Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Tuesday, February 1, 2011

Hukama' Sohyuni 3

Protokol Ketigabelas: Bagi memastikan kejayaan usaha-usaha monopoli dan mempercepatkan proses keruntuhan, maka bangsa Yahudi hendaklah menghapuskan golongan korporat daripada bangsa bukan Yahudi di samping mengadakan spekulasi dan menyebarkan projek-projek mewah, pesta-pesta serta pelbagai bentuk hiburan lain di kalangan bukan Yahudi kerana semuanya ini akan menelan kekayaan mereka. Untuk mengalih perhatian orang bukan Yahudi daripada memikirkan persoalan politik, maka agen-agen Yahudi hendaklah membawa mereka kepada kegiatan-kegiatan hiburan, olahraga, pesta-pesta, pertandingan kesenian, kebudayaan dan lain-lain program khayalan tahap melampaui batasan moral dan etika. Ini meliputi mengasas isme pluralisme, liberalisme, pesta seks bebas dan perayaan Valentine Day, perayaan Halloween, perayaan dan sambutan Hari Gay dan Lesbian, merangsang perayaan homoseksual, hetroseksual, biseksual. Mewujudkan pantai peranginan bogel dan arak sebagai bahan wajib dalam industri perhotelan.

Protokol Keempatbelas: Para ahli falsafah Yahudi mestilah membincangkan kekurangan-kekurangan serta mendedahkan keburukan agama-agama lain, agama langit, khususnya ISLAM. Para penulis Yahudi harus menonjolkan tulisan-tulisan pornografi iaitu mengadakan sastera yang tidak bermakna, kotor dan keji.

Protokol Kelimabelas: Apabila mendapat kekuasaan, bangsa Yahudi akan membunuh tanpa belas kasihan terhadap setiap orang yang menentangnya. Setiap pertubuhan yang merancang untuk menentangnya mesti dihukum dan ahli-ahlinya dibuang negeri. Oleh itu, mesti didirikan sebanyak-banyaknya Freemasonic Lodge iaitu tempat pertemuan rahsia orang Yahudi.

Protokol Keenambelas: Yahudi akan membangunkan universiti mengikut rancangan yang begitu tersusun. Para pensyarah akan mendidik dan membentuk para pemuda supaya menjadi manusia yang patuh kepada pihak berkuasa Yahudi. Bagaimanapun, ajaran mengenai undang-undang negeri dan politik tidak akan diajar kecuali beberapa orang sahaja yang dipilih kerana kebolehan mereka.

Protokol Ketujuhbelas: Yahudi meletakkan kehakiman dalam bidang yang sempit dan terhad. Guaman akan melahirkan orang-orang yang kejam, tidak berperikemanusiaan dan mempunyai tabiat buruk untuk mencapai kemenangan bagi orang yang dibelanya walaupun terpaksa menghancurkan semangat keadilan dan mengorbankan kebajikan masyarakat.

Protokol Kelapanbelas: The King of Jews akan dikawal oleh pengawal-pengawal rahsia kerana orang-orang Yahudi tidak akan membuka pintu kepada kemungkinan adanya perancangan-perancangan untuk menentang kegiatan Yahudi.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive