Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, February 19, 2011

Makhluk Anugerah Tuhan, anda WAJIB baca!

Teringat pesan Ulama' tersohor Tanah Melayu, Sheikh Abdullah Fahim:

"Bila kita dah merdeka, jangan pula ada pemimpin-pemimpin kita mengaut kekayaan di atas belakang rakyat; dan sesiapa yang berjuang dengan nama Allah dan berniat baik sentiasa dalam keredaan Allah, tetapi sesiapa yang lupakan niat, khianat dan tamak akan dimurkai Allah, akhirnya menjadi hina. Kalau orang Melayu (yang) beragama Islam mengkhianati bangsa, negara dan agama, Allah akan gantikan (dengan) bangsa lain menjaga tanahair kita."

1. Di zaman ini, bukan setakat wujud pemimpin yang mengaut kekayaan di belakang rakyat, malah ada juga pemimpin yang tergamak tala jubur rakyat.

2. Tidak pernah wujud zaman berzaman, sesuatu kes ditunda berpuluh kali sepertimana kes Makhluk Anugerah Tuhan.

3. Cukup-cukuplah impian nak jadi Perdana Menteri tu. Umur pun dah lanjut. Manjang sakit pinggang. Dopan orang belakun siap bopapah. Esok lusa bolun pasti bernafas laie ko tak. Selesaikan dulu kes peribadi yang kerap ditunda tu, baru boleh cerita hal perjuangan.

4. Ketua Peguambela tu pulak berhentilah puSingh fakta. Muak bonar dah nengok kelakuan mangkuk puSingh ni. Sekejap suruh kerajaan dakwa Makhluk Anugerah Tuhan, sekejap nak bela pulak.

5. Apo-apo pun Happy Birthday la kat Brader Anwar Bin Ibrahim. Jangan lupo jawab soalan Paneh di twitter yor. Tapi agak eh Bung Nuar akan jawab, "Dah bondo sodap...komut keliling." Hehehe. Jangan marah haaa..!

15 comments:

  1. Ada gaya untuk disemadikan di dalam rekod Ripley's Believe It or Not, Malaysia.

    ReplyDelete
  2. Marah tak marah dik paneh cumonyo ekau berjawablah dgn Allah bilamana epul dah ada 10 DNA lelaki.

    ReplyDelete
  3. Anon 8:52

    Umno tak kisah walaupun 10 atau 30 DNA lelaki ada kat epul. Cuma yang dia kisah DNA anwar jer sebab Umno dan pencacai amat takut pada anwar.

    ReplyDelete
  4. Tepat...cukup tepat.

    "Bila kita dah merdeka, jangan pula ada pemimpin-pemimpin kita mengaut kekayaan di atas belakang rakyat; dan sesiapa yang berjuang dengan nama Allah dan berniat baik sentiasa dalam keredaan Allah"- Jelas Tun DR M salah seorang dalam golongan ini. Tidak boleh di nafikan.

    "tetapi sesiapa yang lupakan niat, khianat dan tamak akan dimurkai Allah,akhirnya menjadi hina. Kalau orang Melayu (yang) beragama Islam mengkhianati bangsa, negara dan agama, Allah akan gantikan (dengan) bangsa lain menjaga tanahair kita."- Terbukti Anwar, Nik Aziz, Khairy Jamaludin adalah makhluk2 dlm golongan ini. Tidak boleh dinafikan.

    ReplyDelete
  5. macam mana makhluk anugerah tuhan satu martabat mulia leh terlanjur meliwat n diblowjob nih?jawab ngan Allah lambat lagi...cuba try tanya Karpal Singh...dia pasti ada jawapan...itupun takleh pk ke penyokong kencing rakyat?

    -Persatuan Anti Gay & Liwat se Malaysia-oiiii,Tuhan laknat oik homoseksual...biseksual...yeakkkkkhoiiitttt tuih....

    ReplyDelete
  6. Gampang pencolek dubur

    ReplyDelete
  7. Ku sangka ekau menduakan, epul, tiba2 kau sepulohkan. Doc kata DNA 10 mungkin sewaktu buang hajat kat mangkuk tandas. Memang ekau menekan dubur kamu kat bucu mangkuk tandas kenapa epul? ekau betul2 horny. Ruak tui sial 10 keturunan penipu. Tapi si bingai ni tak berak 2 hari???. Ini pasti silap skrip, barua betul! banyak orang tertipu diMsia ini termasuk pencipta sodomy 1.

    ReplyDelete
  8. "biar 10 sekalipun cepul, i tetap nak u blowjob i,then u menonggeng utk i sodom u then bila dah terkeluar,i leh makan karipap sambil tanya, are u ok?-kata makhluk laknat itu.

    ReplyDelete
  9. dah terang lagi bersuluh satu ketika anak singh bangsat suruh kerajaan dakwa, kemudian nak dibela plak...mmg putar alam pembangkang nig kuat btul.tak terjawab de benda ni dek pembangkang.obvious!

    ReplyDelete
  10. Raso-raso den la,mau menyampah & berbulu nuar baco artikel ni.lagikan pencacai2 dio baco nih pun tak terjawab sbb dek panas ati atas ketepatan fakta eh, inikan plak nuar.kaw-kaw balun nih.

    -Jiran sobolah umah Azmin Ali-

    ReplyDelete
  11. Ketepatan faktakah atau otak dah biol akibat silap skrip epul. Ini bukan negara congo atau zimbabwe. kah kah. Lawak lawak. Dahi itam rupanya gang bang.

    ReplyDelete
  12. kah kah kah...hishamuddin rais kaki botol pun takleh nak jawab...sudah semstinya bukan dr jemapoh ke manchester filem yg biul...ini cite blue nuar al jubr...kah kah kah...

    ReplyDelete
  13. Skrip spt yg dah dijangkakan, bila masuk episod DNA doc pun kelam kelibut. Den kesian waktu kes 1 dulu doc cina lelaki sampai pucat lesi terkelu lidah nak jawab. Lawak dari dunia ke3.

    ReplyDelete
  14. Ha ha ha kesian epul sampai anak tekak pun diambil sampel. sudahlah budak fail tu tak tunai hajat BN (Buang Najis) 2 hari kok tak makan 3 hari!!??./ Eeih, eeih, yearkh kata Aziz Satar dlm flim pendekar Bujang Lapok.

    ReplyDelete
  15. buang nikajis=buang najis...kah kah kah kah

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive