Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Monday, April 16, 2012

Ops Bersih 3.0

Tatkala bertitah DYMM Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong pada 11 April 2012, amatlah wajar kepada sekalian rakyat jelata dan hamba rakyat untuk akur kepada Kuasa Pemerintahan Tertinggi KeRAJAan Melayu di Bumi Melayu ini.

Kumpulan tetamu yang diberi ehsan sebagai jemputan DYMM Tuanku yang dikenalpasti sebagai kacang hantu dalam Majlis Tertinggi Negara Bumi Melayu akan menerima kesan kebiadaban mereka menjelang 13 Mei 2012.

Mereka dikenali di kalangan pemusnah nilai perpaduan Negara ini. Manusia yang diberi ehsan oleh rakyat sebagai pemimpin di Dewan Rakyat telah mungkir kepada Sumpah Taat Setia memegang jawatan sebagai Ahli Dewan Rakyat di Parlimen Malaysia.

Pasukan Unit Tindakan Khas dan Pasukan Perisikan Perajaan sudah mengadakan kawat cam berdasarkan kamera-kamera litar tertutup di seluruh kamar Dewan Pertabalan/Balairong Seri. Kegamatan dan kegayatan Wakil Rakyat Penyangak ini sedang di dewa-dewa oleh pengikut dan perompak kehormatan kemuliaan sebuah Negara Melayu Beragama Islam dan Beradat Melayu.

Ops Bersih 3.0 merupakan Tiupan Nafiri Perang yang disahut selepas Sumpah Memegang Jawatan Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong di lafazkan dengan linangan airmata AMANAH dan KHAZAF PEMERINTAHAN ISLAM BERAJA yang diwarisi sejak 1136.

Sesungguhnya, langkah-langkah PKR+DAP yang biadab di Majlis Pertabalan dalam Balairong Seri ialah satu kesalahan besar seorang rakyat yang tidak punya daulat dan kedaulatan. Kepada warga rakyat yang bersekongkol dengan mereka yang biadab ini, SEDARLAH BAHAWA BUMI DI PIJAK MILIK ORANG (Raja-Raja Melayu) bukan milik kalian (rakyat jelata).

11 comments:

  1. Den raso better kalu ada rakaman audio. Setakat hearsay mampuih nak menang kalu masuk court.

    ReplyDelete
  2. orang ramai mula hilang respek kpd raja selepas Tun Dr. Mahathir dan Umno meminda perlembagaan mengenai kuasa raja. pada masa itu, media massa milik Umno seperti RTM, TV3 serta akhbar Utusan, Berita Harian mengutuk raja secara terang-terangan. pada masa itu, orang ramai hilang respek dengan raja terutamanya yang didakwa makan gaji buta secara bermewah-mewah, membolot hasil tanah & balak, kaki perempuan, kaki botol dan lain-lain. semuanya ditelanjangkan di media massa milik Umno.

    ReplyDelete
  3. Dahulu kala, bilamana Raja2 Melayu tidak memihak kepada UMNO & BN, merekalah yang paling lantang mempertikaikannya sehinggakan pada suatu ketika mereka (UMNO) inilah yang berkeras mahukan kuasa "Raja2 Melayu" dikurangkan. Itu dulu bila mereka rasa mereka "terlebih kuasa"... Sekarang ni bila mereka "hilang kuasa", baru mereka sibuk cari "Raja2 Melayu" dan sibuk "pertahankan" serta menjadi "hero" berjuang untuk "Raja2 Melayu" kerana menyedari "kuasa" mereka yang semakin lama semakin hilang bilamana rakyat semakin lama semakin menolak mereka "UMNO" & talian hayat mereka (UMNO) kini hanyalah mengharapkan ehsan "Raja2 Melayu" untuk mereka terus mengekalkan kuasa kelak... ::.kikiki.::

    ReplyDelete
  4. Salah tu bai, bumi dipijak ni milik Allah

    ReplyDelete
  5. Bumi di pijak milik Allah. atoi.. raso nak guling-guling kek lantai.
    Bilo kalah pilihan rayo kenapo tak kembali pada Allah. Kenapo lupo (atau kufur) pada Qada dan Qadar Allah.
    Memang dasar Pengikut Ajaran Sesat.

    ReplyDelete
  6. Bumi di pijak ni milik ALLAH sedaro,,bukan Rajo yg punyo,sodar2 la sikit bilo buek kenyataan tu.Sapo yg kato bumi di pijak ni milik Rajo memang BANGANG@BAHLOL@BIUL@BUTO HATI la tu.Pogi la sujud kek Rajo tu,,jilat jubor dio sekali,,,kah!!kah!!!kah!!!

    ReplyDelete
  7. http://2.bp.blogspot.com/-PU66odBNozM/TqI9O6WGDoI/AAAAAAAAG9c/fkZ3qUwz96I/s1600/umno%2Bderhaka.jpg

    ReplyDelete
  8. Cibai la lu olang. Bumi dipijak milik cina la coz lu melayu talak besatu. Muahahaha... Bagut. Kasi picah bilah manyak manyak.

    ReplyDelete
  9. Kita RAKYAT Malaysia yang cintakan perpaduan,keharmonian dan Pembangunan harus menolak PKR dan DAP yang jelas tidak menghormati majlis dan menonjolkan kebiadaban pada Raja.Apa PKR dan DAP begini kah yang hendak kita harapkan memerintah negara?.Mereka harus menghayati PERLEMBAGAAN negara dan RUKUN Negara.Bunga bunga inlah yang kita tentang. Selagi mereka punyai niat yang tersirat RAKYAT harus menolak mereka.Anda fikirkan.

    ReplyDelete
  10. Yang tak suka Raja adalah DAP dan PKR yang mahukan Malaysia negara Republik saperti Singapura.Terdapat usha ke arah itu.Bermula di Pulau Pinang yang tidak beraja.Satu hari P.Pinamg Akan menjadi saperti Singapura .Sekarang pun kita Sudah nampak ..PKR bodoh ini pula bersekongkol.Terima kasih Tun Dr Mahathir yang berjaya meletakan Raja di tempat yang tinggi yang dihormati Rakyat.Penyamun DAP dan PKR ini Sudah mula tunjuk taring.PRU 13 kami Akan ajar kamu ! Hanya UMNO yang bersunggug sungguh mempertahankan institusi Raja.PKR tidak .

    ReplyDelete

Blog Archive