Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, July 26, 2012

Kreatifnya dia...

Di bawah ini ialah logo Hari Merdeka 2012 yang telah diluluskan oleh siapa pun tak tahu. Yang pasti si tukang buat logo dan si tukang lulus logo mungkin sama saja agaknya otak letak kat lutut. Nak tahu keterangan logo, boleh klik KPKK sini.

Cantik kan? 'Tahniahlah' kepada Jawatankuasa Induk Sambutan Hari Kemerdekaan ke-55.

Atas ni pula adalah antara design logo baru hasil cadangan daripada segelintir rakyat Malaysia yang prihatin terhadap 'tahap kreativiti' kumpulan Rais Yatim mencipta logo Merdeka 2012. Boleh klik sini dan sinun.

Dah la tema satu hal...ni logo pun satu hal jugak...

Apasal BN suka kentut di tahiyat akhir? 

3 comments:

  1. Cantik dah logo tp tema 'palui'. Baik ckp undilah barisan nasional terus.

    ReplyDelete
  2. Makin lama makin lawak la aku tengok BN ni. Macam tak nakmenang PRu ja.

    ReplyDelete
  3. iyo...bn makin kelakar akhir2 ni. tapi tak sekelakar pas dan pkr la. geng2 melayu sedang buat kelakar dan kaum lain pakat2 jadi tukang gelak.

    ReplyDelete

Blog Archive