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, October 28, 2013

Travelog Menteri Keling Paria

Kamal, Timbalan Menteri Pelajaran sudah semakin menjelaskan siapa dianya yang sebenar! Ahli Parlimen Hulu Selangor ini sudah hilang kredibiliti sebagai anggota pentadbiran. Dengan teknik yang tidak mesra media dan tidak cerdik media, dia begitu mudah "mendakwa" bahawa ruang bilik persalinan sebuah sekolah yang menjadikan ia ruang makan-minum sementara sebagai tidak sesuai, tanpa mengetahui bahawa semuanya ialah persetujuan khas PIBG sekolah, dan telah dikaji oleh PPD dan Pengarah Negeri.

Keling ini nak nyatakan bahawa Pegawai Melayu Jabatan Pelajaran, bangang. Apokah misi Timbalan keling paria ini?

Kemudian, masih panas ialah peristiwa "penyembelihan dan praktikal ibadah korban dalam kawasan sekolah", yang dimaklumkan si Kamal ini kepada media sebagai tidak cocok dengan persekitaran sekolah! Apolah yang kau bangang bonar, Kamalanathan...ini negara Islam agama bagi persekutuan...Pekeliling menyatakan gerak kerja Agama Islam masih terpakai baik secara jasad, roh atau zuknya...di mana-mana tanahair dalam Bumi Melayu ini. Kok, ado yang lagi gilo nak buat sembelihan korban sebelah pagar Kuil Hindu, atau tokong Buddha, atau Gereja Kristian pun...tak dapat kau nak bongeish...tapi kito orang Islam masih hormat dan taat kepada pedoman hidup kami...

Ekau ini, Menteri lantikan Najib ko, atau proksi Keling Paria Hindraf yang bertopeng dalam MIC....

Buang ajolah, anggota pentadbiran yang bahalol gini, TS Muhyiddin...menyomak fail dan kerusi MP ajoooo...

Kekawan dio di Moorthy, juga Timbalan Menteri di JPM yang suka menumpang tuiii...dulu suka hati kau kobar PDRM sengaja tembak dan salah prosedur dalam kes 5 penjenayah di tembak di Penang...dio pun buat press statement...Belakang Koling paria ini kena "warning keras dan final" kalau tak setuju "letak jawatan" atau "jawatan kau dilucut"...nampak sonyap, ontah iyo ontah tidak...

ontah...ontah...dio pakat dengan Kamal ini, untuk UJI Najib dan Muhyiddin...Pak Sedaro fikir, eloklah DIHALAU DAN DILUCUT mereka ini daripada kerusi anggota pentadbiran.

Mereka telah DAHAGI kedudukan dan kuasa politik mereka, dengan menyatakan bahawa "Agama Islam bukan Agama Persekutuan" dan "aku Keling boleh juga buat suka hati mak ayah aku!!"

5 comments:

  1. hakhakhak..

    tapi untung diorang..dapat pinjaman tekun, aim..pe lagi ek..hakhakhak..

    kita dapat ape?

    tu pun DSNTR masih xnampak lagi ke..penasihat buta ke..patut TSMY cabar je presiden hari tu..tunggula ntah berapa tahun lagi

    ReplyDelete
  2. Idris Jusuh kata korban boleh dilakukan disekolah. Full stop. That's it. Tak perlu berikai lagi. So korang yang pandai pandai , belajar tinggi tinggi tu, tolong lah ajar koling koling tu. Camno...

    ReplyDelete
  3. Org hulu selangor... nape biarkan ahli parlimen brcakap sesuka hati smpi trlupa yg pengundinya majoriti org islam tu...

    ReplyDelete
  4. anak den ngingau malam nengok koling cucuk mulut...cucuk badan....menari2 macam oghang gilo....tolonglah...haramkan thaipusam. Jgn boghi dok guno jalan ghayo....huyung hayang mikul tah apo mondo e.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive