Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, November 13, 2011

Neraka jika undi Anwar

Pas yang cakap...

14 comments:

  1. HUKUMNYA HARAM -

    1. MELANTIK KETUA YF MUNAFIQ @ PUTAR ALAM.
    2. MENCALONKAN KETUA YG MUNAFIQ @ KAKI BALON DEPAN BELAKANG.
    3. MENYOKONG KETUA YG FASIK LAGI MUNAFIQ @ MEMECAH BELAH UMAT ISLAM.
    4. MENGIKUT ARAHAN KETUA YG FASIK DAN MUNAFIQ @ BERZINA DI BELAKANG TABIR.

    HUMUMNYA HARAM PAK - PAK LEBAI OOII...

    ReplyDelete
  2. Bagus. Ringkas, padat & menyakitkan hati. I like.

    -pakteh

    ReplyDelete
  3. nuar sekarang dah join pas. so hilanglah title neraka tu. trus ke syurga nik ajis. mudahnya mempermainkan agama.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  4. LOMBU totap LOMBU dulu kini selamonyo
    dari 1998 hinggo 2008 belakang taruk bukti eelek....macha.

    ReplyDelete
  5. Salam tuan,

    Blog tuan telah dilink di blog kami.

    Mohon link blog MyMassa di blog ini.

    http://mymassa.blogspot.com

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  6. Salam semua,

    Mymassa, blog tuan telah pun dipautkan. Terima kasih kembali.

    ReplyDelete
  7. MANUSIA BEBAL PENCACI UMNO TAK FAHAM,YG MANUSIA BOLEH BERUBAH ...KALAU DAH PENCACI2 TU YANG BURUK SEMUANYA BAIK..TERUSKAN MENJADI PENCACI2...JGN TERLAMBAT TAUBAT ..ATAU TAK TAHU APA ITU DOSA... BETULKAN DIRI SENDIRI DAHULU SEBELUM TERLAMBAT...INGATAN SAJE

    ReplyDelete
  8. MENARIK...saya tunggu bukti2 semacam ini.

    Tolong besarkan akhbar Harakah tersebut supaya satu Malaya boleh lihat dengan jelas akan kisah Al-Juburi dan Al-Khalwatiitu.

    ReplyDelete
  9. Ekau bilo aku kato bingai ekau marah. Kepada Tomjobo gedoyak dan selembu dgnnya, kenyataan ini dibuat sewaktu DSAI dlm parti sekular dulu. TGNA sudah dapat meneka keupayaan DSAI jika dikala itu DSAI diundi menang sbb TGNA sudah mengenali kepintaran DSAI jika beliau berjaya dlm parti sekular itu. Yg menjadi neraka adalah pada parti TGNA sbb kepintaran DSAI amat tinggi hinggakan mahashit pun gerun dgnnya. Siasah politiknya hebat, pidatonya hebat masakan menteri belia berbuih mulut ooi jijik den tgk. Yg takut dgnnya terpaksa bertindak zalim spt mahafiraun yg terpaksa main tektik kotor dlm politik meskipun seluruh dunia tahu bahawa cerita direka terlalu lawak tak masuk diakal. Yg percayo hanyalah makcik2 kg., lombu2 kg. atau yg marhaen atau yg IQ rendah diateh yg tak dpt akses kpd internet.

    ReplyDelete
  10. HUKUMNYA HARAM -

    1. MELANTIK KETUA YF MUNAFIQ @ PUTAR ALAM.
    2. MENCALONKAN KETUA YG MUNAFIQ @ KAKI RASUAH TAK LIRA SIANG MALAM
    3. MENYOKONG KETUA YG FASIK LAGI MUNAFIQ @ MEMECAH BELAH UMAT ISLAM, BINI PUN TAK RETI NAK SURUH TUTUP AURAT
    4. MENGIKUT ARAHAN KETUA YG FASIK DAN MUNAFIQ @ BERZINA DI BELAKANG TABIR, TAMBAH LAGI YANG DOK KENA TANGKAP KHALWAT, RABA ORANBG DAN ROGOL AMAH.

    HUMUMNYA HARAM PAK - PAK PENYOKONG UMNOOOOOOO HOOI

    ReplyDelete
  11. hompuk kata "Siasah politiknya hebat, pidatonya hebat"

    hahaha. den kato main bini orang, pelacur, liwat jantan pun dio hebat gak.

    ghoma tul kau golar tdm tu mahashit. dondam tul ekau ngan dio. apolah bosar bona doso dio kek ekau gak eh. lantak kau la hompuk. ekau tojorit topokik ngutuk dio kek blog ni, tapi tdm steady je kehidupannya. nuar pun tak peduli kek kau. hahaha.

    tdm tu tak nak bongkar sumo pasal nuar la hompuk. kok dio bongkar sumo habih teduduk atuk gay tuh.

    kalaulah ekau dapek maklumat sulit macam yang den dapek...mosti ekau dah nyumpah nuar seumur hidup.

    nik ajis dpt teka keupayaan nuar? hahaha. ekau ni domam ko? air kotor kek kelantan tu pun dio bulih tak sodar walau dah 21 tahun,...rumah pelacuran 400m dr pejabat dio pun dio leh tak perasan berpuluh tahun, inikan pulo nak toko keupayaan orang lain. kakaka. lawaks.

    ReplyDelete
  12. puak pencacai lembUMNO ni memang bingong dan bingar. Dah la jadi cybertrooper prostitute, buat fitnah lagi. Bagi bukti tidak meyakinkan tapi melalak lagi. Anjing pun berhenti menyalak. Taubatlah sebelum nyawa kat khalkum tu...
    Bingar punya cybertrooper p.........

    ReplyDelete
  13. penyokong2 parti pengbangkang memang semua macam tu ...mana mau terima kenyataan....mentality haprak...macam nik aziz jugak...ada ke dia kata anuar peliwat pengzinah tu dah berubah????kucing pun tergelak...tahap bodoh dan haprak anon2 pembangkang amat ketara apabila mereka cuba menegakkan benang basah......bodoh tahap gaban...anon 8:28?????

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive