Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, May 27, 2012

KJ Tunjuk Skill

Patut bagi credit ke tak nih...

5 comments:

  1. Aku x ler brapa nak heran.Anak aku yang darjah 4 pun pandai main alat muzik. Dalam usia dah hampir2 40 tu patut2 dah boleh baca doa selamat atau baca khutbat atau jadi iamam jumaat, baru layak bergelar pemimpin....x gitu....

    ReplyDelete
  2. KJ kau mmg hebat, pandai terjun payung terjun pandai main drum pandai buat projek dan den cadangkan kau jadi pm sbb ekau berani debat.

    ReplyDelete
  3. KJ serba boleh... idup KJ....!! paling best bila dia kantoikan atok nuar kat parlimen pasal isu ISRAEL.... terbaekkkk ahhhh KJ ;)

    ReplyDelete
  4. ala abu syaukah... ko jeles sebenarnye... kan kan kan?toksah malu2la... komen ko tu je dah menunjukkan ko hasad dengki kat KJ... kalau nak ibadah diterima ALLAH x semestinya menunjuk2 ibadah tu.nak baca khutbah,jadik imam jumaat?kat mesjid tu xde imam ke yob oiiiiii?lawok la yob nih...

    ReplyDelete
  5. Abu Syaukah .....hang ini typical penyokong PAS laaa. Warak hang tak bertempat, ilmu ugama yang ado lebih digunnokan untuk mengumpat !

    ReplyDelete

Blog Archive