Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Wednesday, November 21, 2012

SAHlah Parti Ajaran Sesat

Terbukti sungguh-sungguh secara terbuka Pas menzahirkan daftar pengenalan diri sebagai Parti Ajaran Sesat.

Parti Ajaran Sesat pimpinan Nik Aziz Nik Mat sudah melampau batas dan beting kerukunan pengikut Imam As-Shafie dan Ahlul Sunnah Wal Jamaah.

Munajat dan tawassul doa yang dirawi oleh Nik Razi Nik Mat di Stadium Sultan Muhammad Ke-V dengan ramai ahli Pas DAYUS kerana tidak mufarrakah daripada jemaah, semasa diwiridkan doa-doa kehancuran tamadun bangsa. Nik Razi kau jangan ralat, sobab yang kau doakan itu ialah sedaro maro kau juo, yang lain parti politik. UMNO masih kekal teras parti MELAYU.

Nampaknya, prestasi Pas makin merudum dan kelihatan begitu BODOH, HODOH, BAHALOL DAN BAGHAL.

Inilah gerakan fahaman Syiah Doktrin Khomenie yang berjaya dalam kalangan pemimpin Pas. Tidak perlu dinilai oleh DAP, MCA, MIC, PPP, GERAKAN dan PkR kerana Pas membuktikan bahawa partinya ialah PENDUKUNG AJARAN SESAT.

Betullah, langkah-langkah yang diambil oleh kumpulan besar Ahlul Sunnah dalam Pas untuk keluar daripada kelompok utama Pas. Mereka rupanya sudah diilhamkan untuk memberi teropong kepada ummah bahawa Pas sebuah parti korup ilmu, aqidah, fiqh islamiah.

Merujuk kepada Fasal 7, Doktrin Syiah Khomenie; Untuk menjadikan Mursyidul Am begitu kuat, teguh dan kukuh, maka, halal untuk kita mendoakan KEJAHANAMAN orang lain khasnya seteru politik walaupun daripada agama, keturunan dan suku bangsa sendiri. Halal untuk kita melancarkan peperangan hingga titisan darah terakhir, hanya untuk KUASA dan PUAK kita, walaupun yang bakal hancur ialah asas-asas Tamadun Agama dan Bangsa Sendiri.

Sudah tiba masanya, Operasi Kutip dilancarkan atas Perintah DYMM-DYMM Raja-Raja Melayu melalui peruntukan Artikel 149, Perlembagaan Persekutuan. Jangan tunggu Nasi Jadi Bubur.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive