Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, May 27, 2012

KJ Tunjuk Skill

Patut bagi credit ke tak nih...

5 comments:

  1. Aku x ler brapa nak heran.Anak aku yang darjah 4 pun pandai main alat muzik. Dalam usia dah hampir2 40 tu patut2 dah boleh baca doa selamat atau baca khutbat atau jadi iamam jumaat, baru layak bergelar pemimpin....x gitu....

    ReplyDelete
  2. KJ kau mmg hebat, pandai terjun payung terjun pandai main drum pandai buat projek dan den cadangkan kau jadi pm sbb ekau berani debat.

    ReplyDelete
  3. KJ serba boleh... idup KJ....!! paling best bila dia kantoikan atok nuar kat parlimen pasal isu ISRAEL.... terbaekkkk ahhhh KJ ;)

    ReplyDelete
  4. ala abu syaukah... ko jeles sebenarnye... kan kan kan?toksah malu2la... komen ko tu je dah menunjukkan ko hasad dengki kat KJ... kalau nak ibadah diterima ALLAH x semestinya menunjuk2 ibadah tu.nak baca khutbah,jadik imam jumaat?kat mesjid tu xde imam ke yob oiiiiii?lawok la yob nih...

    ReplyDelete
  5. Abu Syaukah .....hang ini typical penyokong PAS laaa. Warak hang tak bertempat, ilmu ugama yang ado lebih digunnokan untuk mengumpat !

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive