Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Wednesday, January 15, 2014

Najib vs Rosmah

Tajuk ini kelakar bunyinya. Sinis untuk manusia yang mungkin bernama Najib dan Rosmah. Pasaran terbuka di Malaysia dan perairan antarabangsa sudah makin MELUAT, melihat keletah Rosmah yang semakin "menjadi-jadi".

Sudah banyak peristiwa rasmi Najib, telah dijadikan "back door exit" dan "back door entrance" oleh Rosmah, mengikut kata pasaran ekonomi terbuka. Siapakah yang berkuasa?

Rosmah budak Rembau yang sudah tua, belum lagi insaf dan taubat nasuha. Ketegangan kulit dan keputihan kulitnya menjadi igauan, teman dan mereka yang seusia dengannya. Jika, tingkah laku melabur kepada kecantikan hingga menggadai kuasa-kuasa semulajadi ketuhanan...biar saja bulan berbicara untuknya.

Najib semakin dikelas sebagai "kangkung" ke "kongkang"...!

Najib sebagai Perdana Menteri atau suami kepada isteri Perdana Menteri?

Najib sebagai Kuasa Eksekutif Berautoriti atau kuasa di rumah melanggar Kuasa Eksekutif...

Dulu Pak Lah kelihatan lemau, lembik, longlai, lohoi, terduduk dikerjakan hingga terpaksa serah kuasa pada 9 April 2009 kepada Najib.

Kini, Najib dengan pendekatan 11-nya, yang tidak memberi pulangan sosial kepada penduduk marhaen serta madani. Solusi ekonomi Najib sedang didorong oleh budak-budak PEMANDU, yang MEMANDU Tanah Melayu ke era Islam Liberalis daripada sebuah Islam Fundamentalis.

Apakah ini gerakan terancang seperti yang ditulis oleh badan perisikan US Air Force yang diterbitan oleh Rand Corporation?

Sebelum menjadi taik dan barah yang melarat, elok saya paksa Najib "resign" daripada kedudukan Perdana Menteri Malaysia dan ceraikan Rosmah, kerana Rosmah sudah menjadi LIABILITI NEGARA Nombor Satu kepada ketinggian Kerajaan Melayu.

6 comments:

  1. Siapalah kamu ni PMiang,akhlak cukup rendah.

    ReplyDelete
  2. Demi ugama,bangsa dan negara PMiang mesti terus bersuara..

    ReplyDelete
  3. pmiang pandai berkata tapi otak tak geliga..jangan buang masa jadi blogger tak berkualiti

    ReplyDelete
  4. Mungkin juga inilah sahaja caranya bagi menyelamatkan kerajaan yang dipimpin UMNO dari terus hancur dalam PR14 nanti. PM Najib kena muhasabah diri dari sekarang.

    ReplyDelete
  5. Nama DS Najib dah banyak tercemar dan maruahnya jatuh mendadak oleh kerana kelemahanya sebagai peminpin yang dinamik disebabkan oleh punasihat2nya dan juga ahli keluarga.

    ReplyDelete
  6. Camna nak Cerai nanti siape nak tutp rahsia si Tuya Shaariibaugen & kandungannya dengan Razak Baginda teperap di Manchester!

    ReplyDelete

Blog Archive