Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Friday, July 26, 2013

Nik Aziz Meninggal


Berita Nik Aziz meninggal amat menggemparkan, khabarnya Nik Aziz Nik Mat telah meninggalkan:

1. Kereta Velfire
2. Rumah Agam
3. Kerjaya politik PAS kepada Islam Sunni
4. Duit gaji wakil rakyat
5. Tanah Kelantan hijrah ke Banjarmasin
6. Dunia fatamorgana ke alam ilmu ahli salafi

Eloklah...memang dah maso ehhh...sumbangan Nik Aziz lebih besar dalam bidang ilmuan dan bukannya sandiwara POLITIK.

17 comments:

  1. Apa maksud bagi kenyataan nombor 3 dan 5?

    ReplyDelete
  2. Eh...betul ke org tua yg suka doa buruk org lain tu dah meninggal?...alhamdulillahh...teman pun dah lama rimas kalau org tua tu beri pendapat dlm politik...macam org dah nyanyuk...hehehee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni pehal nak ejek ulamak? solat ko pon belum tentu diterima Allah lagi, nak ejek pon lankah aq dulu la

      Delete
  3. lawak bodo ko nih...kalu ko dtg swak, aku tumbuk ko...

    ReplyDelete
  4. Kalau kita doa orang tu cepat mampus..Insyallah panjang umur hehehehe

    ReplyDelete
  5. Admin ni mmg bodoh sjak lhir atau buat2 bodoh?.

    ReplyDelete
  6. Yelh..admin ni bodoh kot

    ReplyDelete
  7. Ada ni kafir la..jgn la mrah..dia bwt knyataan cm ni sbb mmg dia pn x brapa ari nk mampus.mampus pn bkn tnam.bakar ja.abu tauk dlm jmbn..(ingat2 la hidup hanya sekali..nti myesal bla mati x guna dh..)

    ReplyDelete
  8. Ish2. . Bknnye na ucapkan takziah ke ataupun doakan beliau ke malahan keji beliau. .. MasyaAllah. .Setiap ap yg beliau wt tu adlah utk kpntingan Islam la. . Bwk2 la beristighfar. .Innalillah hiwain na ila hiroji'un. ..

    ReplyDelete
  9. apabenda siti norazlin ulang komen sampai banyak kali. kalau taksub sangat dgn n ajis sangat sekalipun...janganlah sampai mcm tu...

    ReplyDelete
  10. ...masa kita juga pasti tiba, sama2 lah kita sedekahkan Al Fatihah dan mendoakan segala kebaikan!

    ReplyDelete
  11. Hey..sapa yg bash 2 baek sikit..sapa x knai tok guru nik aziz 2 jangan pandai2 buat andaian..korang pk sama x kan allah bg kelebihan at seseorg yg jahil agamanya..
    1:mati dalam bulan ramadhan
    2:mati pada ari kpda peghlu hari

    Pk dan renungkan ea..
    Jadi manusia yg berguna sikit..
    About mati neyh jangan still gunakan politik lagi
    #im free politic

    ReplyDelete
  12. Klau nk fitnah org alim ulama ni...berhati2 la
    Nnti ditimpa balasan yg lg dasyat dr Allah. Bertaubat la sblm terlmbt

    ReplyDelete
  13. Nik Abdul Aziz Nik Mat antara tiga terbunuh dalam nahas jalan raya


    Seorang pekerja kilang bernama Nik Abdul Aziz Nik Mat serta kakak dan anak saudaranya terbunuh selepas kereta yang mereka naiki terlibat dalam kemalangan dengan sebuah lori penghantaran cepat di Kilometer 15, Jalan Bentong-Raub, dekat Lurah Bilut, hari ini.

    Nik Abdul Aziz, 27, dari Bandar Baru Bangi, Selangor; kakaknya, Nik Hasmah, 29, dan anak Nik Hasmah, Mohd. Adib Daniel Amizan, lima tahun, meninggal dunia di tempat kejadian dalam nahas pada 2.20 pagi tadi.

    Yang cedera parah ialah seorang lagi kakak Nik Abdul Aziz, Nik Nab Nik Mat, 45, dan anaknya, Adibah Mohd. Fikri, 12, murid Sekolah Rendah Jalan Cochrane, Kuala Lumpur yang dikejarkan ke Hospital Bentong untuk rawatan lanjut.

    Ketua Polis Daerah Bentong, Supt Rosli Abdul Rahman berkata, kesemua mereka sedang dalam perjalanan pulang ke Kuala Lumpur selepas pulang bercuti di Kampung Tempinis, Besut, Terengganu sempena cuti persekolahan sekarang.

    “Setibanya di lokasi kejadian, sebuah lori penghantaran ekspres yang dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Kota Baharu terbabas ke laluan bertentangan dipercayai akibat permukaan jalan licin kerana hujan lebat sebelum bertembung dengan kereta mangsa,” katanya.

    Ketiga-tiga mangsa yang terbunuh itu mengalami kecederaan parah di kepala dan badan.

    Kelindan lori terbabit berumur 60 tahun turut mengalami kecederaan parah manakala pemandunya hanya mengalami cedera ringan, kata Rosli.

    Katanya, pemandu lori terbabit kini ditahan di Ibu Pejabat Polis Daerah Bentong untuk siasatan lanjut.

    Saksi kemalangan itu diminta menghubungi Pegawai Penyiasat, Cif Insp Nor Bulian Zakaria di talian 09-2222222, bagi membantu siasatan. - Bernama

    ReplyDelete
  14. Kepada semua. Segala caci maki anda bertahun2 kepada TGNA seharusnya dihentikan kerana TGNA kini telah benar2 meninggalkan kita. Benarlah, antara tanda2 kiamat ialah ilmu-ilmu kita dihilangkan oleh Allah dgn mematikan para kekasihNya. Bersamalah kita meneruskan perjuangan gerakan Islam walaupun penuh cabaran.

    ReplyDelete
  15. Kami di sini untuk menyediakan pinjaman antara minimum $10,000.00 hingga maksimum $100,000,000.00, iaitu jika anda ingin memohon dalam dolar. Walaupun anda dari Indonesia, anda boleh memohon pinjaman minimum Rp100juta maksimum Rp 25 bilion jadi walaupun anda dari Malaysia anda boleh memohon pinjaman minimum Rm 30k dan maksimum Rm 850k. Anda juga boleh memohon dalam mata wang lain yang tidak disebutkan di atas, kami sentiasa di sini untuk menyediakan pinjaman yang anda perlukan untuk menampung semua perbelanjaan kewangan anda pada kadar yang sangat rendah, kerana kami telah melakukan ini selama bertahun-tahun dan ia telah berjaya dan bermanfaat untuk kedua-duanya. pemberi pinjaman dan peminjam, jadi kami ada testimoni di mana-mana<<<<>> >> Testimoni terakhir Farouk dari Malaysia dengan jumlah RM 2.3 juta dan juga Indra dari Indonesia dengan jumlah Rp 570 juta, jadi tolong jangan' t mengetepikan transaksi yang sangat mesra kepada pelanggan ini<<<<<>>> >>>>

    Butiran Perhubungan Ada Di Bawah

    Nama syarikat: SYARIKAT PINJAMAN ISKANDAR LESTARI
    e-mel::>[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp::[+6282274045059]

    ReplyDelete

Blog Archive