Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Sunday, November 21, 2010

Bongkar la hoiii...

Pak Sedaro hendak beri amaran Merah kepada UMNO kerana masih lena tidur sampai keluar air liur basi, berdengkur bagai seladang, dan berseronok dikhayalkan maklumat daripada pelapor-pelapor talibarut yang dipilih kerana wang ringgit dan pangkat gelaran.

UMNO kena bongkar:

i. 1/3 ahli UMNO ialah 'ahli lelap' yang tidak tahu perlembagaan UMNO.

ii. 1/3 ahli UMNO ialah ahli 'ikut-ikutan' kerana duit dan projek yang hanya bertaraf kelas F.

iii. 25% daripada 1/3 ahli UMNO ialah 'para pelakon bangsawan' berkiblat Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri.

iv. 25% daripada 1/3 ahli UMNO ialah 'pejuang-pejuang' yang benar-benar mulia berkiblatkan perjuangan Agama, Bangsa dan Negara.

v. 25% daripada 1/3 ahli UMNO ialah Ketua-Ketua Bahagian dan Jawatankuasa Bahagian yang pekak, buta, tuli, bisu. Ramai juga yang sanggup menjadi munafik kecil dalam kumpulan. Membiarkan ramai pengikut yang bodoh daripada cerdik supaya senang pengikut bebal itu ditarik hidung, seperti lembu makan pellet.

vi. 25% daripada 1/3 ahli UMNO ialah 'komando beret merah' yang mesti diperkuat dan diperkemaskan barisan. Hari ini, Keling dan Cina makin lancang dan biadab, mereka yang bersekongkol dalam harakah Keling dan Cina ini daripada kalangan yang tidak pernah menikmati bahang darurat 12 hari dan 13 Mei 1969.

Semua pemimpin UMNO bahagian, khasnya ketua bahagian, timbalan ketua bahagian, naib-naib ketua bahagian, WAJIB kenalpasti kumpulan "serangan hadapan". Buat program "beret merah" dan "beret tanah" dengan kumpulan yang dikenali sebagai pasukan Lok Kow, dan Agensi paling digeruni oleh CIA di JPM.

Gerakan Belia 4B Malaysia dan Persatuan Kelab-kelab Belia Malaysia, tak payahlah melayan seronok yang sementara. Presiden 4B Malaysia pun kuat tidur, hanya gelak besar pandai. Presiden MAYC, Akramsyah atau Mustafa Mat Arof pun sudah perlu cari jalan selesai. MAYC makin jahanam dek kerana tindakan bangang Mustafa Mat Arof. Kalian berdua menjadi bahan jenaka dan membuka kemaluan yang telah disumbat ke mulut sendiri.

Ingatlah bahawa 4B Malaysia dan MAYC ialah tulang belakang penubuhan pergerakan belia Melayu sebelum Merdeka. UMNO kena baca, Setiausaha Kerja UMNO dan Setiausaha Agong UMNO kena bertindak segera, bina patriot UMNO.

Naib-Naib Presiden UMNO, jangan sibuk menganga hingga langau hinggap dan berak. Amaran Keras tak laku, lagak Gangster tak layan, sembang Bajau tak berbaloi.... BONGKAR la hooiiii.

5 comments:

  1. Yo Bangun Bangun Doreh ! Telopeh Subuh Kang ! Hehehe

    p/s : saya dah link blog boss, kalo sudi link balik yo. TQ

    joezuax.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bongkar lagi jangan tak bongkar!

    http://blogobo.com/

    ReplyDelete
  3. Saudara benar, ini musim pemimpin UMNO beraya dan bersedia untuk berebut sesama sendiri tak lama lagi.Pemuda dan puteri hakikatnya sekupangpun tak beguna setakat ini.4 juta orang terlepas ke tangan DAP.
    Berjuta ahli UMNO pun tak berdaftar.UMNO dah nak ghuyub.

    ReplyDelete
  4. buek apo nak bongkar. nak repair ghumah den. kau tau borapo? RM65 juta te kau. molopong paneh kau.

    ReplyDelete
  5. Adalah susah nak bangunkan orang yang tidor berdengkor kerana dengkoran itulah yang menjadikan mereka bertambah lena! tak percaya! cubalah tidur berdengkor!

    ReplyDelete

Blog Archive