Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, July 16, 2012

Fazley monang MasterChef Celebrity! Apo komen mertuo?


Sobab warga Paneh Miang rajin layan Masterchef, jadi kami nak ucap Tahniah kepada Juara Masterchef Celebrity Malaysia yang pertama iaitu Dato' Fazley. Oghang negori ni jang. Mertuo tak ucap tahniah gak ko? Hehehe...sajo ngusik tongah malam.

6 comments:

  1. mertuo dio handa masak lomak cili api. tak ghoti dapur barat doh. selero najib dapur asia ko barat?

    ReplyDelete
  2. Confuse teman, setahu teman najib tu ,laki 'mak mertuo' yang pertama dan terakhir.Mano ado laki lain dah.

    ReplyDelete
  3. Boleh jadi tukang masak kat mak metoa...

    ReplyDelete
  4. DATO FADLY Elok buek olek godang kat morotang(Kg Mertang) Tompek omak montua ko corok sikit takpo boleh jadi calon tontu monang kek senanti yb samad jadi balaci ko ingat camno. Kok ado pertandingan bandar diraja 1 malaysia apo ngoman senanti maso tu. kek senanti pun banyak orang namo klasik saperti jintko mahat,toksama,tok gajah,lihat,Usop gasak,hjtonso, Tiawan,Sojuk,Sawi sokyah,Salus,Serami,Terisah.Tegiah,sitam,sifat,Silin,Aban,Sifat,sompok hashim peteng,kiok,Kelicak,Chanok Hjponde,goyam, nyaie,Tok Gindo Sahut,Tiado dan banyak laie namotompek tompek lain ado ko...namo orang macam kek Sennanti Raso eh Pak Sedraro PANEH buleh kumpul namo laie banyak maafkan esey yo.....

    ReplyDelete
  5. I needed to thank you for this wonderful read!! I absolutely enjoyed every bit of it.
    I've got you bookmarked to check out new things you post…
    My web site - quit

    ReplyDelete
  6. Hi there! I'm at work surfing around your blog from my new apple iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Carry on the fantastic work!
    Also see my site :: online roulette money

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive