Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, April 10, 2012

Jom Sokong Bersih 3.0 (Part 2)

1 comment:

  1. Apo laie yang nak ekau bersihkan tu, tak cukup laie koh yang parlimen tubuhkan JK Pilihan Khas (Select Committe)tu. Semua wakil dari macam-macam parti ado bincang fasal isu SPR dan semua e dah bersetuju dengan hasil yang dicadangkan. Nak puehkan hati semua orang memang lah tak dapek doh. Macam dalam satu keluarga lah, boleh kah omak dan ayah puaskan hati semua anak-anak e dalam perkara-perkara tertentu. Macam tu lah deh contoh e. Ini nak bersih laie, dah solosai lak nanti, ado yo laie nak dibersihkan. Tak sudah-sudah lah kau ini. Bersihkan longkang tersumbat di belakang rumah kau tu kan laie baik. Aedes pun tak membiak.

    ReplyDelete

Blog Archive