Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, November 20, 2010

Anwar Dajjal Melayu

Anwar Ibrahim makin barua. Inilah namanya anak keling haram jadah yang semakin brengsek menjadi anak derhaka kepada bumi Melayu dan Islam. Penghinaan Anwar terhadap negara kelahirannya sendiri SUKAR DIAMPUNKAN begitu saja, tatkala dunia telah sekian lama mengiktiraf Malaysia sebagai sebuah negara Islam moden.

Ini maknanya B.A.B.I. sebenarnya bukan seorang Melayu. Dia sudah menafi Perkara 3, iaitu Ugama Islam ialah agama bagi persekutuan. Dia sudah jadi Raja Melayu yang berkiblatkan India. Inilah yang dinamakan beraja di mata, bersultan di hati.

Pak Sedaro fikir sudah tiba Ops Wayang 13 dilaksana dan dikuatkuasa, tangkap dan simpan Anwar Ibrahim. Dia sudah mula memberi kesan bagasi politik kepada sistem demokrasi berparlimen. Dia sebenarnya penjunjung dakyah Republik mengikut selera "sekutunya dari Bukit Zion". Hari ini PKR sudah tidak boleh menafikan hubungan intim mereka dengan kelompok Yahudi yang zalim di Israel.

Anwar Ibrahim yang makin dibayangi dengan kisah seksual maut berselera kemut keliling, baik jantan mahu pun betina, sudah mencerminkan dia hilang kelayakan sebagai seorang Ahli Parlimen Melayu.

Alangkah baiknya jika Anwar makin sedar bahawa dialah punca jahanamnya negara Islam dalam wilayah Melayu. Anwar hakikatnya adalah Firaun moden yang dikenali sebagai Dajjal Melayu. Tetapi kelompok PAS, DAP, PKR pula telah mengangkat Anwar ibarat dewa matahari dan bulan.

Hukum karma bakal merobek mu, wahai Anwar Ibrahim Al-Juburi, Al-Buntuti, Wa-Liwati, Al-Iblis Laknatullah.

12 comments:

  1. paneh ,kenapa lah emak lahir kamu ye.jenis manusia apa maki hamun..atau inilah ibu ayah kamu ajarkan selama ini..kerjaya memaki hamun orang..nak cari rezeki pun kanali haram dan halal.pergi belajar agama semula kawan.

    ReplyDelete
  2. Anon 20, 2010 1.42pm

    Hang kalau nak maki orang tak keluaq mak bapak tak boleh ke? Nak kasaq bahasa pun, ingat2lah sket. Makai individu tu dah lah. Yang nak sangkut mak bapak tu apahal? Rilek lah brader. Tak suka baca, tinggalkan page nie.

    ReplyDelete
  3. hehe. orang terasa mcm anon tu mmg gitu la ahmad. anwar tu bukan setakat maki hamun, siap buruk2kan negara kelahiran sendiri. ana min quraish, kata rasulullah. nabi pun bangga dan sayangkan bangsa dan negaranya. nik aziz tak mengaku melayu. kesian pengikut pas.

    ReplyDelete
  4. Aku tersangat setuju memang Anwar keturunan keling haramjadah.
    Moga Allah SWT melindungi kaum Melayu Islam dpd DAJJAL keturunan keling paria ini. Amin.

    ReplyDelete
  5. apsal takut sgt dgn anwar. x phm aku. guna semua media kerajaan hentam anwar. Rakyat dpt menilai yg mana baik buruk. kita tunggu pru 13. kita tgk pr ke bn yg menang.

    ReplyDelete
  6. Salam semua,

    Pd aku lagi byk DSAI kena kutuk lagi byk pahala percuma dia dpt. Tak payah buat amal ibadat bertimbun pahala DSAI dpt. Ini adalah janji Allah dan yg berilmu agama saja yg paham. Yg bebal tetap bebal besok mampus mengadap Allah swt di mahkamah teradil dr segala2 mahkamah, baru bebal2 ni sedo mereka adalah miskin papa kedana tak ada modal utk nak cium syurga Allah swt, maka tempat kembali neraka hina dina yg layak bg bebal2 ni.

    ReplyDelete
  7. setuju dgn anon 10.19. lepas ni pemimpin2 umno pun banyak gak pahala dikumpul akhirat nnt terutama mahathir, najib dan rosmah sbb selalu kena hina, kutuk, maki, carut ect oleh puak pembangkang. bagut dok ada.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  8. betul tu tem. pahalo hompuk dan sekutu eh semuo dapek kek kito di akhirat sok sobab hompuk solalu hino, kutuk & carutkan kito. patutlah den selalu ngaso konyang walaupun tak makan. sobab pahalo banyak masuk rupo eh dek kutukan juak penjilat jubur nuar. alhamdulillah.

    ReplyDelete
  9. TO ANUAR AND HIS FANS

    BULLSHIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    FU** YOU ALL

    ReplyDelete
  10. kita lihat aja nnt siapa yg jadi Pm seterusnya..

    ReplyDelete
  11. anwar dajjal ke hangpa yg memfitnah,brsubahat dlm fitnah trhdp dia,yg sbnrnya dajjal?Anwar pernah hina Islam,hina Rasul kita,macam Mahathir?Hangpa pkir la,hangpa ni yg dok mengutuk Anwar dajjal ke x..Akhirat nanti hangpa tau la..apa balasan trhdp org yg mengiakan fitnah serta bersubahat dlm fitnah..

    ReplyDelete
  12. 1. jangan libatkan ahli keluarga atas kesalahan yg dilakukan.
    2. baguslah penulis blog ni dan semua2 umat yg saling mengutuk antara 1 sama lain. dah tak ada lagi kasih sayang atas dasar agama. semuanya disebabkan politik bodoh.
    3. janganlah kutuk mu berlebihan, anak haram lah, fuck lah, jubur lah,buntut lah, percakapan ilmu ke ni?? sama ja 2 kali 5, kata ke orang, diri sendiri terserlah kebodohan melampau.
    4. aku xpernah dengar nabi berbangga dengan kaum dia. nabi hanya bangga dengan agama shj, nabi bangga dgn islam ja. ckp tu biar betul2 faham. ni negara islam?? hampeh, india muslim pun xdapat hak yg sewajarnya, ni negara islam?? bangga sgt dengan melayu?? dah kaji asal usul kau dari mana?? tah3x, dari kemboja.. aku xbngga la dgn kaum aku, langsung!!

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive