Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, October 5, 2010

AA-Budak Seluar Dalam B.A.B.I.

Pak Sedaro golak bosar bilo dongar Azmin Ali budak kutip Anwar di tepi longkang politik kotor PKR, condemn Dr.M!

Sodarkah Azmin ,ekau dulu menangis sanggup jadi budak upahan dan kuli batak Anwar sobab nak masuk pejabat Anwar di Perdana Putra. Dr.M tak peduli pun, ekau yang bodoh sombong.

Sodarkah Azmin, ekau hanya pengemis eksekutif Anwar Al-Juburi untuk cover dan sapu apo sahaja, asal orang kato Anwar dewa dan malaikat...mubaligh suci PKR! Mubaligh suci penderhaka ummah!

Pak Sedaro fikir, orang seotak dan seperti Azmin Ali, sudah hilang kelayakan sebagai seorang politikus. Cukup menjadi pemimpin politik Zoo Negara atau pun Safari di Afrika.

AA sebagai budak seluar dalam Al-Juburi, sudah menempah "liang lahat" politiknya. Sesungguhnya PKR tiada apa yang baik dan berkesan untuk rakyat. Semuanya sampah, nanah dan kudis buta serta kayap yang sedang menyebar virus dan penyakit berjangkit di Malaysia.

Pak Sedaro fikir sampah dan begitu banyak kucing kurap bergentayangan dalam arena sosio-politik bangsa, perlu dinyah segera daripada kamus dan diari rakyat.

Press pun sama baning sobab sanggup layan orang seperti Azmin Ali dan kuncu-kuncunya..

7 comments:

  1. Tuan,
    Saya telah link blog tuan ke entry saya.

    ReplyDelete
  2. mcm ni punya ulasan ko amik buat entry ko?? buat malu n semak blog jer...

    ReplyDelete
  3. Komut Cicit komut Pak Sedaro akhirnya ekau lotak diri ekau spt kucing korap dgn posting sebegini.

    ReplyDelete
  4. ok lagi la dr posting hishamrais yg asik hina kejadian Allah pada manusia dan tergelak mcm org sewel 24/7. tah islam ke dak lg tu.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  5. Tuan,

    Kalu ado sapo2 malawt tuan paneh tu ha, bemakno kalian jugo sotojula tu dongan apo dituleh tu. Tuan tolong kan buko sluar dalam si kudo bolang Zoming Ale tu, tang mano nampak koyaknya jangan tang tu yang telah dikoyakan. Laie paneh laie miang laie baguh...

    ....

    ReplyDelete
  6. kah kah kah budak ingusan kato ayahanda tun orang yang tasungkur di ostolia kah kah kah baik bonar bahaso bakal tpm aljub nih kah kah kah kah tun m bosa eh jaso dio pado bangsa dan negara kah kah kah kah sodang budak ingusan hanyo bajaso bosa kek aljub jo kah kah kah kah bajaso bagi aljub tasungkur free kek colah kelengkang bini dio kah kah kah dapek pangkat bosa aljub bagi berkat hasil londir bini kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  7. yang namo rais sumo pandir...tapi pandir lagi azmin ali si penjilat jubo...

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive