Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, November 10, 2010

Anak BIADAB

Hindraf semakin biadab nampaknya dengan merayakan beberapa tuntutan yang secara terang melanggar roh Perkara 153, Perkara 12 dan Kanun Tanah Negara.

Inilah elemen komunis yang semakin menular ibarat "virus HIV dan AIDS" dalam masyarakat Keling. Mereka ini yang sekongkol dengan Hindraf semacam ala Komunis Keling, yang cuba mencucuh api dalam obor-obor perpaduan ibarat cermin "retak menanti belah".

Apokah Hindraf sedang menjemput pengkisahan semula 13 Mei 1969? Apokah Cawangan Khas dan Perisikan di bawah Majlis Keselamatan Negara akan membiarkan mereka "bergentayangan" menjaja "percikan gempita Merapi di Bumi Melayu"?

Budak Cina Muar yang persetankan perihal Ancaman Keselamatan Negara melalui wayang youtube, makin lancar ibarat "PELACUR EKSEKUTIF"? Bila anak cino gampang ni hendak di simpan dalam kandang atau reban "ISA"?

Begitu ramai anak "Rakyat British" yang diterima sebagai rakyat melalui Jus Soli atau Jus Sanguinis makin "merebak petrol di jalan-jalan perpaduan kering kontang". Apokah tahun 2012, jika berlaku Pilihanraya ke-13, maka PRU ini ialah PRU bermandi darah dan air mata? Atau PRU yang disempit dengan unsur AMARAN TEGAS, GERTAK OLEH PEKIDA atau PERKASA, ANCAMAN oleh Gangster Keling dan Cina yang menyanjung gerakan Min Chong Yuen Thong?

Suratkhabar kena bijaksana untuk terbit berita, kerana anda juga punca kepada "retak menanti belah".

2 comments:

  1. Benar! Orang sekarang semakin lupa diri. Diberi petis nak paha, diberi paha nak pijak kepala!

    ReplyDelete
  2. memang kuang ajar diorg ni... jangan sampai parang terbang melayang balik... diorang teringin nak tenguk kot...


    Rancangan Akademi AlQuran dan Imam Muda Agenda Yahudi dan Freemason

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive