Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, May 3, 2012

Apo komen orang Pilah?


Sobab den pun tak tau...nak riang ko...nak nangih...

11 comments:

  1. paneh..aku ada gambar orang pilah yang mungkin paneh seronok nak tengok..nanti PM tunjuk yor..hehe

    ReplyDelete
  2. bawah isa, pilah di pinggirkan. Bawah hassan ni adalah pembangunan sikit. Yang ponting eh dah ado LEKAS dan bukit putus tu dah lurus.. Sonang tiap minggu nak balik kampung jengok omak ngan abah sambil makan cendol kat bas stand, malam pekena kuey teow

    Pilah di Hati

    ReplyDelete
  3. den pun oghang pilah. hahaha den sonang yo.. tak ghoti den nak ngoba eh.. den nengok tak ghaso papo pun..samo yooo.. tapi satu yo, boto la koba dek anon tu, bukit putus ghaso kojap yo lah lalu.. dah ado highway..yang lain no komen

    hidup pilah

    ReplyDelete
  4. Salam semua,

    Putera Merdeka, kok ado gambar menarik tu share2 la yo. Boleh je sent kat email PM. Tq.

    ReplyDelete
  5. den orang Pilah.. dah nak pencen tongah sibuk nak balik kampung..

    den tengok orang Pilah kayo kayo.. tiap-tiap bulan ado ajo kenduri...

    ReplyDelete
  6. den nampak ada banner tergantung kat pasar.. wan azizah nak datang sempena hari ibu ni. teringin nak tanyo...sebagai ibu apa khabar eh anak tiri dia tu..afifa. sebagai ibu kono lah didik jadi anak yng sholeh
    ha ha

    ReplyDelete
  7. Ke LOPER kau lah,,, kah!!!kah!!!kah!!!

    ReplyDelete
  8. Membangun sesuai dengan kepadatan penduduk dan sosioekonominya....raso ea kalu nak buek kondo, pencakar langit tak payah doh....sok kok isi dek burung walit yo plak

    ReplyDelete
  9. Kalau dapat ahli parlimen BN yang baru, insyaallah lagi maju, sobab yg ado ni dah berumur, tak kreatif & inovatif.. asyik buek banner & ikut PM yo...

    ReplyDelete
  10. den hari2 beulang dari pilah seremban
    dah 25 tahun dah,pilah selalu jem pada setiap hujung mingu kalau musim
    perayaan lagi parah.kalau denlah jadi
    montori den buek flyover dari ampang
    tingi sampai simpang boting.barang mahal pulak tu dan den kategorikan pilah ni harga barang mahal daripada bahau,tampin,jelebu,seremban,gemas danport dickson.kito ada montori biar dia fikir macam saya fikir

    ReplyDelete
  11. den setuju.bahaman

    ReplyDelete

Blog Archive