Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Thursday, November 11, 2010

Gelombang Islam II

Terma banggang dan bahalol adalah gambaran bahasa sadis tahap rendah kepada pelaku-pelaku caca-marba dalam Pasukan Kencing Rakyat "PKR". Anwar Ibrahim ialah manusia yang membenarkan definisi ini dalam PKR. Anwar Ibrahim makin rancak melewatkan perbicaraan di mahkamah. Apokah dia sudah yakin duduk di kandang tertuduh yang PASTI BERSALAH?

Pak Sedaro menta'akul PKR sebagai agen ta'dib yahudi dan fahaman liberal melampau di Bumi Melayu. PAS pula sebagai agen tajdid dan ta'dib Syiah dan fahaman korup hadharah islami, yang tidak objektif dalam huraian tentang negara, bangsa, tanahair, kerajaan, kedaulatan dan integriti memakmurkan insan adabi.

DAP ialah agen buku merah, pewaris Min Chong Yuen Thong yang masih menerus rindu dendam ingin menguasai bumi Melayu secara "gerak saraf dan perang saraf" komunis citra sains dan teknologi.

Apokah gelombang Islam yang di tarbiah oleh Onn Jaafar pada 11 Mei 1946 dari rahim Istana Bukit Serene, Johor sedang mengalami proses transformasi negatif?

Apokah gelombang Islam yang dibantu oleh pemikir besar seperti pencipta bendera UMNO dan keturunannya dianggap silibus paria sahaja?

Apokah gelombang Islam yang di infak kepada UMNO pimpinan Najib Tun Razak akan memberi kemakmuran seperti yang disaran oleh Sheikh Muhammad Al-Rashid, dalam Kitab Al-Masyar di bab Funan Al-Tajmik?

Maka, yang demikian senario "kelam-kabut" agen Zionis Israel yang cuba mengintai lawang-lawang lompang dalam keresahan umat Melayu, semakin dirasai bahangnya...atau UMAT MELAYU boleh menafikan kehadiran mereka dalam masyarakat rakyat Raja?

Kisah 13 Mei 1969 serta Persefahaman SiQUI dan HINDRAF adalah merupakan manifestasi kepada kelemahan umat Melayu. Atau ini merupakan agenda terancang gerakan Freemason melalui pembinaan gereja, pembesaran kuil dan pemodenan tokong dan jirat kaum-kaum lain...?

3 comments:

  1. Pak Sedaro ciri2 penulis upahan UMNO. Jgn makan haram cicit kumut ooi kelak kamu nyosal. Den nasihat ajo.

    ReplyDelete
  2. takpo la...ado mato pandang, ade telngo donga, ado mulut carut!


    Dato' Najib Buta Sejarah?

    ReplyDelete

Blog Archive