Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, December 7, 2013

Hisham dah MALU sebenarnya...

Bermulo sajo Perhimpunan Agong UMNO (PAU) 2013, tetibo Hishamuddin Hussein masuk spital untuk menjalani angioplasti. Arteri sempit kato eh.

Doktor suh dio rehat. Zahid kato maso berucap tadi, Hisham tongah rehat ateh katil.

Tapi cakap-cakap perwakilan tak bulih nak suruk. Ramai koba Hisham sebona eh malu nak datang PAU kali ni. Al-maklumlah...dari nombor 2 dah jatuh no 3 jawatan Naib Presiden. Mano tak malunyo.

Dah lah tompek ketigo, pehtu undi popular (popularity vote) kurang daripado Mukhriz. Kok den la, kompom den buek-buek sakit cam Hisham.

Dan ado sumber bagitau Hisham akan dihontam dan di booo oleh perwakilan kalo dio muncul dalam PAU kali ni.

Jadi untuk jalan selamat, lobih baik rehat kat spital dan diisytihar sakit...

Apo pun den harap moga Hisham copek sombuh; dan bawak-bawaklah beronti merokok tu yor...


PETALING JAYA: Menteri Pertahanan, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein dimasukkan ke hospital pada Isnin untuk menjalani angioplasti. Menurut kenyataan yang dikeluarkan pejabatnya, beliau berada dalam keadaan stabil. Kenyataan itu menyebut, doktor telah mengesan salah satu salur arteri di jantungnya tersumbat ketika melakukan pemeriksaan kesihatan. "Doktor menjalani angioplasti pada pukul 3 petang. "Beliau dinasihatkan untuk berehat di hospital buat masa ini," menurut kenyataan itu.

7 comments:

  1. wah...bukan main ketawa sakan...

    ReplyDelete
  2. GOLAK BOSAR DEN DONGO..............

    ReplyDelete
  3. TOK SAH DOK CERITALAH BAB ORANG SAKIT NI. SENDIRI KENA BARU TAU. JANGAN MAIN-MAIN PASAL PERKARA SEBEGINI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hisam memang dah malu tu. Malu tahap gaban sobab baru dio sodar majoriti pengundi umno tak suko dio.

      Delete
  4. Hisap ghokok kuek tu pasal arteri tesumbek. Boronti yolah.

    ReplyDelete
  5. Bukan dio sajo yg malu , Sahak botak lg malu sobab kalah dgn Hj. Abu. Macai Sahak mcm Sahak Malik pun dah masuk utan sobab malu.

    ReplyDelete
  6. Den lah salah soghang eh yang menganggap si hisham ni masuk spital pasal malu kek perwakilan.......SAH APO YANG DEN PIKIRKAN SEBOLOM NI ADO GAK OGHANG LAIN SEPENDAPEK DONGAN EDEN........!

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive