Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Friday, December 18, 2009

Next Gold in 2029?

Salam Maal Hijrah 1431

"Segala Puji Hanya Bagi Allah, Tuhan Yang Memelihara dan Mentadbir Sekalian Alam. Selawat Dan Salam Ke Atas Junjungan Kami Nabi Muhammad SAW Serta Keluarga Baginda Dan Para Sahabatnya.

Ya Allah! Engkaulah Yang Kekal Abadi Untuk Selama-Lamanya. Demi Kelebihan-Mu Yang Maha Agung Dan Kemurahan-Mu Yang Melimpah, Sesungguhnya Pada Tahun Baru Ini Aku Memohon Kepada Engkau Perlindungan Daripada Syaitan Yang Direjam. Dari Sekalian Konconya, Tenteranya Dan Penolongnya.

Aku Juga Memohon Perlindungan Daripada Nafsu Amarah Yang Sentiasa Mendorong Ke Arah Kejahatan Dan Melalaikan Dengan Perkara Yang Tidak Berfaedah Daripada Mendekatkan Diriku Kepada-Mu.

Selawat Serta Salam Ke Atas Junjungan Kami Nabi Muhammad SAW, Dan Ke Atas Keluarga Baginda Dan Para Sahabatnya. Segala Puji Hanya Bagi Allah, Tuhan Yang Memelihara Dan Mentadbir Sekalian Alam."

AMIN...

Tahniah juga kepada Pasukan Bolasepak Malaysia kerana berjaya merangkul pingat emas di temasya Sukan SEA Ke-25 yang berlangsung kelmarin. Jangan pula lepas ni kena tunggu lagi 20 tahun untuk dikalungkan pingat yang sama.

3 comments:

  1. Selamat Tahun Baru 1431Hijriah. Semoga kita mampu menempuhinya dengan penuh kesyukuran

    ReplyDelete
  2. Salam..:) To all My Beloved Brothers and Sisters in PANEH. HAPPY ISLAMIC NEW YEAR AL HIJR 1431, Wishing you a Prosperous and Blessed, a Year full of Goodness :)..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Blog Archive