Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, February 12, 2013

Kasi clear Kelantan


Biar gondol rambut Pok Nik...asalkan hutan Kelantan tak gondol!!




Hanya dengan 1 undi...anda mampu mengubahnya!

7 comments:

  1. Abu Jahal bukan tak tahu Nabi SAW adalah orang baik2, tapi kerana degil dan sayangkan habuan dunia dari kerjanya mengumpul duit derma kpd berhala2, maka dia tetap kufur dan menuduk Nabi SAW sebagai gila dll.
    Jenis manusia zaman ini pun sama, bukan pengundi BN dan P.Miang tak nampak bini najib, mahathir hina hudud...bahkan buka saja TV BN, pembaca berita pun tanpa malu dedah aurat, apatahlagi rancangan hiburan2 syaitan. Tapi mereka masih diulik syaitan merasa merekalah orang mendapat hidayah. Cerita2 fitnah macam inilah dilemparkan kpd pejuang islam sprt TG Nik Abd Aziz. Padahal negeri C.Hld pahang dah lama gondol. Malah SPRM danPolis BN pun tak kata salah..... saudara2 jgn terpengaruh dgn orang munafik yg jahat!!!

    ReplyDelete
  2. Kpd sesiapa yg ikhlas dgn Allah dan RasulNya, marilah kita menentang spesis2 berperangai munafik spt P.miang ini dan penyokong2 berhala BN.supaya islam tetap suci dari syirik(mempertuhankan firaun2 moden dan system jahiliyah) Firman Allah SWT, "Wahai Nabi, berjihadlah menentang orang-orang kafir dan orang-orang munafik, dan bertindak keras terhadap mereka dan (sebenarnya) tempat mereka ialah Neraka Jahannam dan itulah seburuk-buruk tempat kembali" At-taubah 73

    ReplyDelete
  3. Bani Melayu Umno@UMPORNOFebruary 13, 2013 at 1:50 AM

    Dongar,,Dongar,,Dongar,,,
    Jawab,,,Jawab,,Jawab,,,
    1.Presiden parti manakah yang telah menyerahkan Singapura kepada Lee Kuan Yew?
    A. Presiden DAP
    B. Presiden PAS
    C. Presiden UMNO
    2. Siapakah yang menyerahkan hak milik tanah Melayu di Genting Highland selama 999 tahun kepada Lim Goh Tong, dan menukar hutan hujan di situ kepada lubuk judi?
    A. DAP
    B. PAS
    C. UMNO
    3. Siapakah yang bertanggungjawab terhadap kehilangan 50 bilion saham bumiputera sejak merdeka?
    A. DAP
    B. PAS
    C. UMNO
    4. Siapakah yang menyusutkan keluasan tanah rezab Melayu yang ditinggalkan British hampir 50% sejak merdeka?
    A. DAP
    B. PAS
    C. UMNO
    5. Siapakah yang telah menyerahkan Pulau Batu Putih / Tanjung Pagar kepada Singapura baru-baru ini?
    A. DAP
    B. PAS
    C. UMNO
    6. Siapakah yang memberi arahan supaya membunuh orang-orang kampung di Memali, Kedah pada 19 Nov 1985?
    A. DAP
    B. PAS
    C. UMNO

    7. Negeri manakah peniaga / ekonomi Melayu lebih besar dari bangsa lain?
    A. Negeri UMNO
    B. Negeri PAS (Kelantan)
    8. Siapakah yg menghilangkan RM 28 bilion setahun dgn audit negara mencatat audit yg pening kepala ?
    A. UMNO/BN
    B. PR
    9. Siapakah yg me’lego’ telaga minyak pada Berunai berjumlah 300 billion ?
    A. PAS
    B. DAP
    C. UMNO
    10. Siapakah merampas Perak ala samseng dan mafia ?
    A. PAS
    B. DAP
    C. UMNO
    11. Siapakah yg memberi arah supaya menyumbat ke dalam ISA MP dan rakyat dalam operasi lalang dahulu ?
    A. Presiden PAS
    B. Presiden DAP
    C. Presiden UMNO
    12. Siapakah yg selalu menaikan harga barang ?
    A. PAS
    B. DAP
    C. UMNO
    13. Siapa yg menolak hukum HUDUD selama ini ?
    A. PAS
    B. UMNO
    14.Siapakah yg memberikan subsidi insentif pada kroni IPP, RM 19 billion tetapi pada rakyat subsidi mahu di hapuskan terus ?
    A. PAS
    B. DAP
    C. UMNO
    15. Siapakah yang menghapuskan kekebalan dan kuasa Raja Raja melayu sehinggakan boleh dibicarakan Raja2 di Mahkamah?
    A. PAS
    B. DAP
    C. UMNO
    Dan soalan cepuemas
    Siapakah bela lembu dalam kondo?
    A. Anwar
    B Nik Aziz
    C Kak Ijat

    ReplyDelete
  4. samalah pas pun kumpul duit derma untuk berhala (pemimpin) mereka sampai ada yang pakai kereta ferrari dan porshe dengan rumah berjuta ringgit. tapi bila jumpa penyokong bawak dutsun lama coverline. maksiat tak payah ceritalah. bini orang pun pemimpin pas sebat. tu pasal makan ubat kuat. sudahlah...pas pun sama je spesis korup. malah lebih teruk lagi korup dengan berlindung pada agama.

    ReplyDelete
  5. bani melayu ni buat list masa pm sebelum zaman najib. zaman skrg dah berubah. new leader comes with new agenda. so puak pembangkang dah takut. isu yang diutarakan pun takde bukti hanya banyak spekulasi. go najib go. pembangkang dah kecut. sokongan rakyat dah kembali. majoriti rakyat cintakan keamanan. undi bn...umno berkuasa. undi pr...dap berkuasa dan pas jadi pencacai seumur hidup.

    ReplyDelete
  6. Bani Melayu PasbergFebruary 13, 2013 at 1:10 PM

    pas leader kutip derma kaya raya..penyokong macam abdul haq tulis komen kat blog saja. kakakaka.

    ReplyDelete
  7. ayat yg melindungi angkara Pas.Nak bagi komen biarlah menyeluruh di pelbagai sudut.Nak berceramah agama dah khatam Quran sejak berdekad2 lamanya.Realiti imu agama mestilah selari dgn perlaksanaan tanpa menuding jari pd orang lain.Kerja orang tak pakai otak memang mcm tu.Menuding jari nie kerja2 hok mengumpul harta dan mengaburi mata mengikut nafsu tamak mereka.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive