Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, November 3, 2011

Semua pun BANGANG!!!

NALLA SENATOR??? UMNO/BN DAH BANGANG!!!



SEKSUALITI MERDEKA??? PAS/PKR JADI BANGANG!!!



UNDI PUNYA PASAL...SEMUA PEMIMPIN MELAYU MALAYSIA HARI INI DAH JADI BANGANG NAK MAMPUS!!!

11 comments:

  1. Aku stuju benar Bro.. kenapa dgn 'kebangangan' ini?

    ReplyDelete
  2. ambiga namawee sucksNovember 3, 2011 at 3:19 PM

    Ontahlah bro. Aku ngan family dah makin meluat ngan pemimpin melayu kat malaysia ni. Kerajaan ke pembangkang ke semuanya sama. Mereka bukan setakat bangang je ni tapi dah sampai tahap bahalol gila babi.

    ReplyDelete
  3. SETUJU DAN SOKONG.. MEMANG BANGANG TAHAP CIPAN..

    ReplyDelete
  4. Yes, I agree. These are strange events that should not have happened in the first place.

    ReplyDelete
  5. Tak tau apo nak dikobakan...bangang, bangsat, bodoh, himol, tak ado bahaso yang bulih coromin orang ni.. Kalau macam tu nak dapek senator, kek kampong sey kek Pantai, laie banyak orang yang lobih hebat daripado koling tu...Bia lah kito tuo ni , tuo boakal, bukan eee tuo beumo....baghal boto...

    ReplyDelete
  6. Rami sangat yang bengang dan terduduk disebabkan Dato'Nala dilantik jadi senator.

    Saya berpendapat dia ada tugas besar
    diperliment nanti.Dia akan kenyit
    mata kat Anuar,Azmin dan Norizzah,
    supaya jangan cakap banyak.

    Kalau tak reti basa juga Nalla akan
    pasang video yang akan puak2 PKR[PR]
    bisu.Lepas itu dia akan edaekan kapada
    semua ADN dan ADAR,baru meriah dan
    lahirlan kebenaran yang ditungu2 oleh
    rakyat Malaysia.......



    Anuar Pundik koti......

    t.k

    ReplyDelete
  7. gua dah tak bulih pikir ape lagi yang pemimpin melayu kat mesia ni akan buat akan datang. wa dah pening. semua rakyat pelik dengan kebangangan pemimpin melayu baik gov mahupun pembangkang. wa rase ade baik jugak duduk bawah mahadet walaupun orang kata dia zalim tapi rakyat tak rasa dibangangkan sebegaimana yang dibut oleh pemimpin melayu bangang hari ni!!!

    ReplyDelete
  8. ponat dah eden cakap-

    jangan bagi muka pada koliang

    namun demikian, pemimpin melayu agak murah hati

    bagi status pada koliang gak


    tengok berapa banyak muka si koliang dapek-


    gomen boli tanah kat jalan ipoh dari 3 tuan punya rumah banglo

    -kononnya nak bikin akses ke highway duke dari batu 4 jalan Ipoh untuk ke segambut yang padat/jam selalu.



    Gomen tak jadi bikin jejambat akses- tanah dipulon dek geng mic

    demer bikin satu bangunan temple , satu car wash , satu setor untuk

    restoran geng mic dan satu laman futsal. Sekarang mereka pujilah

    pemimpin ameno -good barder. Esok bila gomen nak buat jalan akses

    mic akan guna race card- melayu kejamlah.


    Ada kes buah dada lagi ke?


    MIC -the big pundek akan besarkan isu agama , wak toyo pun

    kena cili pasal runtuhkan temple hindu apalagi mat mat dbkl

    yang akan robohkan temple haram itu esok.


    Ada kemungkinan bosar Mat ,mat dbkl dapat duit kopi seriap kali

    melawat temple dan projek cuci kereta geng geng mic itu.

    Ini memang kerja biasa mat mat /tambi opiser dbkl yangselalu

    merayau buat inspection konon.Tapi

    mereka sympatetik kat si hindu .


    Pasal apa tiada tindakan atas geng koliang, ha?

    Kalau melayulah buat pondok/rumah /gerai haram dah lama dbkl runtuhkan.

    Ini pasal abang sami ada cakap sama itu adeek rajah kat dbkl-

    semua ok kah? Malaysia boleeeh!!!!!


    1 malaysia - dipundekkan dek geng mic jalan ipoh branch!!!!!


    dbkl - jangan sampai dipundekkan olih geng mic esok.


    Melayu mesti ada marwah bukan jadi barua si koliang.


    Imbas kembali-


    Si pundek-sokalingam ada cakap- 'melayu busuk hati'

    Tak pelah kalau kp kesihatan pekak atau dah jadi barua koliang

    -diam aje- tak nak amik tindakan atas aimst yang ada masalah

    tapi jadi barua /pak turut pada kehendak mic

    DBKL -barua 1 mic kah?

    3k

    ReplyDelete
  9. pemimpin cino ngan koling gak yang cerodik.

    ReplyDelete
  10. hapuskan demokrasi ^^

    pertegakkan sistem khalifah ^^

    Bagi raja2 (yg betul2 keturunan raja) memerintah semula..

    ReplyDelete
  11. Salam kasih. Kopakaran Mandaliar dan koturunan zaman berzaman mengacum mengadu dumbo, bilo kito berporang sosamo kito, kapal pocah yu yang konyang. Raja Mandaliar jugak yang monang.. Nasib.. nasib bangso kito ni..

    Sey dah kobar, punco masalah kito bukan oghang lain do. Ghontikan monuding jari kek oghang. Muhasabah diri kito. Patut e kok sosamo kito ni, biar macam narik rambut dalam topung...

    Sudah..Sudah..Sudahlah..Loteh sey nengok e.. Ghontikanlah kojo bangang kito, bunuh membunuh sosamo kito. Mari satukan hati bangso soagamo ni.. Tanam kasih sayang saling momaafkan..

    Lobih nabi dek mukjizat, Lobih
    manusio dek muafakat, bulat air dek pembotong,bulat manusia dek muafakat, muafakat sosamo kito, biar berlalu dalam golap. Kenapo dalam golap? Itu namonyo muslihat.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive