Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, February 8, 2013

Rembau Most Wanted..Yaw...



Yaw
Waghieh
Rembau Most Wanted yaw

I representin this place 
Where people say murder is the case 
REMBAU 
the food gonna make your tongue blaze 
Step forward,hold your head high 
Be proud for where you came from and stay fly 
Dats what Im doin 
Hobin Jang Hobin 
We aint trippin Jang 
Tahun dopan ado laie 
Pialo Malaysia kito pogang 
Lagu nogori berkumandang 
Semuo player masuk padang 
Tabik hormat tando monang 
Kito monang kito monang (kito monang yo) 
Duo satu kocik bona 
Ompek satu sonyum lebar 

Teringek bilo poghah keringek 
Nyabit rumput poie sawah 
Kojo macam nk mati tapi gaji kocik anak 
Itu orang dulu 
Tak mcm budak-budak sekarang 
Susah sikit yo 
Dah lari kampung tinggal bondang 
Dulu maso kocik-kocik cito-cito angkosawan 
Bilo bosa jadi rapper tukar dialek nogori sembilan 
Tak ponah terlinteh kek ati nak lupo'an daratan 
Sapo tak pueh ati 
Jom kito jumpo dopan dopan 

Being the most wanted 
Dont wake me up from my dream C.R.E.A.M. 
Rembau Most Wanted 
To my boys in N9 
Who worked hard and strugglin 
Rembau Most Wanted 

My brain works faster than computer 
Cuz Im the prime mover 
Entrepreneur yes I am 
Weve been busy chasin dollars 
Chillin at Mui Fong with my homies yaw 
And If u keep talkin shit others might listening bro 
Then gangin up, just pick up your gear 
Listen dear 
I aint messin wit the coward 
I aint messin wit fake gangstas 
All I know I keep my rap clean 
Being the most wanted 
Don't wake me up from my dream 
C.R.E.A.M. 

Lombu ado tali takdo pon tak guno 
Tunggu hujan dah ghobeh 
Baru payung nak dibuko? 
Kojo tak kuek tapi berangan nak hidup sonang 
Baik poie mampuih dari susah'an semuo oghang 
Polik bona bilo pikir orang tuduh bukan-bukan
Takpo tunggu den dah kayo jangan cubo nadah tangan 
Mintak pinjam duit apotah laie tandotangan 
Time tu takdo nak berbaik 
EKAU BOLEH POIE JALAN 

Being the most wanted 
Dont wake me up from my dream C.R.E.A.M. 
Rembau Most Wanted 
To my boys in N9 
Who worked hard and strugglin 
Rembau Most Wanted 

Rajo Beralam 
Penghulu Berluak 
Lembago berlingkungan 
Buapak beranak buah 
Anak buah duduk bersuku-suku 
Berapo suku eh? 
12

9 comments:

  1. memulo den dongar ingatkan orang negro yang nyanyi...

    ReplyDelete
  2. Hebat kau jang..!

    ReplyDelete
  3. Tonton TV1.T2.T3.TVi .Muzik Aktif,astro ria,astro prima.astro warna,astro ceria astro arena,bernama tv dan pelbagai channel menarik hanya di VECESTS SILA  > KLIK SINI <  untuk menonton 

    ReplyDelete
  4. Bani Melayu Umno@UMPORNOFebruary 10, 2013 at 2:35 AM

    Rambau sa Rambau Rambau ko,,
    PAKONG Sado alah nyo,,,,
    kah!!!kah!!!kah!!!

    ReplyDelete
  5. Cayalah Waghih..Ghombau Seghombau ekk!!

    ReplyDelete
  6. top yo.
    talented malaysian.

    ReplyDelete
  7. Teringek den kek kenduri kwen den jang oi. Dj play lagu ni je. Haha

    ReplyDelete
  8. terbaik!!!!suara mcm rappers org putih

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive