Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, November 19, 2012

The holy ulama'

It seems irony that Tok Guru Nik Aziz's brother led a congregation last night to pray for UMNO and BN's doom in the upcoming election. He was really in a 'war' mood, preparing for the 13th GE. He led a doa for the lost of UMNO as he is worried that PAS has lost the majority support of the Malays. How holy this ulama when he prays for the destruction of other Muslims, in this case UMNO, a party whose members are Muslims. Why can't Nik Aziz's proxy led doa for the safety of Palestinians in Gaza instead? Well, this is an example of a 'special' ulama. On that note, Harun Taib, the leader of the Dewan Ulama of PAS also mentioned that what Nurul Izzah said about Malays should also have the freedom to choose their religion shows how shallow the ulama in PAS. Go figure!

7 comments:

  1. 'Katakan Celaka Muhyiddin'..... Muhyiddin LEMBU tua NYANYUK nak mampus!!!

    Puteri UMNO Kump ANJING menyalak Gila Babi....

    ~ BUKTI 1 ~

    ~ BUKTI 2 ~


    Pemimpin2 UMNO BODOH macam LEMBU... Tua2 NYANYUK nak mampus!!!

    Lihat Bukti Transformasi Pemuda UMNO otak lembu telah berjaya!!!

    ~ BUKTI 3 ~

    ~ BUKTI 4 ~

    ~ BUKTI 5 ~

    ~ BUKTI 6 ~


    ReplyDelete
  2. Malaysia ni punya la maju, sampai yg bengong, bodoh, rendah IQ pon kerajaan subsidikan internet kat pusat rawatan. Tak jumpa mende2 ni kat luar sana.

    ReplyDelete
  3. Kelab Generasi Otak Lembu inilah komen pencacai pas yang dibayar oleh DAP komunis dan PKR proksi Freemason@Dajjal.Memang kelab otak lembu ni tergolong daripada geng kafir harbi pujaan N.ajis dan sekutunya.Mereka ini akan hancurkan umat Melayu yang semestinya islam di Malaysia ini. Mereka sekongkong dengan N.ajis pengikut syaitan dan pemuja syiah. Berhati2hatilah umat melayu dengan N.ajis yang nyawanya liat itu kerana sudah berjanji dengan dajjal untuk menghancurkan umat melayu islam. Wahai umat melayu marilah bersama2 menolak penyokong dajjal ni kerana mereka akan menghasut seluruh umat melayu agar sekutukan allah dan mereka ini bertuhankan LIM GUAN ENG,mereka amat terdesak untuk mengambil malaysia,tidak mustahil N.ajis dengan bantuan Nuar Aljubur dan Lim Guan Eng komunis akan cuba membuat rampasaan kuasa melalui senjata. Sejarah akanberulang dengan peristiwa komunis dahulu yang mana golonganmelayu terpengaruhdengan dakyah Komunis yang sistemnya dicipta oleh DAJJAL. Hati2lahumat melayu dengan N.ajis yang berkiblatkan syiah dan Lim Guan Eng.N.ajis ini sanggup jilat jubur lim guan eng.

    ReplyDelete
  4. Jang,
    Jangan dilayan BIOL ni,kan dio sendiri kato dio berotakkan otak lembu.Samo-samolah kita berdoa agar ALLAH memberikan hidayah kepada beliau supayo dio menukarkan otak nyo ke otak manusio balik.

    ReplyDelete
  5. BN is evil..self explanatory

    ReplyDelete
  6. Are sure BN is evil,have you heard componet parties of BN pray for destruction of their opponents.You like to point finger at other,do you realised three fingers will point at you back.Kalau dah jadi anak khadam tu,ni lah perangai.

    ReplyDelete
  7. PAS = Penganut Ajaran Sesat.
    Fikiran mereka sempit hingga terhimpit di dalam dunia yang luas tetapi tewas dan lemas.

    Taubat Sebelum Terlambat.

    ReplyDelete

Blog Archive