Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, October 24, 2010

Akhirnya PRESIDEN bijaksana

Pak Sedaro merakam syabas dan tahniah kepada para pegawai, penasihat dan pembantu khas kepada Presiden UMNO kerana cepat-cepat awas dalam beberapa segmen ucapan dasar Presiden. Semalam, banyak perkara telah diperkemas rapi selaras dengan tuntutan keperluan dan kehendak serta keinginan masa depan ummah, khususnya anak-anak Melayu, Orang Asli dan Pribumi Sarawak dan Sabah.

Eloklah, jika ramai perwakilan UMNO terus mengkaji dan menganalisa wacana-wacana blog ini, kerana anda ialah ahli PEKEMBAR yang bistari.

Pak Sedaro merakam syabas dan tahniah kepada Timbalan Presiden UMNO kerana seiring, sederap kaki, sedegup jantung dan senada urusan urat nadi dengan Presiden UMNO. Hari ini, Nakhoda UMNO memiliki bai'ah dan taat setia XO yang bijaksana, seorang anak ulama' Johor.

Berbahagialah roh-roh arwah Abdul Razak Hussein dan Mohd Yassin, kerana pewaris mereka sedang mengepalai Bumi Melayu dalam dacing penuh ragam dan kerenah.

Maka, tentukanlah Anwar Al-Juburi ke gerigi besi selamanya, dan Partai Ajaran Sesat mengaku untuk taubat dan memuhasabah kedudukan mereka dalam alam siasah Melayu di bumi Malaysia ini.

6 comments:

  1. kejap kata bodoh...lepas tu gostan bijaksana...lu ni apahaaaallll

    ReplyDelete
  2. hanya yg menggunakan otak sahaja yang paham...yang tidak seperti ano 3:43 spt yg di atas,otak eh kat mencirit samo macam Al-Jubr:)hahahaha...tak tau mentafsir...bodoh piang.

    ReplyDelete
  3. Takdo pendirian punya cicit komut sekali kono hentam dgn perwakilan UMPUNO terus ekau kocut tolo terus puji PM, pueek tutup ajo PM ni. Jgn takut perwakilan sarkis dah balik rumah, tiada lagi lawak bodo golak bingai. yg tahunya pemegang saham org Melayu kat BSKL merusut dari ke 2 B berkat selalu bersidang.

    ReplyDelete
  4. Presiden mmg bijaksana merasmikan busana Muslim dgn kalimah Muhammad terbalik ikut bini. Kato ulamak fathul bari, penaung tak salah cuma salahnya penganjur. Jika gitu dlm isu apco dulu, "Den tak salah APCO jadi penganjur mempopularkan Msia". "Juga den tak salahkan penaungnya". Poning Fathul Bari ulamak muda dibuatnya cakap politik.

    ReplyDelete
  5. bodoh yg amat puak pembangkang atas nih...itula keje pembangkang...memfitnah ajerk kejenya...yg asli mcm peliwat saiful tuh tak lak diamik pot...yerla,nak wat camne?tetepek kat muko sendiri...

    ReplyDelete
  6. Memang pendukung PAS @ PKR @ DAP dan yang sampai mampus bebulu dengan UMNO akan kobarkan, bahawa UMNO tak baik. Jiko diterbalik, sobonar ehh, BARUA DAN BAGHLAL PAS & PKR & DAP makin kecut telor, kerana kemaluannya disumbat ke mulut, sudah.

    ReplyDelete

Blog Archive