Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, July 28, 2012

MUAHAHAHAHAHA...tak tahan siut!!!

HAHAHAHAHA..HAHAHAHAHA..HAHAHAHAHA...HAHAHAHA...HAHAHAHAHA...HAHAHAHAHA...HAHAHAHAHA...HAHAHAHAHA...HAHAHAHAHA...HAHAHAHAHA...HAHAHAHA...HAHAHAHAHA...wait for it...




KAHKAHKAHKAHKAH...KAHKAHKAHKAH...KAHKAHKAHKAHKAH...KAHKAHKAHKAHKAH...KAHKAHKAHKAHKAH...KAHKAHKAHKAHKAH...KAHKAHKAHKAH...KAHKAHKAH...KAHKAHKAH...wait for it...
Memula tema...pastu logo...sekarang lagu???




MUAHAHAHA...MUAHAHA...MUAHAHAHAHA...MUAHAHAHA...MUAHAHAHAHA...MUHAHAHAHAHA...MUAHAHAHAHAHAHA....!!!!


"Huhuhu...BONGAP nye Rais..."

11 comments:

  1. RaiS Yatim harus dipecat lagu dan logo macam hampeh

    ReplyDelete
  2. Aku xpuitis dalam nak bersajak..cuma ada terfikir sikit..

    "..janji malam ikut siang..." pe maksud dia..

    bukan ke kita de ramai komposer yang hebat, even ramai artis yang masuk UMNO pun hebat2 gak..soh la diorang cipta lagu yang best sikit..

    pape pun, kini masa balas budi..wahahaha

    ReplyDelete
  3. Bodek tahap gaban!!!

    ReplyDelete
  4. Penat Rais pikir nak buat lirik tu bro. Hahaha. Memula buat tema dah rasa nak terkentut masa rukuk...kluar logo dah mula terkentut tahiyat akhir..nak mengulang amik wudhu..tetiba trus tercirit bila dengan lirik lagu. Hahaha. Memang kelakar. Ngapa la ada orang macam Rais ni yang Rosmah..ehh..Najib berkenan sangat. Lepas bersara nnt boleh la Rais tulis lirik lagu untuk band indie. Jangan lupa rap brim, krim, lim, kim, bim, bin, bun tu suma masuk dalam lirik. Hahaha...betul la tak tahan bro...lirik lagu kebangsaan merdeka plak tu. Memang generasi akan dtg akan pandang Najib macam bangang hanya disebabkan seekor anak Yatim. Hehe..

    ReplyDelete
  5. Ganyang Rais yatim..!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Jangan gelak besar sangat paneh. Makruh poso2 ni. Golak skit yo. Hikhikhik..

    ReplyDelete
  7. Lagu dan klip video untuk Team Malaysia Olimpik lagi semangat dan patriotik daripada lagu merdeka ni. Bangang rais yatim ni. Bodek macam cibai.

    ReplyDelete
  8. DEN AGAK-AGAKLAH.. RAIS MEMANG SAJO BUEK GILO MACAM NI.. SUPAYO JATUHKAN IMEJ NAJIB.

    DEN RASO MACAM ADO PERSEFAHAMAN DENGAN GELOMBANG DALAMAN UMNO UNTUK JATUHKAN NAJIB/ROSMAH NI, DAN DIGANTI DEK MUHYIDDIN..

    RAIS NI MACAM ADO RASO DONDAM DENGAN ROSMAH/NAJIB. SOBAB TULAH.. APO JUO KITO KRITIK, TAKKAN DI APEK E DEK RAIS YATIM NI..

    ReplyDelete
  9. ini isu yang bakal hangat diperbualkan oleh sedaro maro dan kengkawan maso ziarah rayo nnt. yang pasti rais nyanyuk akan dikutuk kaw2 punyo pasal bondo nih.

    ReplyDelete
  10. MELODI LAGU JANJI DITEPATI CIPLAK LAGU KRISTIAN INDONESIA?

    SILA CAPAI....

    http://milosuam.blogspot.com/2012/07/melodi-janji-ditepati-ciplak-lagu.html

    ReplyDelete
  11. ini lagu merdeka ko lagu pilihanrayo...muhahaha

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive