Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, February 10, 2011

Tumbangnya Barisan Nasional...

BN kena ambil iktibar daripada kecamuk politik yang sedang dibaja oleh Gerakan Rakyat di Tunisia, Mesir dan yang mendatang Syria. Peristiwa Dataran Merdeka dan Kampung Baru 1998 merupakan reformasi yang dicetus oleh kader Freemasonary di Bumi Melayu. 24 protokol Yahudi merupakan rencana licik sejak 1818 lagi.

BN akan tumbang jika...

1. Tidak hargai kerja kuat rakyat, khususnya golongan pekerja marhaen seramai 6 juta daripada warganegara yang kini menerima kesan langsung ke atas kenaikan harga makanan dan pasaran barangan pengguna.

2. Semua Ketua Bahagian UMNO, MCA dan MIC tidak taubat dalam gerakan bahalol mereka, yang sibuk mengecai dan main tikam-tikam, agar dia hidup dan orang lain mampus.

3. PAS tidak dapat diasuh soal Bangsa Teras. PAS sanggup isytihar bersenggama dengan Komunis-DAP dan Freemason-PKR.

4. Seramai 100,000 orang kaya Melayu yang punya harta lebih RM1 juta, masih buta hati dan buta ilmu. Jika 100,000 insan kaya ini labur harta mereka, nescaya RM 1,000,000,000.00 dikumpul dalam tempoh 10 tahun sejak 2000.

5. Pentadbiran eksekutif Dr.M selama 22 tahun masih tidak selesai isu-isu Dilema Melayu dan Perangai bergantung kepada diri sendiri yang ditinta oleh Za'aba. Pesanan Aminuddin Baki dan Dr. Ismail juga belum dapat dikuasai oleh anak Melayu.

6. PAS mesti mula berkompromi dengan UMNO untuk menentukan KUASA BANGSA TERAS di Parlimen. Sidang Dewan akan datang merupakan gelanggang baru kerana MP PKR sudah sedar mereka selama ini telah menadah KENCING ANWAR IBRAHIM sebagai Ketua UMUM dalam PKR...kasihan.

7. Revolusi Mesir ialah transformasi yang dimanipulasi oleh PAS. Di mana dan siapa OIC dalam skrip White House ini? Tunisia sudah dilanda badai TSUNAMI. Kita rakyat Malaysia tak usah sibuk soal Negara Orang. Isu negara sendiri makin banyak dan membara. Ingatlah, bahawa "air yang tenang, jangan disangka tiada buaya".

UMNO jangan tidur meleleh air liur basi.

2 comments:

  1. Apa yg you all marah PAS berbaik dengan DAP.

    Bukankah UMNO berbaik dengan MCA?

    Apa bezanya MCA dgn DAP? Jika UMNO baik dengan PAS, maka PAS akan berbaik dengan MCA. Cina juga.

    Malahan baik dgn DAP lebih baik dari berbaik dengan MCA kerana DAP ada Melayu.

    Kau katalah DAP komunis tetapi MCA itu apa dia. Bukan kah parti chauvinis?

    Apa yg nak sesebut Malayu lagi? Bukankah UMNO sendiri yg membunuih Melayu?

    Lu fikir baik-baik Paneh Miang!!!!


    gua caya lu.

    ReplyDelete
  2. Salam,
    memang betul dgn apa yg kau tuliskan tu.

    Anon.
    betul jugak apa yg kau ckp dap dgn mca memang sama, tapi adakah umno dgn pas berbeza?
    bukan ke baik klu kita sesama Islam bergabung, jadi klu umno kurang pas tambahkan, begitu jugak sebaliknya, samaada mca atau dap yg kau katakan sama itu, sudah tentu akan hilang pengaruhnya, daripada kafir harbi, mereka akan mengikut kita samaada suka atau tidak menjadi zimmi.
    aku sebagai rakyat biasa pun heran takkan benda semudah ini pun pemimpin2 melayu tak nampak.
    mungkin dioarng nampak tapi sebab nak merebut power jadi buat2lah tak nampak.
    bila betul dah tersungkur baru le nanti sebuk pasal penyatuan bangsa.

    ReplyDelete

Blog Archive