Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, February 14, 2013

Pukul Pulun Punggah Perosak BN

Pukul aja semua pelobi mengarut PRU, khasnya penyamun dan penyangak BN yang belum lagi kehabisan modal, peluru dan bahan kelentong untuk membangangkan wibawa Najib Tun Razak selaku Presiden BN-UMNO.

Pulun aja semua Ketua Bahagian dan Jawatankuasa Bahagian UMNO khasnya untuk kerja terus kerja dalam skema markah integriti politik. Mereka mesti menjadi politikus rakyat, bersosialisasi dengan rakyat jembel dan marhaen, bersama mesra dengan rakyat setiap status ekonomi.

Pulun aja para usahawan tamak haloba dan kedekut taik hidung masin yang belum lagi puas merobek dan meratah penat lelah komuniti pekerja madani.

Pulun aja para pegawai kanan dan tinggi Kerajaan yang hingga masa ini belum insaf dan sedar bahawa kedudukan mereka berpusat kepada Perkara 153 semata-mata.

Punggah aja semua sumber pemikiran, harta, ilmu, makrifat yang boleh menjadi mekanisme tabligh dan tarbiyah. Tarbiyah bahawa UMNO ialah parti tertua umat Melayu. Tarbiyah bahawa UMNO ialah pasukan utama kekuatan negara dan kepercayaan ekonomi oleh orang luar. Tarbiyah bahawa UMNO ialah enjin penggerak dan penerus kesinambungan pemerintahan bersultan dan beraja di Bumi Melayu.

Punggah Najib, Punggah Muhyiddin...Punggah UMNO, Punggah BN.

7 comments:

  1. Hancur umno negara selamat,i/allah.amin ya rabb

    ReplyDelete
  2. Amin...

    Yang telah banyak berjasa itu umno (lama).

    Yang banyak buat sial kat orang melayu pun umno jugak.

    Ini la yang dinamakan dalam peribahasa, bukan kapak yang potong kayu, tetapi kayu yang potong kayu. Dalam erti kata lain, bukan bangsa lain yang jahanamkan melayu, tetapi melayu sendiri, melayu yang ada kuasa di tangannya, melayu yang mabuk dengan kuasa tersebut. Demi wang, sanggup khianati melayu. Tapi dalam masa yang sama, duk heboh kata pejuang melayu.... BULLSHIT!!!!
    KFC dulu kepunyaan melayu melalui jcorp, tetapi kini dah jadi milik cina.... siapa punya kerja? melayu umno.

    tanah rizab melayu makin kurang tanpa diganti.... angkara siapa? Cina? India? setan umno punya kerja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha mari kita salahkan umno atas penggadai tanah balak kat kelantan. yg untung pok nik dan ngam kor ming juga. bak kata pepatah harapkan si tua, si tua tak leh harap. lepas ni kita tunggu lak kalimah ALLAH digadai.

      Delete
  3. Apa pun sudah sampai masanya melayu bersatu menolak kezaliman, kerakusan kuasa, sombong dan salah salah laku pemimpin bn dgn memberi pengajaran sebaiknya dgn mengundi Pakatan Rakyat. Yg masih setia dgn parti boleh teruskan dgn parti masing2 mudah2an Allah bagi hidayah ke jln yg benar. Keadilan mesti ditegakkan merentasi kepartian. Insya Allah Malaysia dan rakyatnya sejahtera.

    ReplyDelete
  4. Kah,kah,kah kalau UMNO penjahanam orang Melayu, PAS pulak apa jasanya pada orang MELAYU, boleh dikatakan langsung tidak menyumbang kepada pembangunan sosial,ekonomi dan pendidikan Melayu sejak didaftar olehseorang India balaci British. PAS hanya menjadi boneka untuk menjahanamkan ekonomi,pendidikan dan sosial orang Melayu dan akhir2 ini PAS jadibroker pengadai agama islam kepada kristian pulok, Broker besarnya PORK NICK AJIS dan HADI AWEEENG kah,kah,kah,kah PAS juara mengkristian kan MALYSIA,sokong PAS maknanya menyokong kristian menguasai MALYSIA

    ReplyDelete
  5. Kahkahakkkkktahyul mamat umno ni.tak ngaji habis ni.harap rakyat tak tpedaya dgn umno be end yg rajin kelentong rakyat dulu kini selamanya.jahanam umno rakyat sejahtera

    ReplyDelete
  6. Jahanam umno jahanam.ini semua faktor rosmah gomok buat malu org nogori je

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive