Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, April 27, 2012

TAKSUB BODOH!!!



Apa lagi perkataan yang sesuai?

15 comments:

  1. memalukan umat islam je. ketuanya penyokong lgbt. penasihatnya gay. mencemarkan kesucian mekah dan madinah.

    ReplyDelete
  2. Bila dah lebih 'cerdik' inilah jadinya, Bila rasa orang lain selalu salah pun jadi macam ni....'hebat' sungguh umat Islam ni ya.... 'Bangga' sungguh dengan mereka ni.... hinggakan terfikir... inikah umat Islam yang dibanggakan hasil dari gerakan bersih.

    ReplyDelete
  3. biarla diorang beb..kalau itu care diorang,lantak kan je lah..yg korang nak sebok2 bt ape..muhasabah diri sndr lg bagus dr menyebok hal irg len...wakakakakakak

    ReplyDelete
  4. Kira depa ni berani la jgk> Korang ada? simpan telor je la!

    ReplyDelete
  5. Kira depa ni berani la jgk> Korang ada? simpan telor je la!

    ReplyDelete
  6. Kira depa ni berani la jgk> Korang ada? simpan telor je la!

    ReplyDelete
  7. Kira depa ni berani la jgk> Korang ada? simpan telor je la!

    ReplyDelete
  8. berani tak kene tempat...ramai betul berani nak masuk neraka...tapi takde sape pun berani nak ajak orang ramai pi mai solat masjid macam rakan2 tabligh kita buat...

    muhasabah diri sendiri sampai bila kalau umat dah rosak...takkan nak tengok jer...

    dah tau BN tu rosak...hangpa pi buat kerja lagi menjahanamkan...dulu nak bersih...sekrang nak seks bebas pulak...

    bangang memang tak bertempat...ingat terjemahan surah sajadah - bila kita berada di hadapan Allah kelak...baru kita tau betapa bodohnya kita membiarkan diri kita hanyut dengan fitnah dunia...

    mengeteh dulu paneh...

    ReplyDelete
  9. Caya lah Ambiga..Hidup, Hidup, Hidup LBGT

    Boleh suruh orang yang nak beribadat ke Madinah dan Mekah bawak poster sekali. Apa nak jadi orang2 melayu islam dalam gambar ini?

    ReplyDelete
  10. bodoh.. sampai masuk masjid nabawi.. kurang ajar tak hormat masjid.. nak berkempen.. niat telah dipesong.. ambil kesempatan.. jahil.. patut polis arab saudi sekat dari .. beri mereka bergambar cam tu tapi masalahnya polis arab saudi tak faham.. bahasa melayu.. kalu faham dah lama kena .. rampas kain rentang..

    ReplyDelete
  11. Nilah akibatnya jiko dah mulo menggunakan kepalo lutut menggantikan kepalo otak...bobal botul diorang ni

    ReplyDelete
  12. Well! Do not tell fairy tales!

    ReplyDelete
  13. kamu lah yg bodoh.....memang gatal dan miang keldai

    ReplyDelete
  14. Sdr/i yang hantar komen;

    Tujuan dEmontrasi tu untuk menggesa SPR bersihkan senarai pengundi pilihanraya. Beberapa orang wakil pembangkang telah bertemu dan berbincang dengan SPR. Hasil penjelasan SPR wakil-wakil ini telah bersetuju tanpa ada lagi rasa tidak puashati. Tetapi selepas keluar dari bilik perjumpaan, lain pulak ceritanya. Lidah mereka dah mula bercabang.... Mereka putarbelitkan pulak penjelasan yang telah diberi oleh SPR. Kan saja mau cari GADUH TU.... APA LAGI YANG DEPA NI MAHU>>>>>>.... INILAH YANG DIKATAKAN BODOH SOMBONG.....KITA PERLU MENILAI SESUATU PERKARA DULU SEBELUM ADA TINDAKAN.... KUMPULAN YANG RUGI, ADALAH MELAYU...ORANG LAIN TEPUK TANGAN.. GUNALAH AKAL SIKIT.... POLIS YANG JAGA KESELAMATAN RAKYAT PUN KENA SEPAK TERAJANG.... KAN TAK DE AKAL TU.. ORANG DAH JAG KITA DENGAN BAIK, PASAI APA NAK DISEPAK PULAK... MACAM LEPASKAN ANJING TERSEPIT LAH MEREKA....

    ReplyDelete
  15. BRIM RM 500.00 di ambil, tapi lepas tu sepak terajang pulak Polis yang dah bertahun-tahun jaga keselamatan rakyat termasuk rumah Ambiga... PATUT KE TU... Ambiga tu memang BEGA..... Melayu pulak yang ikut sama.....

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive